Kerään voimia,aion tänään miehelleni sanoa että haluan avioeron ja minä ja lapset muutetaan pois.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kylläpä tuli melkoista tekstiä,mut ehkä kannattas odotella eroa joulun jälkee jos tuntuu ettei enää onnistu. kuulostat vähän masentuneelta,ootko jutellu kenenkää kans...

Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
voimia sinne! muistan itse kun lähdin, päivä oli aikaa pakata tavarat, istuin vaan keskellä lattiaa ja itkin, sen homman aloitus oli todella vaikeaa...

No voi nyyh nyyh krokotiilinkyyneliä. Saitko sädekehän?

mikä helvetti sun ongelmas on? saitko paremman mielen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liitossa voi hyvin olla kausia, jolloin seksi ei luista ja sitten taas sujuu paremmin. Jos mies on hyvä ystävä ja mahtava isä, siinä jo tosi paljon positiivista. Juttele jonkun asiantuntijan kanssa äläkä riko hyvää perhettä.

Tässähän tää onkin hienosti ja ytimekkäästi ilmaistu, mitä mieltä olen minäkin :)

Okei...en toki odottanut ymmärrystä,kaipasin ehkä hieman tukea kuitenkin,tiedän että täälä on useita jotka ovat tehneet saman ratkaisun samoista syistä,tiedän sen siitä mitä olen aiemmin aloituksia täällä tehnyt,

Mutta oikein mukava jos teidän oma olonne helpotti...oli pari ihan asiallistakin kommenttia terapeuteista sun muista,kiitos niistä,mutta sitten näitä idioottimaisia syytöksiä,asian laitoja kun ette kuitenkaan tiedä...

Mutta käsitin jo,väärä paikka hakea tukea..joten poistun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei...en toki odottanut ymmärrystä,kaipasin ehkä hieman tukea kuitenkin,tiedän että täälä on useita jotka ovat tehneet saman ratkaisun samoista syistä,tiedän sen siitä mitä olen aiemmin aloituksia täällä tehnyt,

Mutta oikein mukava jos teidän oma olonne helpotti...oli pari ihan asiallistakin kommenttia terapeuteista sun muista,kiitos niistä,mutta sitten näitä idioottimaisia syytöksiä,asian laitoja kun ette kuitenkaan tiedä...

Mutta käsitin jo,väärä paikka hakea tukea..joten poistun.

Jos sä haluat hyväksyntää teollesi sitä tuskin yksikään voi antaa.

NO mun mielestä jos suhteessa ei ole alkoholismia, väkivaltaa tms. niin yksikään ero ei ole ok ilman, että on edes yritetty hakea apua.

Ja sinun tapasi ilmaista asia, että sä muutat ja lapset kans. Et sä yksin voi tuollaisia asioita päättää.

sen verran toki haluan tehdä asiaa selväksi ja puhdistaa syytöksistä että me ollaan nimenomaan miehen kanssa yhdessä sovittu että erotilanteessa lapset jäävät minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Vaikka kuinka olisi rakkaus loppunut, mutta lapset kyllä tarvivat ehjän perheen! Jos mies ei ole väkivaltainen ja juoppo, sitten kannattaa vielä yrittää! Menkää johonkin terapiaan jne, omille lapåsile EI VOI tämmöistä tehdä!
Ajattelem miten ne ikuisesti muistavat "ja sitten vähän ennen joulua..."

Tuoko terapia rakkauden takasi?Tuskin.
Ja tarvitseehan lapset onnelliset vanhemmat eikö?

Vaikka kuinka olisi rakkaus loppunut, mutta lapset kyllä tarvivat ehjän perheen! Jos mies ei ole väkivaltainen ja juoppo, sitten kannattaa vielä yrittää! Menkää johonkin terapiaan jne, omille lapåsile EI VOI tämmöistä tehdä!

Tervetuloa viiskymmentäluvulle. Ihan sama miten itse voit kunhan lapset saa pitää ehjän, vaikkakin riitaisan, perheen.

