Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja virpoja:![]()
Minä haluaisin mielelläni tavata Candiden ja Pure Dynamiten.
Alkuperäinen kirjoittaja FdL:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Moi????(<---ranskaa) Joo, siis Ranen mäkin haluun tavata.
Siinäpä BKM:lle tehtävä.
Ota Ranesta selvää, kun itsekin epäilet. Tulet sitten kertomaan meille.
Selvitä mikä se on Ranejaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:
Ala valita ma oon varmaan jo 8 v taalla ollut, eika minuakaan kukaan kaipaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:en ketään, tapaan palstamammoja päivittäin ihan liikaakin. Onneksi ninaTT muutti ja voin tehdä ostokseni lähikaupassa rauhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:
Ala valita ma oon varmaan jo 8 v taalla ollut, eika minuakaan kukaan kaipaa.![]()
Pah, nyt höpötät. :xmas: Mä nimittäin kiittelin muutama päivä sitten sua yhdessä ketjussa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:
Ja mä oon ollut täällä kans 3½ vuotta, enkä tule missään ketjuissa esilleEllen nyt vähän itse tuo itseäni esille :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:
Ja mä oon ollut täällä kans 3½ vuotta, enkä tule missään ketjuissa esilleEllen nyt vähän itse tuo itseäni esille :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pah, nyt höpötät. :xmas: Mä nimittäin kiittelin muutama päivä sitten sua yhdessä ketjussa. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:en ketään, tapaan palstamammoja päivittäin ihan liikaakin. Onneksi ninaTT muutti ja voin tehdä ostokseni lähikaupassa rauhassa.
Se on vieläkin muuten mun lähikauppaViimeks tänään kävin siellä kaks kertaa. En mä muuttanu ku kilsan päähän
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:
Ja musta tuntuu, etta itse olen aina ketjuntappajaKai mussa joku vika on :kieh: tai siis tylsat jutut.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mää oon ollu jo yli vuoden tällä palstalla, mut mua ei kukaan muista koskaan :snotty:
:kieh: valitan ma*kerjää huomioo*
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:en ketään, tapaan palstamammoja päivittäin ihan liikaakin. Onneksi ninaTT muutti ja voin tehdä ostokseni lähikaupassa rauhassa.
Se on vieläkin muuten mun lähikauppaViimeks tänään kävin siellä kaks kertaa. En mä muuttanu ku kilsan päähän
![]()
No kilometrikin on parempi kuin se, että törmäillään päivittäin.Ja suurimman osan ostoksista teemme myös nykyisin marketeista..
Se oli jokin ketju että ketä palstalaista haluaisit kehaista, tai jotain sinnepäin. Oli täällä joskus.... hmmm... muutama päivä sitten.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pah, nyt höpötät. :xmas: Mä nimittäin kiittelin muutama päivä sitten sua yhdessä ketjussa. :saint:
Täh, missä?Vai enkö vaan muista
![]()