O
oho
Vieras
kylläpä tuli melkoista tekstiä,mut ehkä kannattas odotella eroa joulun jälkee jos tuntuu ettei enää onnistu. kuulostat vähän masentuneelta,ootko jutellu kenenkää kans...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ..:voimia sinne! muistan itse kun lähdin, päivä oli aikaa pakata tavarat, istuin vaan keskellä lattiaa ja itkin, sen homman aloitus oli todella vaikeaa...
No voi nyyh nyyh krokotiilinkyyneliä. Saitko sädekehän?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liitossa voi hyvin olla kausia, jolloin seksi ei luista ja sitten taas sujuu paremmin. Jos mies on hyvä ystävä ja mahtava isä, siinä jo tosi paljon positiivista. Juttele jonkun asiantuntijan kanssa äläkä riko hyvää perhettä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Okei...en toki odottanut ymmärrystä,kaipasin ehkä hieman tukea kuitenkin,tiedän että täälä on useita jotka ovat tehneet saman ratkaisun samoista syistä,tiedän sen siitä mitä olen aiemmin aloituksia täällä tehnyt,
Mutta oikein mukava jos teidän oma olonne helpotti...oli pari ihan asiallistakin kommenttia terapeuteista sun muista,kiitos niistä,mutta sitten näitä idioottimaisia syytöksiä,asian laitoja kun ette kuitenkaan tiedä...
Mutta käsitin jo,väärä paikka hakea tukea..joten poistun.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Vaikka kuinka olisi rakkaus loppunut, mutta lapset kyllä tarvivat ehjän perheen! Jos mies ei ole väkivaltainen ja juoppo, sitten kannattaa vielä yrittää! Menkää johonkin terapiaan jne, omille lapåsile EI VOI tämmöistä tehdä!
Ajattelem miten ne ikuisesti muistavat "ja sitten vähän ennen joulua..."
Alkuperäinen kirjoittaja e:Vaikka kuinka olisi rakkaus loppunut, mutta lapset kyllä tarvivat ehjän perheen! Jos mies ei ole väkivaltainen ja juoppo, sitten kannattaa vielä yrittää! Menkää johonkin terapiaan jne, omille lapåsile EI VOI tämmöistä tehdä!
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Toivottavasti Vappuun mennessä olet jo löytänyt uuden suhteen, vaikka naispuolisen kumppanin, jonka kanssa seksikin taas luistaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen vanhempi= onnellinen lapsi:Alkuperäinen kirjoittaja e:Vaikka kuinka olisi rakkaus loppunut, mutta lapset kyllä tarvivat ehjän perheen! Jos mies ei ole väkivaltainen ja juoppo, sitten kannattaa vielä yrittää! Menkää johonkin terapiaan jne, omille lapåsile EI VOI tämmöistä tehdä!
Tervetuloa viiskymmentäluvulle. Ihan sama miten itse voit kunhan lapset saa pitää ehjän, vaikkakin riitaisan, perheen.
Kyllä ne lapset haluaa että vanhemmat on onnellisia.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:mutta siis toi virpihän on ihan läppä. aatelkaa kun joutusitte sellaselle parisuhdeterapiaan..! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:mutta siis toi virpihän on ihan läppä. aatelkaa kun joutusitte sellaselle parisuhdeterapiaan..! :attn:
En ole parisuhdeterapeutti että sorkka vaan! Ette pääse mulle!
Ja läpästä puheenollen, eräs tuttava jätti miehensä kun ei luistanut, ja asuu nyt kolmen lapsensa kanssa uuden naisystävänsä kera että elämä on kuules läppää ihmeellisempää...
Alkuperäinen kirjoittaja ev:NO mun mielestä jos suhteessa ei ole alkoholismia, väkivaltaa tms. niin yksikään ero ei ole ok ilman, että on edes yritetty hakea apua.
Ja sinun tapasi ilmaista asia, että sä muutat ja lapset kans. Et sä yksin voi tuollaisia asioita päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ..:voimia sinne! muistan itse kun lähdin, päivä oli aikaa pakata tavarat, istuin vaan keskellä lattiaa ja itkin, sen homman aloitus oli todella vaikeaa...
mikä helvetti sun ongelmas on? saitko paremman mielen?
Alkuperäinen kirjoittaja hah:virpin miehellä taitaa olla pienen pieni ja aikoo ite siirtyä naiseen ja purkaa hermojaan tänne,hih
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ..:voimia sinne! muistan itse kun lähdin, päivä oli aikaa pakata tavarat, istuin vaan keskellä lattiaa ja itkin, sen homman aloitus oli todella vaikeaa...
mikä helvetti sun ongelmas on? saitko paremman mielen?
On kuules tuttavapiirissä yks toinenkin naisihminen tuon lesboksi heittäytyneen lisäksi joka ykskaks jätti miehensä ja lapsensa uuden miehen ja luistavamman seksin vuoksi. Sitten tuli katumapäälle ja alkoi taistella lapsistaan ja nyt kun tytär jo 18 niin tytär ihan jakorasiana ja 16v poika koulut keskeyttänyt ja masentunut, nyhjöttää kotona.
Äitinsä horoaa ympäriinsä ja on jo vuosia kantanut lapsilleen alkosta juomat, kivasti on siis äipällä ja lapsilla sujunut kun äiti pääsi omien sanojensa mukaan "poroporvarillisesta ja tylsästä ukosta" eroon! On luistanut!
Että kappas kun mun sympatiat ei satu olemaan teidän märisevien perheenjättäjien puolella, jostain kumman syystä. Sympatianne joudutte hakemaan jostain muualta seksihuoliinne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ystävyyteen perustuvat suhteet nimenomaan kestää! Nyt on jostakin syystä vain tuo fyysinen homma jäissä. Ei ole ikuista. Lapset kun kasvaa, niin joku ei ole kokoajan iholla ja jaksaa taas.
Alkuperäinen kirjoittaja dfrtyguij:älä välitä,täällä arvostelee varmasti eniten ne jotka teki lapsen ettei mies jättäis ja hups jäivät yksin. en usko et ero on helppo ja voimia sinne.