Keramiikkahäät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ji
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ji

Vieras
Meillä siis edessä keramiikkahääpäivä seuraavaksi, joka hääpäivä olen ostanut jotain hääpäivään liittyvää.

Mutta nyt täytyy myöntää että pää lyö tyhjää, mitä sitä nyt keksis!?
Ainoa mikä keramiikasta tulee mieleen on tuhkakupit ja jotku oudot taideteokset...

Mulle ei keramiikasta tullut kyllä kumpikaan mainitsemistasi esimerkeistä mieleen :D

Puutarhatonttu? Vihjaa vähän, onko tarkoitus että se on lahja miehelle, semmoinen jota hän käyttää/ihailee, vai yhteinen muisto teille hääpäivästä?

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mulle ei keramiikasta tullut kyllä kumpikaan mainitsemistasi esimerkeistä mieleen :D

Puutarhatonttu? Vihjaa vähän, onko tarkoitus että se on lahja miehelle, semmoinen jota hän käyttää/ihailee, vai yhteinen muisto teille hääpäivästä?

Se on ollut vähän niin että se juttu on miehelle hlökohtaisesti.. eka oli kirja (paperihäät) toka oli paita (pumpulihäät) kolmasa oli lompakko (nahkahäät).

Kermansaven sivuilla kyllä näky olevan kermansavi mukeja, jotka sai omalla nimitekstillä... olisiko 'Aviomies' kiva? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ji:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

Se on ollut vähän niin että se juttu on miehelle hlökohtaisesti.. eka oli kirja (paperihäät) toka oli paita (pumpulihäät) kolmasa oli lompakko (nahkahäät).

Kermansaven sivuilla kyllä näky olevan kermansavi mukeja, jotka sai omalla nimitekstillä... olisiko 'Aviomies' kiva? :D

juu, kyllähän henkilökohtainen muki aina kiva on=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ostatko timanttihääpäivänä miehelles timantin?

noo... mä olen kyllä todennut että pitää erota ennenku tulee 15 vuotta täyteen kun ei mul oo varaa :D tai si ostaa jonkun virheellisen 0,00001 karaattisen timantin ja suurennuslasin :D :D

Yhteistyössä