Alkuperäinen kirjoittaja äimä:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:
Ala valita ma oon varmaan jo 8 v taalla ollut, eika minuakaan kukaan kaipaa.![]()
Mä oon myös palstaillut monta, monta vuotta jo wanhalla palstallakin.En kauheesti tuo itseäni esille, joten siinä ehkä syy ettei kovin monen mieleen oo jäänyt, mutta ei kai se niin haittaakaan![]()
Niin varmaan sama syy meikalaisellakin. Olen aika vahan kertonut omista asioistani taalla. Mutta siksi varmaan en ole sita kakkaakaan niin kauheasti saanut osakseni. Mika sun nimimerkki oli vanhalla? Itse aloitin aluksi omalla nimellani(tosi tylsaa, I know), sitten muuttui chinagirl:ksi ja sitten tama nykyinen.
nyt vasta tajusin, kyllähän mä sinut muistan, en vaan tajunnut että olet sama kuin chinagirl![]()
miksi ihmeessä laitoit pois mieleenjäävän nimmarin?
Se elamanvaihe jai taakse ja muuttui sinne Merlionin maahan. Nytkin pitaisi tehda vahan updatea mutta en keksi mitaan sopivaa.