KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU VKO 9
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UUSI KETJU VKO 9

Vieras
Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.
muutkin toki tervetulloo =)

antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Katzu. km 12/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
Tl, 27v, Pohjanmaa, esikko-02, km 06/05, enkelipoika 05/06, km 10/06, km01/07

Plussanneet Kermitit:

Bellamariia, 28v, PK-seutu, 1 lapsi 99, km 9/06 PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06 PLUSSA 01/07
Tehotyttö 35v, Vars.-Suomi, poika-96, tyttö-98, poika-05, km 10/06, PLUSSA 01/07
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06 PLUSSA 02/07
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06 PLUSSA 02/07
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06 PLUSSA 02/07

Hyvät huomenet täältä sorvin ääreltä!

Voi että, kuten arvata saattaa on työmotivaatio loman jälkeen nollissa. Eilen oikein kurkkua kuristi kun ajattelin, että tänne on tänään tultava... ahdistus.

Loma oli todella rentouttava ja ihana, tuli tarpeeseen. Viikko tuntui jotenkin poikkeuksellisen pitkältä. Yleensä lomat menee nopsasti ohi.

Kirpulle hyvää lomaa, kuten myös kaikille muille ketkä tällä viikolla meinaavat lomailla!

Safiirin perhe on näemmä kotiutunut oikein hyvin uudelle paikkakunnalle! Kiva juttu! Ihanalta kuulosti teidän makkaranpaistoretkenne. Tiedän täysin tunteen tuosta meren vaikutuksesta. On hyvin vaikea kuvitella asuvansa sisämaassa, itsekin koko ikäni meren äärellä asuneena.

Mikäs on Katzun fiilis tänään? Piti sanoa sinulle, että mun mielestä tuo hcg-arvo on jo ihan hyvä. Mullakaan ne eivät olisi seuranneet sitä ihan nollaan. Muistelisin, kuten Senorakin taisi jo mainita, että alle 10 tulos voidaan lukea jo nollaksi. Uskoisin siis että voisit jo hiljalleen ruveta asennoitumaan kropan normalisoitumiseen. Tsemppiä, tosi hienosti olet jaksanut koko tämän rumban!

Mitenkäs Tuulin tuhrutilanne? Toivottavasti kyseessä olisi nyt kiinnittymisvuoto! Ihailtavan sinnikkäästi sinäkin jaksat odotella kropan normalisoitumista.

Tähän ketjuun on kyllä eksynyt suuri joukko kovia kokeneita todella rohkeita ja sitkeitä naisia, ei voi muuta kuin kunnioittaa joka ikistä teistä!

Mulla on huomenna aamulla kontrolliultra, sen jälkeen voisin ehkä uskaltaa jo uskoa tähän raskauteen.

Nyt lähden tästä purkamaan sähköpostiani. Aurinkoista mieltä ja päivää teille kaikille!

Jazz rv 8 (näin pitkälle en ole tyttöä lukuunottamatta koskaan päässyt, vähän jännittää huominen)

Huomenta..

Täällä ollaan vielä hengissä.. joku jo ehti kysellä. Esikoinen on ollut jo pari viikkoa pois hoidosta, mutta tänä aamuna vein sen hoitoon.. Antibioottikuuri on meneillään, joten viime torstaina löytyi toisesta korvasta tulehdus.. vaikka viikkoa aiemmin olivat korvat terveet.. Siis pientä lämpöä ollut jo pari viikkoa.. nuhaa ja röhinää..

ON: Täällä pitäs kärvistellä vielä viikko alkuraskauden ultraan.. Mutta positiivisilla ajatuksilla olen tällä kertaa.. ei ole tuhrua eikä vuotoa näkynyt.. Kesken menneessä raskaudessa tuhru alkoi jo ennen positiivista raskaustestiä.. ja sitten oli se parin viikon piina ennen tyhjän kohdun kohtaamista ultrassa.. Vessa on tullut viime viikkoina todella tutuksi.. tuntuu, että ramppaan tunnin välein tarkistamassa että vessa toimii.. Siis pissalla on rampattava, en tiedä olenko luonnon oikku vai tekeekö oma pelko tepposet.. Muistelisin, että esikoista odottaessa vessaramppaaminen alkoi vasta puolen välin jälkeen..