Kyllä ne lapset haluaa että vanhemmat on onnellisia.

Toivottavasti Vappuun mennessä olet jo löytänyt uuden suhteen, vaikka naispuolisen kumppanin, jonka kanssa seksikin taas luistaa!!!

Oisit sä Virpi muuten vapaa? Sä saat mun masokistisen puoleni jotenkin herkistymään.

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen vanhempi= onnellinen lapsi:

Tervetuloa viiskymmentäluvulle. Ihan sama miten itse voit kunhan lapset saa pitää ehjän, vaikkakin riitaisan, perheen.

Kyllä ne lapset haluaa että vanhemmat on onnellisia.

peesi!

Hyvin tutunkuuloinen tilanne. Olen siis itse avioliitossa ja lapsikin on. Mies on mahtava isä ja tulemme muuten erinomaisesti toimeen toistemme kanssa, olemme siis parhaita ystäviä. Ongelma on vain tuo seksi - mies haluaisi, minä en. En kuitenkaan ole suostunut heittämään hanskoja tiskiin, vaikka tilanne pahimmillaan on masentanut kovasti. Olemme pystyneet puhumaan asiasta, käyn tällä hetkellä seksuaaliterapeutilla, jonka luona on jo tullut esiin paljon uusia ajatuksia. TIedän kuinka ahdistava tilanne voi olla, mutta suosittelen kyllä puhumaan avoimesti ja miettimään vaihtoehtoja tarkkaan. Tuskin erokaan mikään helppo ratkaisu on.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:
mutta siis toi virpihän on ihan läppä. aatelkaa kun joutusitte sellaselle parisuhdeterapiaan..! :attn:

En ole parisuhdeterapeutti että sorkka vaan! Ette pääse mulle!

Ja läpästä puheenollen, eräs tuttava jätti miehensä kun ei luistanut, ja asuu nyt kolmen lapsensa kanssa uuden naisystävänsä kera että elämä on kuules läppää ihmeellisempää...

Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:
mutta siis toi virpihän on ihan läppä. aatelkaa kun joutusitte sellaselle parisuhdeterapiaan..! :attn:

En ole parisuhdeterapeutti että sorkka vaan! Ette pääse mulle!

Ja läpästä puheenollen, eräs tuttava jätti miehensä kun ei luistanut, ja asuu nyt kolmen lapsensa kanssa uuden naisystävänsä kera että elämä on kuules läppää ihmeellisempää...

Virpi sun eriskummalliset kommenttisi eivät valitettavasti liity vain tähän ketjuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
NO mun mielestä jos suhteessa ei ole alkoholismia, väkivaltaa tms. niin yksikään ero ei ole ok ilman, että on edes yritetty hakea apua.

Ja sinun tapasi ilmaista asia, että sä muutat ja lapset kans. Et sä yksin voi tuollaisia asioita päättää.

Lisäisi tuonne ekaan lauseeseen vielä että jos on lapsia perheessä. Elikä heidän takiaan tulee yritettyä kyllä muutenkin paljon, miksi ei tässä kun kerran mies on hieno isäkin vielä.

voimia sinne! muistan itse kun lähdin, päivä oli aikaa pakata tavarat, istuin vaan keskellä lattiaa ja itkin, sen homman aloitus oli todella vaikeaa...

On kuules tuttavapiirissä yks toinenkin naisihminen tuon lesboksi heittäytyneen lisäksi joka ykskaks jätti miehensä ja lapsensa uuden miehen ja luistavamman seksin vuoksi. Sitten tuli katumapäälle ja alkoi taistella lapsistaan ja nyt kun tytär jo 18 niin tytär ihan jakorasiana ja 16v poika koulut keskeyttänyt ja masentunut, nyhjöttää kotona.

Äitinsä horoaa ympäriinsä ja on jo vuosia kantanut lapsilleen alkosta juomat, kivasti on siis äipällä ja lapsilla sujunut kun äiti pääsi omien sanojensa mukaan "poroporvarillisesta ja tylsästä ukosta" eroon! On luistanut!

