H
huolissaan
Vieras
Meidän 4v sai neuvolan kuulontutkimuksesta lähetteen keskussairaalaan, ja sielläkin todettiin jonkinasteinen kuulonalenema...Nyt saimme lähetteen Tampereelle (meidän kaupungissa ei laitteita asenneta), jossa vielä tutkitaan ja mahdollisesti molempiin korviin laitetaan korvantauskojeet...Säälittää niin lapsen puolesta, vaikka eihän sitä tietenkään hänelle näytetäkkään :´´( Pitää vaan ajatella, että elämänlaatu paranee kun lapsi kuulee kunnolla, mutta ne kiusaamiset yms... ://