Jazz: peukutuksia huomiseen ultraan..

Huomenet!

Jos nyt saisin muutaman sanan riipustettua. Näyttää kyllä vähän heikolta...

Jazzille kovasti tsemppiä huomiseen ultraan. Pidetään peukkuja, että siellä kaikki hyvin. Kiva juttu, että loma oli onnistunut. Samaa ei voi sanoa täällä, mutta siitä muutama sana kohta... ;-)

Meinaakos Kapris vielä testailla uudelleen? Minä povailen täällä vahvaa viivaa.
Ja mun kutina on sanonut tässä jo jonkin aikaa, että Tuuli plussaa pian :-D

Safiirille onnittelut työpaikasta. En muistanut eilen onnitella.
Ihanan kuuloinen tuo makkaranpaistoretki.
Meillä harrastellaan enempi metsäretkiä. No, meillä kyllä just tuo merenrantaakin vähän kunnan alueelle pistää, mutta ei varsinaisesti ole merenrantapaikka.
Onkin muuten jännä tuo meriasia... Toiset ilmeisesti ovat meri-ihmisiä ja toiset eivät. Itse kuulun niihin, jotka eivät tosiaankaan ole. Sen sijaan järvet on mun mielestä ihania. Mutta enemmän olen kyllä just maanläheinen. Kai se vähän riippuu just siitäkin, mihin on lapsuudessa tottunut. Jokirannat on mun mielestä kans kivoja. Jokilaaksossa sitä tälläkin hetkellä asutaan.
Tässäkin asiassa on hyvä, että meitä on niin erilaisia. Ei millään riittäisi kaikille tilaa merenrannoilla asua :-)
Tästä saadaankin hyvä G. Oletko enemmän meri- vai maaihminen? Vai jotain siltä väliltä.

Niin, mulla ei tosiaankaan ollut mitenkään rentouttava tuo reissu. Viikko anoppilassa, joten se jo kertoo paljon ;-) Siis appivanhemmat ovat samaa ikäluokkaa kuin mun omat isovanhemmat, joten sekin jo kertoo jotain. Ihan mukavia ihmisiä ovat kyllä, mutta viikko saman katon alla, niin kyllä se appiukko alkaa ottaa pannuun jo aikalailla. Yhtään ei asiaa helpottanu se, että raskautta piti salata koko viikko. Ruokaviinit sentään kiltisti aina otin lasiin ja vähän siemailin. Isäntä hoiti lasin salaa tyhjäksi. Kyllä anoppi vähän ihmetteli, kun ei alkoholi kelpaa. Selittelin sen liittyvän sokerittomaan dieettiin. Umpiväsymys ja palelu oli aika kovaa koko viikon, ja sen peittely tuotti kans vähän hankaluuksia. Menin päivällä "lukemaan", kun pikkumieskin nukkui :-) Vatsa ei toiminu koko viikkona kunnolla, turvotti! Pakkasetkin oli sen verran kovat, että mitään himoulkoilua ei tehnyt mieli harrastaa. Huoh, ihanaa olla taas kotona.

Nyt pitää lähteä kauppareissulle. Ei ollu kukaan täyttäny kaappeja meidän poissaollessa.
Kait sitä pitäisi kohta muuten tämä haaveilupalsta jättää, sniif.

