Kenenkä aikuinen lapsi on aina tervetullut kotiin vaikka olis missä kunnossa vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaveri ei päästänyt sisälle omaa 19 v poikaansa koska oli humalassa.Sanoi oven läpi että lähde pois.Linikit ei kulkeneet enää ja häntä paleli.mutta ei päästänyt äiti .En itse ymmärrä ,...Meitä on moneksi

Päästäisin todellakin :( inhottaa tuollaiset välinpitämättömät vanhemmat. Heti kun lapsi kasvaa aikuiseksi, ei enää välitetä. Mä antaisin lapselleni vaikka kaikki viimeiset rahani jos hällä olis tiukkaa, oma äitini ei ikinä anna mitään, kaikki hilutkin vinkuu takaisin jos on jotain LAINANNUT joskus. Ei anna rahaa vaikka olis kuinka tiukkaa.

Aina ja aina... Jossain se raja menee... Mun kohta 19v asuu jo omassa kotonaan, tietty saa tulla tänne yöksi, mutta jos meidän kotia aletaan käyttää jonain yömajana joka viikonloppu, niin sitten tulis stoppi.

mulla ei vielä oo aikuisia lapsia, mutta toivon, että lapset tietävät nyt ja aina, että kotiin voi tulla kunnossa missä hyvänsä. Ja sen, että kotoa saa apua aina. Mun rakkaita lapsia ne on vaikka olisivatki jo aikuisia.

Niin minäkin autoin lastani joka oli todella vaikeassa tilanteessa ja kertoi viime tipassa.oli rahattomana ollu koko kesän ,kun oli ensin luvattu työpaikka ,mutta kun ei ollut mustaa valkoisella ,niin jäikin ilman.ja aikoinaan sanoin älä ota opintolainaa jos muuten pärjäät ja sit ei ollut tietenkään toimeentulotukeen oikeutettu.pojalla oli 2kkden vuokrat rästissä ja sit viime tipassa kerto!maksoin viimesistä rahoistani ne vuokrat ja asiat onneksi järjesty!!pääsi takasin kiinni huikeaan opintotukeen kun syksyllä opinnot alko..samaan aikaan oli vielä tyttökaverinkin kanssa tullu bänät.onneks selvisi poika:)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Aina on tervetullut, kunhan osaa käyttäytyä.

Niin, humalatila ei olisi este jos nyt suht ok käyttäytyisi. Tosin jos tilanne olisi vaikka se että olisi alkoholisoitunut (tai sinnepäinkulkemassa oleva) esikoinen ja samaan aikaan kotona pieniä lapsia niin en kyllä tykkäisi siitä että aina keskellä yötä rampattaisiin sisään ryyppyreissuilta.

Ja jos lapsi olisi vaikka narkkari ja käytökseltään epäilyttävä, varastelisi jne niin ei kiitos ainakaan aineissa olisi tulemista.

Ite oon aina saanu tulla kotiin vaikka millasessa känässä (nuorena juu tuli tehtyä sitäki). Koskaan ei tarvinu aatella että käännytettäis ovelta; toki hävetti tulla...

Joten omatki saavat tulla kotiin; ja pitääki tulla! Aion tulevaisuudessa kyllä tehä selväksi tytöille että koskaan ei tartte pelätä sitä että tullako kotiin tai soittaa...

Yhteistyössä