Kenet palstalaisen haluaisit tavata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virpoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äimä:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:

Ala valita ma oon varmaan jo 8 v taalla ollut, eika minuakaan kukaan kaipaa. :D

Mä oon myös palstaillut monta, monta vuotta jo wanhalla palstallakin.En kauheesti tuo itseäni esille, joten siinä ehkä syy ettei kovin monen mieleen oo jäänyt, mutta ei kai se niin haittaakaan :D

Niin varmaan sama syy meikalaisellakin. Olen aika vahan kertonut omista asioistani taalla. Mutta siksi varmaan en ole sita kakkaakaan niin kauheasti saanut osakseni. Mika sun nimimerkki oli vanhalla? Itse aloitin aluksi omalla nimellani(tosi tylsaa, I know), sitten muuttui chinagirl:ksi ja sitten tama nykyinen.

nyt vasta tajusin, kyllähän mä sinut muistan, en vaan tajunnut että olet sama kuin chinagirl :)

miksi ihmeessä laitoit pois mieleenjäävän nimmarin?

Se elamanvaihe jai taakse ja muuttui sinne Merlionin maahan. Nytkin pitaisi tehda vahan updatea mutta en keksi mitaan sopivaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:

Ala valita ma oon varmaan jo 8 v taalla ollut, eika minuakaan kukaan kaipaa. :D

Mä oon myös palstaillut monta, monta vuotta jo wanhalla palstallakin.En kauheesti tuo itseäni esille, joten siinä ehkä syy ettei kovin monen mieleen oo jäänyt, mutta ei kai se niin haittaakaan :D

Niin varmaan sama syy meikalaisellakin. Olen aika vahan kertonut omista asioistani taalla. Mutta siksi varmaan en ole sita kakkaakaan niin kauheasti saanut osakseni. Mika sun nimimerkki oli vanhalla? Itse aloitin aluksi omalla nimellani(tosi tylsaa, I know), sitten muuttui chinagirl:ksi ja sitten tama nykyinen.

nyt vasta tajusin, kyllähän mä sinut muistan, en vaan tajunnut että olet sama kuin chinagirl :)

miksi ihmeessä laitoit pois mieleenjäävän nimmarin?

Se elamanvaihe jai taakse ja muuttui sinne Merlionin maahan. Nytkin pitaisi tehda vahan updatea mutta en keksi mitaan sopivaa. ;)

selvä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Mä haluaisin tavata antautuvaisen palstanaisen

:D

ku antautua pitäis? toivotko tyttöä vai poikaa? :D

:laugh:

niin kaikenhan voi vääntää juuri siksi miksi itse haluaa, mä siis nauroin tuon miekkosen lauseelle meidän äitien keskusteluissa. mun mielestä se oli niin kuin hyvä juttu siis, ymmärsitkö nyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Miks sua haittas törmäillä päivittäin? Palstalla oon mikä oon, mutta en kai mä jossain kassanjonossa kovasti sua ole häirinny?

No eihän se nyt oikeasti HAITANNUT, kunhan vitsailin..:) Usein kyllä vaikutatte (varsinkin siskosi kanssa yhdessä liikkuessa) melko introverteiltä (= ei iloisilta/ avoimilta/sosiaalisilta/vastaanottavaisilta) ja siksi en ole tuttavuutta tehnyt. Toki tilanteenne huomioiden alakulo/väsymys/epäsosiaalisuus on "sallittua".

Ilmiselvästi kuitenkin olen tehnyt mielestäsi jotain kovasti kritisoitavaa, kun olet jaksanut minulle heittää "pahaa silmää". KERRAN hymyilit lauleskelevalle ja tanssivalle taaperolleni, silloinkin taisit olla itse menossa treffeille. Kerta se on ensimmäinenkin. :)

Heittää pahaa silmää? :( No ei ole varmaan ollu tarkotus... Oon vaa aika ujo :D Siskon kanssa liikkuessa höpötellään niin paljon toisillemme ettei siinä yleensä silleen huomioi muita.

Lapsille uskallan hymyillä aina, aikuiset on pelottavia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Mulle tuli mieleen ensimmäisenä Ruusa, Bad Virgin, åboriginaali ja Turkilmas. Ja vartooja :wave:.

Ens kesänä voitais treffata,vaikka siellä teilläpäin =)

Joo! Kannatan :)!

Mä haluun sit päästä karaokea laulamaan :D

Okei :). Mä kuuntelen sujuvasti ;).

Nää ketjut muuten äärimmäisen noloja musta :ashamed:
Tyyliin kehtaako mainita nyt sellasen jonka kanssa ei ole kunnolla edes jutellut täällä tai missään muuallakaan, jos toinen miettii nimensä nähtyään " että voi luoja miten mä tolle tampiolle sen nyt kauniisti sanoisin mutta mua ei kiinnosta pätkääkään nähdä tuota" :snotty:

No, otinpa riskin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
" että voi luoja miten mä tolle tampiolle sen nyt kauniisti sanoisin mutta mua ei kiinnosta pätkääkään nähdä tuota" :snotty:

aaaaaHAAA!!! Nyt mä tiedänkin mitä sä OIKEASTI ajattelit musta! :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
" että voi luoja miten mä tolle tampiolle sen nyt kauniisti sanoisin mutta mua ei kiinnosta pätkääkään nähdä tuota" :snotty:

aaaaaHAAA!!! Nyt mä tiedänkin mitä sä OIKEASTI ajattelit musta! :D

kulta. MÄ tietääkseni tein aloitteen :heart:

Yhteistyössä