Tehis rv 7

Huomenta kaikille, hyvää alkavaa viikkoa ja mukavaa loman jälkeistä elämää Tehikselle ja Jazzille! Kiva kuulla, että Jazzilla oli rentouttava loma. Ja onnea huomiseen ultraan! Tehiksen loma puolestaan kuulosti siltä, että taidat rentoutua vasta nyt loman jälkeen :)

ON; en tajua yhtään missä mennään, olen nukkunut viimeiset kolme yötä todella huonosti ja miettinyt jo kaikki vaihtoehdot noin sata kertaa lävitse. Eli tuhrua tulee edelleen eli tämä on jo 5. päivä. Välillä olen 100% varma, että täti tulee, mutta ei ole sitten kumminkaan alkanut kunnon vuoto. Hermoja raastavaa! Ehkä enemmän toivon nyt sitä, että täti tulisi. Jos olen nyt raskaana, onko tuo tuhruttelu nyt varma merkki siitä, että keskenmeno tulee (niin kuin Pikku 2:lle kävi)? Toisaalta minä, jos kuka tiedän myös sen, että keskenmeno voi tulla, vaikka ei tulisi pisaraakaan verta. Jotenkin on ihan sekava olo.

Nyt on kumminkin mentävä pyörittämään papereita. Safiiran makakranpaistoretki meren rannalla kuulosti ihanalta!

Tuuli

Hm... Tuulilla on ihmeellistä tuhrua. Eihän se keskenmenoa tarkoita välttämättä, jos nyt raskaana olet. Limakalvot herkistyvät kovasti raskauden aikana ja saattavat vuotaa. Mulla oli tätä plussakiertoa edeltävässä kierrossa myös ihme tuhrua. Se alkoi n. viikko oviksesta ja kesti viikon. Siitä n. puolentoista viikon päästä alkoivat menkat.
Mulla on kyllä ihan sama kutina kuin Tehikselläkin, että plussaat pian. Jos et tässä kierrossa niin seuraavassa. Plussapeukutuksia!

Tehiksellä oli aika rankka loma. Itse olisin täysin hulluuden partaalla jos joutuisin viettämään viikon anopin kanssa. Eilen käytiin taas anoppilassa ja onneksi meni ihan hyvin. Ei tullut mitään mahaan taputtelua tms.

Kiva että Pikku2:lla on kaikki hyvin! Luottavaisin mielin vain etiäpäin!

Kiitos teille ultratsemppauksesta, eiköhän siellä kaikki ole ihan hyvin. Toivottavasti!

Päivän jatkoa toivottaapi täysin motivaation puutteessa oleva Jazz (kohta alan itkemään tätä ahdistustani....)

hyvää maanantaita naiset! G: minä taidan olla vähän noiden kahden välissä... pienenä asuin meren äärellä ja meidän mökkikin oli sen rannalla, nyt asutaan järven läheisyydessä ja anopin tai oikeestaan suvun kesäpaikka on järven rannalla. lomalle kun ulkomaille lähtee, valitsen aina rantakohteen mieluummin kuin kaupungin. poika kerhossa, tyttö eskarissa... ihana oma rauha olla koneella. päivänjatkoja! halit sanna

Päiviä!!

Viikonloppu olis taas ohitse ja uusi viikko alkanut.. Kyllä menee vaan aika nopeaan!
Sellaista vaan kyselisin, että milloin teillä plussaajat on lämmöt kohonneet oviksen jälkeen? Ovatko menneet kovasti yli 37 vai miten?

Täällä rinnat on todella kipeä, ei ole näin kipeät ollut sitten pitkiin aikoihin, mutta voivat kyllä enteillä ensi viikonlopun täin kyläilyäkin...
mittailin lämpöjä ja ne ovat aamusta 37 ja illasta 37.3

Mutta voi olla tästä flussan oloisesta olotilastakin tuo lämmön nousu...

Tehiksellä oli sitten kiva lomareissu anoppilassa:))) Osaan kuvittella kyllä, hihiihiii.

Jazzikin on ollut reissunpäällä! Oliko rentouttava loma? Tsemppiä huomiseen ultraan!! hyvin se menee!!!

Kirpulle mukavaa ja rentouttavaa lomaa!!!

Mitenkäs sulla Tuuli tuollasta tuhruilua on:)? Oletko soittanut lääkärille?

