Kenet näistä haluaisit mieheksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyymitär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nuuh";25632671]Mulla on tommonen Miika täällä kotona! Tällä hetkellä harjottaa luomisvimmaansa tuolla sohvalla...ja kuorsaus kuuluu:)[/QUOTE]

Tosielämän "Miika" oli ihana tyyppi, mutta siitä baareilusta en tykännyt, varsinkin kun tuppasi juomaan liikaa. : /

[QUOTE="vieras";25632603]No enemmän se vetkuttelu haittaa esim. suhteenmuodostusta, eli soutaa ja huopaa omien tunteidensa kanssa eikä ole aktiivinen aloitteentekijä. Sitten kun vaikka itse lopettaa aktiivisen roolin niin voi vasta kuulua jotakin siltäkin suunnalta, mut sitten on jo maku menny.[/QUOTE]

Joo näin meillä kävi kun tapailtiin tosielämän "Karin" kanssa. Hänen tunteistaan ei saanut tapailun aikana millään selvää, aina vaan kohteli kuin kaveria. Väsähdin ja ihastuin toiseen, ja sitten "Kari" vasta paljasti tunteensa, mutta oli jo liian myöhäistä. Ystäviksi jäätiin, ja ollaan muuten oltu ystäviä jo 20 vuotta.

No Jere tietty.

"Matti on rauhallinen, vakava, harkitseva insinööri, hyvin hillitty ja konservatiivinen"=TYLSÄ

"Miika on pitkähiuksinen rockhenkinen mies, joka soittaa bändissä kitaraa, ja on töissä levy-yhtiössä."=EPÄLUOTETTAVA

"Kari on kirjailija, isokokoinen, nallekarhumainen, rauhallinen ja sympaattinen mies"=TYLSÄ

Olen naimisissa Kari-Matin kanssa.

Sekoittamattomista tyypeistä valitsisin ehdottomasti Karin, jos olisin sinkku. Me varmaan tavattaisiin lintutieteellisen yhdistyksen bongausretkellä, kun noviisina päätyisin kyselemään neuvoja ja tunnistusapua. :heart:

Jos kaikki tienaavat saman verran, valitsen Karin. Miinuksia noissa muissa miehissä kauhea haalaripyykki ja musiikin rämpytys. Kun Kari lähtee bongaamaan lintuja, nautiskelen omien harrastusteni pariaa ihan mielelläni. Ihmisen on joskus hyvä olla ihan vain omassa seurassaan.

taitasin kallistua Karin suuntaan. Matti kuulostaa pelottavalta tapaukselta. Miikaan varmaan ihastuisin ensimmäisenä, mutta tuskin olisi pitkäkestoinen suhde.

mun oma mies on Karin ja Jeren sekoitus Matin ammatilla :P

Aika omituista, että monet ovat kiinnostuneita muusikonrentuista. Epäluotettavampia tyyppejä saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Yhtään ei voi luottaa missään asiassa.

Jos kaikki tienaavat saman verran, valitsen Karin. Miinuksia noissa muissa miehissä kauhea haalaripyykki ja musiikin rämpytys. Kun Kari lähtee bongaamaan lintuja, nautiskelen omien harrastusteni pariaa ihan mielelläni. Ihmisen on joskus hyvä olla ihan vain omassa seurassaan.

Oikean elämän "Kari" on pari vuotta sitten rikastunut kirjoillaan aika mukavasti, tulot toistasataa tuhatta vuodessa. Seuraavaksi eniten tienaa Matti, sitten Miika. Jere tienaa vähiten, muttei ole tyhjätasku kun on omaisuutta. =)

Aika omituista, että monet ovat kiinnostuneita muusikonrentuista. Epäluotettavampia tyyppejä saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Yhtään ei voi luottaa missään asiassa.

Itse tykkäsin siitä musikaalisuudesta ja tunteelisuudesta, mutten juopottelusta enkä juurikaan siitä epäluotettavuudesta. Enää en muusikkoa ota, tietenkin nissä on ihan Ok tyyppejäkin paljon, mutta uskoisin että ainakin puolet ovat jonkinasteisia renttuja.

Yhteistyössä