Kenet julkkiksen oot nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tom Jones, Ricky Martin, Ronan Keating, Virve Rosti, Matti Nykänen, Teemu Selänne+ Jokereiden lätkäpelaajat, Jari Kurri, Esa Tikkanen, Christian Ruuttu, Maija Vilkkumaa, Frederikin, Sunrise Avenuen pojat, Jore Marjaranta, Jean S, Maarit ja Sami Hurmerinnan, Jyrki Sukulan, Lenni -Kalle Taipaleen...en nyt puoliakaan muista :ashamed:

Näkeehän noita pääkaupungissa harva se päivä joitakin julkkuja. Mutta viime viikolla sain kyydin Nightwishin kitaristi Empulta (lasketaanko julkuksi?), se seurustelee työkaverini kanssa. En kyllä olisi tunnistanut edes kun en niin superfani olekaan vaikka musiikista tykkäänkin :D Oli mukava kaveri.

Anu Pentik on lähisukulainen. Sami Hyypiä on kotoisin samalta kylältä kuin mä ja hän opetti MyPa-aikoinaan meille liikkatunnilla futista. Anneli Saulin kanssa tavataan aika usein yhden yhdistyksen merkeissä. Heilani serkku on Tenhin perustajajäseniä. Paavo Väyrynen laittoi mulle henk. koht. allekirjoitetun joulukortin viime vuonna.

Kyllähän noita pyörii aina kadulla kävellessä vastaan. Se Kotikadun Onni asuu äitini kodin viereisessä talossa esimerkiksi. Näkee usein koiraa ulkoiluttavan. Poliitikkoja näkee rafloissa, terasseilla jne.

tässä niitä näkee usein kun naapurustossa asustaa jokunen :) ei niitä kyllä enään pidä julkimona . Kaupassakin törmää usein johki . Salkkareiden Sofia mm on yhdessä kaupassa töissä .

Sara Nunes opiskelee samassa paikassa kuin mä. Samoten toinen niistä Firman tähdet -juontajista. Se Euroviisuaamukampamies Markku on kavereideni aivoituksia. Tunnen paljon muitakin, mutta nyt töihin!

viimeksi näin Leo Lastumäen. Istuii mun ja mieheni vieressä sairaalan röntgenin odotushuoneessa. Mieheni edellä oli ollut labrassa jo ja myös röntgenissä. Aika laila kyyryss jo käveli, muttaonhan hänellä ikääkin jo.

naikkarit
sen nyrkkeilijätyypin
ulla taalasmaan :)
sitte salkkareitten paulan
sen joka oli 90-luvun alussa vihannesmainoksissa
uuno turhapuro näyttelijän (ei tuu nimi mieleen vaikka kuinka miettii :headwall: )
Dream theaterin poppoon
apulannan
joku raid näyttelijä.. en tiiä kuka mut sisko sano että se oli se...
lampeniuksen
tasavallan presindentin (nää kaks viimestä)
maija vilkkumaan.
69 eyes miehen...

siinä ne kaikki tais olla...

täällähän näitä tulee vastaan päivittäin. Jani Sievinen ja mari sekä vauvan olen nähnyt useasti, samoin Esa Sievisen perheineen. Salkkari henkilöitä esim. Tarja Omenainen asuu tuossa naapurissa (todella mukava ihminen).En edes muista kuinka monta on tullut nähtyä

Yhteistyössä