Safiirille; ne on todella mukavia noi makkaranpaisto retket ja vielä merellä, mekin entisessä asuinpaikkakunnassa, käytiin usein pilkillä ja makkaranpaisto retkellä... on ne tosi piristäviä reissuja!! Merellä vain on monesti niin kylmä viima, varsinkin kun tuolta keski-suomesta on kotoisin, niin tuntui heti se ero.

Sanna: Tatti ei ole kirjoittanut pitkiin aikoihin tähän ketjuun... en tiedä taustaileeko täällä taka-alalla.. Terkkuja vain kovasti, jos luet tätä.. Kiva Sanna että teillä on nyt kone ja netti, niin voit useammin kirjoitella tänne! Minä ainakin muistan sinut... Olen myös näitä vanhoja täältä;))

Jaahas, täytyypä taas lähteä...Mukavaa keväistä maanantai päivän jatkoa!!

Huomenia täältäki!

Ihan ekaks galluppiin: meri! Meillä ei valitettavasti ittellä oo ikinä ollu venettä (toivottavasti joskus on), mutta aikoinaan liikuttiin vesillä kovastiki meripelastustoiminnassa. Se se oli hauska harrastus. Toisaalta ei myöskään oo mökkeilyn voittanutta.

Jazzilla jännät paikat huomenna! Vaan oon aivan varma että masukilla on kaikki hyvin. Siitä tuliki mieleen, meinaatko Tehis käydä uudestaan? Vaikka oon teistäki ihan varma että kaikki on kunnossa.

Pikku2, jokainen raskaushan on erilainen. Ihan normaalilta kuulostaa tuo että ramppaat veskissä jo nyt :)

Tehis "kieroillu" ja selittäny sokerittomasta. Nyt tää nauraa ihan vedet silmissä. Hyvin oivallettu! Mää en muuten kanskaan viihtyis anoppilassa yhtään liian pitkään. Ei kyllä mieskään. Joten me siellä aina vaan pikapistäydytään.

Tuuli, mulla viime onnistunut raskaus alko tuhruttelulla. Sitte sinä päivänä ku tädin ois pitäny tulla, tuliki vahva viiva apteekin testiin.

Toivottavasti Anun rintamusoireet ja kuumeilut enteilis sitte sen tädin poispysymistä!!

Nyt täytyy mennä ruuan laittoon. Aiottiin viettää lasten kanssa tämä päivä ulkona, mutta vanhimmalla on vissiin kurkunpäätulehdus (yöllä alko just sellanen kumiseva ontto yskä), joten pysytään sisällä.

Heipat!

Meillä tosiaan noi anoppilareissut on pakosta tollasia pitkiä, kun matkaa on 760km. Pari kertaa vuodessa ollaan käyty, talvilomalla (jollei ole etelänmatkaa) ja kesälomalla. Mummun ja pappan sekä lasten kannalta tietty kauhean tärkeitä. Kyllä sen sitten itsekin jotenkin kestää :-) Mutta tällasta alkuraskaus-&piilottelureissua ei olekaan ennen ollut...

Anu, toivotaan kovasti, että plussaa pukkais.
Kyselit noista lämmöistä... Siis mun lämpöihin ei ole ainakaan luottamista. Nimittäin sekään ei ole enää kuten ennen :-) Ennenvanhaan mulla se reilu 37:n lämpö oli merkki raskaudesta. Km:n jälkeen normaaleissa kierroissa lämmöt oli korkealla, mutta tässä plussakierrossa ei. Oviksen jälkeen kyllä käväisi siellä jossain 37 tuntumassa, mutta sen jälkeen on ollut vaan jotain 36,7-36,9. Mutta olen tosiaan muuttunut epänormaaliksi tässä asiassa! ;-)

