Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:olin ihan vauva enkä oo ikinä nähnyt isääni :'( :'( :'( olisi kiva etsiä isäni
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ei oo, mut monta kertaa miettinyt että olis ehkä syytä..viimeks tänään.
miksi![]()
Koska se elämä on ihan yhtäkuin ne olis jo eronnut, ei ne ees puhu toisilleen jos ei ihan pakko oo. Ja niin kauan kun muistan niin äiti on haukkunut isää ja sen sukua meille lapsille, ja ainakin viim.15 vuotta "uhannut erolla", tyyliin kun nuorin lapsista on sen ja sen ikäinen, niin tms lähden....että parempi vaan kun lähtisivät omiin suuntiin.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Hmm, mitenhän sen nyt muotoilis... Biologiset vanhempani erosivat (seurustelusuhteesta ) jo ennenku äitini tiesi mua odottavansa, ovat kyllä sittemmin menneet naimisiin...
Kasvatti-isäni ja äitini erosivat kun olin teini, ehkä kuus- tai seitsemäntoista.![]()
Eli siis mun vanhemmat on eronneet, mutta mun vanhemmat on naimisissa:xmas: