Kenet julkkiksen oot nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Öö. Niitä on paljon. :) mm. Kotiteollisuuden poijaat, Uriah Heep, Anna Eriksson, Uniklubi, Cristian Ruuttu (ent. jääkiekkoilija), BB-Riitta (vaik ei ollut mikään ns. julkku), Markus Pöyhönen, XL-5 (kun se oli joskus -90 luvulla kova juttu ;) ), Antero Mertaranta, Jarmo Myllys asuu täällä päin ja yks uus vuos ammuttiin samoissa porukoissa raketteja, Se on siinässä se pienenpi mies (?) tuli tehtyä ravintolassa sille ranskalaisia ja nakkeja :laugh: hää oli pienessä känösessä... :) , Remu Aaltonen, Dingo, Frederik (siskon mies on sen ent. bändikaveri), Sunrise Avenuen pojat (takahuoneessa), Jyrki Sukula, Markus Maulavirta, Hans Välimäki, Aki Wallman, Tina Norström (ruotsalainen kokki), Harri Syrjänen, Aikakone... Nää tuli nyt ensimmäiseksi mieleen... :whistle:

Kauppareissuilla oon nähny Päivi Räsäsen (räjähtäneen näkönen), Risto Aution ja Saija Varjuksen. Ja pari vuotta sitten marketin parkkiksella Martti Syrjän (näytti puliukolta), sekä hotellin respassa Kari Hietalahden. Siinäpä ne, esiintymässä nähtyjä en jaksa alkaa luetella.

Keikoilla oon nähny mm. Rammsteinin, Kotiteollisuuden, Sentencedin, Nightwishin, Viikatteen, Ruoskan, Himin, Niskalaukauksen yms

Ohimennen mm. Esko Ahon ja Aake Kallialan

Ruoskan poikia on tullu jopa ihan jututettua :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HattiWatti:
BB-Kakiin tulee törmättyä päivittäin, kun asumme samalla suunnalla!

Olin tässä just kattomassa futispeliä jota Kaki oli tuomaroimassa... Ja mun siskonpoika oli kakin äidillä hoidossa joskus papu ennen nakkia. :D (Melkein sukua siis?)

Juhani Tamminen oli meidän yläasteella liikunnanopettajana, ja jos ois serkkupuolia niin mun serkkupuoli olis (oli?) Vilperin Perikunnassa. :laugh:

Kilven porukan kanssa on tullu juteltua keikkojen jälkeen, ja yhden kanssa törmätty joskus ruoka-ostoksilla...

Jari Litmaselle ja Saku Koivulle olen joskus myynyt jäätelöt. :D :laugh:

Mikko Mäkeläisen kanssa olin hetken lukiossa samassa ryhmässä (ja esikoisen hoitopaikka on samassa pihassa jossa Mäkeläinen asuu)

Tony Kakon kanssa olen päässyt juttusille ja samaan kuvaan.

:D Täytyyhän näillä päästä leijumaan. :D :saint:

Niin joo ja mieshän muistutti vielä että meillä on käyny (siis kun mä olen ollut pieni) joulupukkina sekä Janne Porkka että.... se joka oli aikanaan iltalypsy ohjelmassa se silmälasipäinen mies.

Yhteistyössä