Tilasin just ultran torstaiksi.
Hei, siitä tulikin mieleen pieni päivän kevennys. En muistanutkaan sillon ultrakuulumisten yhteydessä kertoa.
Viimeksi tosiaan siellä ultrassa kävi aikas koominen tilanne. Ei sellasta voi käydä ku mulle :-D Se lääkäriasema on tosi pikkunen, yksi lääkäri ottaa vastaan ja joku apulainen siellä vastaanotossa. Ovisummeri soi, eikä apulainen tajunnu avata ovea nappulasta. Minä makasin siellä tutkimuspöydällä se kepakko sisällä. Lääkärin oli pakko mennä avaamaan ovi, kun apulainen "nukkui". Hän kysäisi, että yltäisinkö itse pitää sitä sauvaa sisälläni. No, tokihan minä! Siinä sitten makasin pöydällä ja pitelin sauvasta kiinni. Ajattelin, että tämä on varmaan joku piilokamera :-D

Tuo Tuulin tuhruilu on kyllä varsin merkillistä! Testillähän tuo selviäis... ;-) En yllytä, TIETENKÄÄN!!!

En ymmärrä ollenkaan, miten täältä ketjusta voin häippästä. Voisittekos ystävällisesti antaa potkun persuksiin???

Tehis rv 7

Voi elämän kevät mikä ultrausreissu Tehiksellä oli! Hihii, nauran ääneen. =) Toivottavasti ensi kerralla sujuisi vähemmän omatoimisesti koko tilaisuus. Hahhaaa, näen sieluni silmin miten sä pidät sitä sauvaa kädessä. Kiitos päivän piristyksestä!
Ja tsemppiä torstain ultraan!

Anu: mulla nousi päivän tai parin jälkeen 37 lämmöt ja siinä ne huiteli molemmin puolin. Nyt on vielä aika tasaiseen 36,8 kun normilämpö on 36,3. Kovasti plussapuhalluksia lähetän täältä ja peukut ja varpaat on pystyssä!
Kiitos Anu tsemppauksesta! Loma meni tosi mukavasti ja rennosti, kiitos kysymästä.

Kiitos Safiirillekin tsemppauksesta, eiköhän siellä ultrassa tosiaan kaikki ole hyvin.

Gallup: minä olen myös ehdottomasti meri-ihmisiä. Mökki on tosin järven rannalla ja se on ihan hyvä näin, mutta asun mielelläni meren läheisyydessä.

Nyt taas jatkan peukaloiden pyörittämistä ja ihmettelyä. Voisin myös samaan hengenvetoon kompata Tehistä, että miten ihmeessä voin jossain vaiheessa siirtyä tuonne odotuspuolelle?! Ei voi eikä pysty ja tulee kauhea ikävä!

Tehikselle ja Jazzille vielä onnittelut plussauksesta. onnea onnea!!! Ja lomillakin ootte olleet...
Tuulilla taas tuhruja... mälsää tuollainen...

Tehiksellä aikamoinen ultrakeikka... Mitäs siellä ultrassa sitten näkyi??

Pakko teitä on käydä aina seuraamassa. Ja Ilman muuta pitää käydä teijän kuulumiset tuolta odotuspuoleltakin lukemassa... Olin jo päättänyt että vähennän tätä kermeihin kirjoittamista, mutta en tiijä... Itelle ei kuulu muuta kuin että on kp10. Kierrot lyhenee ihan huimaa vauhtia. 2 kertaa oli 27 ja viimeisin 23 tai jotain. Ei tää voi olla oikeeta...

Tää on niiiiin näitä päiviä...!

Taustaa: la yönä mun oli tarkoitus töissä lukea ruotsia kun oli aikaa ja rauhaa. No, netti ei sitten toiminut ja sielä oli kaikki tekstit. No, olin kuitenkin varautunut siihen joten mulla oli muistitikulla osa teksteistä ja harjoituksista. MUTTA eipäs vaan käynyt muistitikku koneeseen kun se oli joku aataminaikainen! joten se siitä lukemisesta. Jokatapauksessa päätin lähteä yritäämään. Koe siis alkaa tänään 13.00. Olin puolessa välissä matkaa kun tajusin että olin kiireessä unohtanut aamutossut jalkaan!!!! :0 Joten ei kun äkkiä takasin mutta eikös sitten just mun eteen kurvannut traktori enkä päässyt siitä ohi... Joten tässä sitä ollaan, en kerkeä kokeeseen. Toivottavasti saisin uusia sen ennen kun on loppukoe tai sitten sekin siirtyy.