Että kappas kun mun sympatiat ei satu olemaan teidän märisevien perheenjättäjien puolella, jostain kumman syystä. Sympatianne joudutte hakemaan jostain muualta seksihuoliinne.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
virpin miehellä taitaa olla pienen pieni ja aikoo ite siirtyä naiseen ja purkaa hermojaan tänne,hih

Ei ole pieni eikä edes pehmeä ja jos luit nuo mun lähipiirin kokemukset niin en taida naisiinkaan siirtyä!

Osuiko nuo mun jutut sinuun kun pitää yrittää jotain lapsellista pikkuvittuilua mulle?

täällä saa usien lukea että jätä se mies jne. mutta kerrankin kun joku on jättämässä niin ei ei. jatkaa pitäis.

haluisitteko ite olla parisuhteessa jossa toisella ei oo tunteita enää? elää ilman rakkautta ja hellyyttä?

On kuules tuttavapiirissä yks toinenkin naisihminen tuon lesboksi heittäytyneen lisäksi joka ykskaks jätti miehensä ja lapsensa uuden miehen ja luistavamman seksin vuoksi. Sitten tuli katumapäälle ja alkoi taistella lapsistaan ja nyt kun tytär jo 18 niin tytär ihan jakorasiana ja 16v poika koulut keskeyttänyt ja masentunut, nyhjöttää kotona.

Äitinsä horoaa ympäriinsä ja on jo vuosia kantanut lapsilleen alkosta juomat, kivasti on siis äipällä ja lapsilla sujunut kun äiti pääsi omien sanojensa mukaan "poroporvarillisesta ja tylsästä ukosta" eroon! On luistanut!

Että kappas kun mun sympatiat ei satu olemaan teidän märisevien perheenjättäjien puolella, jostain kumman syystä. Sympatianne joudutte hakemaan jostain muualta seksihuoliinne.

Musta sä et nyt oikein ymmärtänyt ap:n jutun ydintä. Hänellä ei siis ollut vain seksihuolia vaan paha olla. Ja jos äiti voi pahoin, pian voivat lapsetkin. Lapset on uskomattoman taitavia aistimaan vanhempiensa mielialoja ja keskinäistä suhdetta. Enkä mä Virpi oikein vakuutu sun selittelyistä. Kyllä mullakin on lähipiirissä kovia kokeneita ihmisiä mutta ei se tee musta kyynistä silti saati enpätiakyvytöntä.

Kyllä minäkin kallistun sille kannalle, että kannattaisi vielä yrittää, hakea apua.

Jos nyt otat ja lähdet lapsien kanssa, he muistavat tämän joulun ikuisesti ja JOKA joulu. Mun hyvä ystävä ei vietä jouluja ollenkaan, koska hänen äitinsä lähti lapsilaumoineen juuri ennen joulua perheen yhteisestä kodista.

Mieti vielä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ystävyyteen perustuvat suhteet nimenomaan kestää! Nyt on jostakin syystä vain tuo fyysinen homma jäissä. Ei ole ikuista. Lapset kun kasvaa, niin joku ei ole kokoajan iholla ja jaksaa taas.

Näin minäkin ajattelen! Tilanne tällä hetkellä se, että kotona 3v ja vauva. Mies ei jaksa kiinnostaa tippaakaan ja seksiä viimeksi viime talvena. Saa luvan kestää, julmaa, mutta en pysty uhrautumaan. Mieskin sanoi, että mielummin näin kuin säälipi**ua. Tässä meidän perheen faktat. Mies on ystäväni ja täydellinen mies muutenkin. Ihana isä ja luotettava kumppani!!

Alkuperäinen kirjoittaja dfrtyguij:
älä välitä,täällä arvostelee varmasti eniten ne jotka teki lapsen ettei mies jättäis ja hups jäivät yksin. en usko et ero on helppo ja voimia sinne.

Hah hah, ja mistäs tuo syvä viisaus kumpusi?

Yhteistyössä