Noh, minkäs näille tekee, naurattaakin tämän ärsytyksen ohella koko homma, aika koomista. :) Täällä ei mitään muuta ihmeitä, jännityksellä odottelen että pääsen keksimään oireita. :)

Nyt tuli omanapainen viesti mutta pitää rientää!

antzi 19/28

Senora, mun piti lukea tekstisi moneen kertaan! Meinaan ku tulkitsin sen eka sillai että oot itte siirtynyt odotuspuolelle ja tuut sieltä tänne lukemaan meidän kuulumisia. Meinasin jo pompata kattoon suu messingillä!

Olihan Tehiksellä tosiaan aika erikoinen ultrassakäynti :-D

Taas tämä poistuu...

Antzi, VOI EI!!!!!! Tuli mieleen vuosien takaa ystävättäreni, joka kulki bussilla kaupunkiin kouluunsa. Erään kerran hän oli tenttiaamuna linkkuripysäkillä ja hyppäsi linkkiin niin kuin piti. No, muuten kaikki meni hyvin paitsi että linkkuri oli väärä ja kurvasi puolessa välissä matkaa ihan toiseen suuntaan kuin minne piti. Ystävätär ajatteli että ehkä hän kuitenkin kerkeää tenttiin, kun linja-auto kuitenkin loppujen lopuksi ajaa kaupunkiin. Pahaksi onneksi juuri tämä linkkuri otti ja hajosi kesken matkan ja ystävätär-parkani aamupäivä meni siihen kun hän odotti uutta autoa muiden matkustajien kanssa moottoritien reunalla. Ei kerennyt hänkään tenttiin, mutta sai onneksi sen uusia. Sitä en tiedä, uskoikohan opettaja ihan oikeasti tämän selityksen...

Olipa Anzilla aamu... ja ilta... miten nuo vastustukset sitten kasaantuukin... Mä oisin vaan menny aamutossuissa. Nehän käy, jos ei oo vesikeli. nej men ny har du tid att lärä dej svenska ........ Ilmoititko koululle, että et pääse kokeeseen... Kannattaa soitella vaikka näin jälkikäteenkin. Jos ei ihan totuuden mukaisesti, vaikka että olit tulossa ja auto hajosi tai jotain... Luulis että opet ymmärtää.

Mun pahin painajainen, jota näen melko säännöllisesti on se että lähden töihin ja takin alta löytyy yöpaita tai sitten ei sitäkään vaan pelkät rintsikat.... Joskus kun aamulla tulee pöpperölähtö, niin on pitäny kesken matkan kurkistaa takin alle että tulihan pusero päälle :)

safiiri :) tää on tää suomenkieli ... kyllä mä täällä haaveilupuolella aika tiiviisti... ja kun kiireessä kirjoittaa eikä tarkista kirjoituksiaan... Kyllä tuota sunkin juttua vierasmaalainen tavaisi, kun toinen ajaa bussilla ja linkkuri hajoaa... (paitsi että meillä päin se olisi onnikka joka hajoaa). Kummallisia kommelluksia, hauskojakin, ainakin silloin kun ne sattuu jollekulle muulle kuin itselle...

hahahaaa kun nauroin tuolle Antzin aamutossu-hässäkälle ja muutenkin huono-onniselle lukuyritykselle =)

ja tehiksen ultra - hahahaaaaa!!

Tervetuloa vaan lomilta jazz ja tehis. Hyvä että toisella edes ollut rentouttava loma...

Ja kirpulle - jos vielä ehdit lukea - ihanaa lomaa ja rentoudu ja nauti auringosta täysin rinnoin!!

Mikä ihme sillä Tuulilla tuhruttelee?!?
Kannatan myös sitä testin tekoa. Sillä ainakin saa varmuuden ja JOS ois negatiivinen, niin ainakin itsellä usein on sen negan nähtyä täti kurvannut paikalle...
Pidetään peukkuja, että jotain tapahtuisi suuntaan tai toiseen ja mielummin sinne toiseen ;))
ja älä tosiaan mieti sitä, että jos tuhruttaa niin tulee km. Se ei TODELLAKAAN pidä paikkaansa. niin monta tuttua, ystävää ja tutuntuttua ovat tuhruilleet(tosi pitkiäkin aikoja) ja silti raskaus on sujunut hyvin loppuun asti!
joten hirmusesti bdbd sinne.

Ja Anulla myös jännäilyä... hui!
Toi on monella hyvä hyvä merkki toi rintojen kipeytyminen ja lämmöt on myöskin. Mutta ne tosiaan saattaa olla myös ihan normaalit ja silti raskaana, eli ne on ehkä epäluotettavin raskauden tunnistus... tai raskauden bongailu.. tai miten sen nyt vois sanoa?!
mutta sinne päin myös ++++ tuulia ja peukut tanassa bdbd

Katzulle tsemppiä oviksen bongailuun. Muistakaahan miehen kanssa hyvin treenailla niin osaatte sitten oikeen aijan tullessa.. ;))

omaa napaa,
en oikein tiedä mitä miettiä. Teen uuden testin kuhan vaan jaksan hakea sellaisen..Ei ole täti tullut, eli ihan hyvä merkki, mut kaikki mun oireet (joita oli siis paljon tissien kipeytymisestä kuvotukseen) ovat hävinneet ...=( joten aika tutulta vaikuttaa siihen
syksyseen aatellen.
On kyllä tosi turvonnu olo iltaisin (siis TOSI turvonnu) ja sitä juilimista ja ihme paineen tunnetta on kovasti mahassa, mutta mitään muuta ei.
No, lämmöt on edelleen 37.3, mutmut..

jos nyt tänään hakisin sen testin ja huomen aamulla tekisin sen. Mikäli siihen ei vahvaa viivaa edelleenkään tule, niin alan odottelemaan "tätiä"... suomeksi vuotoa...

mutta jotenkin on tyyni olo, kun tajusin, että mitään en voi itse tehdä asian eteen enää. Joko siellä kasvaa joku tai sitten ei ja en voi muuta kuin toivoa parasta =))))

halauksia, Kapris

antzi ja tehis... kyllä sai mukavat naurut teidän meiningeistä kun ei noita tilanteita niin kauheesti ole ollut viime kuukausina mitkä oikeesti naurattas, mut nyt nauratti... voin vaan kuvitella ne meiningit. pikavisiitti, tarvii mennä... sanna

Taas olen täällä, vaikka pitäs koulutehtävää tehdä, voi, voi...

Kyllä toi tehiksen ultra reissu on ollut sit varmaan näky;))) Huh, huh.. Jotenkin tuntuu että olen niin hassutyyppi ja vauhdikas, että tälläsiä tilanteita sun tielläs sattuu, hihiihii..

Joo, no ei Antzillakaan kovinkaan kaukana noi tohinat ole;)))) Olis se ollut varmasti tosi koomista kun olisit kouluun mennyt aamutossuissa...

Joo, olis mullakin noita nolojen tilanteiden juttuja, mut en ole varma kehtaanko täällä edes mainita...:)

Kapris, elä nyt heitä kirvestä kaivoon!!! Ihan rauhassa vain... ;))

Kuinka omaa nappaa taas, että onko kenelläkään ollut menkkaoireita viikko ovulaatiosta??? Oli ihan outoa, kun viime torstaina otti alaselkään ja -mahaan sillein että olis kuukautiset alkamassa... Ihan outoa...

Mulla kanssa noista painajaisista, niin olen monesti nähnyt sellasta unta, että olen mennyt kouluun takki päällä ja huomannut vasta siellä paikanpäällä, että mulla on ainostaan vaan se takki päällä, hui.. Onneksi on ollut unta..toivottavasti ei mitään enne unta...:)

niin, no voin näin maanantain kunniaksi teitä hauskuuttaa.. mulla kans on ollut noita noloja tilanteita... esim. olin yrityksen pikkujouluissa, joissa oli 200 henkilöä... no kävin siinä sitten vessassa ennen seisovaan pöytään menoa.. (muutama oli tullut tuolloin otettua...) no sitten vessasta kauhealla kiireellä, kun muut oli jo ottamassa ruokaa... ihmettelin, että mitäs se narikkapoika mulle niin maireasti hymyilee, suorastaa nauraa... no minä sitten hymyilemään kauniisti takaisin sille ja jatkoin matkaa ruokasaliin.... onneksi sattu olemaan mun kaveri mun kanssa ja halus vielä peilata peilistä ennen saliin menoa, et onko tukka hyvin... ynm... se sitten että mitä ihmettä Anu sun takana on???? Minä sitten katsomaan, niin oma persehän se sieltä paisto:) Voi ei, sitähän se narikkapoika oli mulle nauranut... oli sitten vessassa mekon helma jäänyt sukkahousuihin, ja mulla paistoi suoraan se perse ja kauaksi... olipa sitten vielä stringit päällä... joo-o...ja minä kuin luulin että se poika mua oli iskemässä... että sellasta... ja onni matkassa, huomattiin se ennen kuin mentiin sinne saliin jossa oli tosiaan se 200 henkilöä pöydissä istumassa.... hmm... joo.. Että kyllä tytöt mäkin osaan sitten olla nolo!!

Anu, tuohan vois aivan hyvin olla kiinnittymiseen liittyvää kipuilua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senora, mää tosiaan ekaks luin väärin sen sun kirjotuksen. Kerkesin jo innostua että nyt oot häipymässä odottajiin. Toivotaan nyt että tämä onki jonkin sortin enne...

Samat sanat Kaprikselle. Rauhassa vain. Oireitahan tulee ja menee ja tulee taas. Vaan mää en kyllä malta oottaa että huomenna testaat vahvan. Entäs jos testaisit jo tänään ;)

Mää oon kans joskus nähnyt just tuollaisa unia, että oon menny kouluun eikä takin alla ookkaan ollu mitään. Tai sitte oon yhtä äkkiä joutunu koulun kevätjuhliin esiintymislavalle tanssiin, jonka koreografiasta mulla ei oo hajuakaan. On täytyny vaan seurata mitä muut tekee...

moi taasen!

Anulle, niin hyvin voi olla sitä kiinnittymiskipua!!!!
Mullakin oli sitä =))

Olen joo ihan rauhallinen (ihmeen rauhallinen) ja odottelen tässä ihan rauhassa, et mies tulee kotiin ja sit ehkä haen testin tänään tai sit huomenna tai joskus...
joten safiiri ihan rauhassa siellä myös.

Ihan klassisen hauska toi Anun hame sukkiksissa !!! =))
Mulla myös kaveri - en ite onneks - lähti kerran kouluun kävellen. Oli muuten parin kilsan matka... ja oli kävelly koko matkan kouluun alkkarit vilkkue, kun oli myös jääny hame alushousujen alle :))) vähänkö sille asialle on naurettu. Ei onneks ollu stringit, mut kuitenkin

Mulla myös usein on sellainen painajainen, että olen ihan alasti jossain. Viimeks olin palannu töihin (asiakaspalvelua) ja oli yhtäkkiä töissä ihan alasti paitsi läpinäkyvät/ohuet sukkikset päällä ja nekin aivan liian pienet, et tursuili vaan maha ja muut makkarat.. ei kivoja unia!

Jazzille piti sanoa hyvää ultraa ja onnea ja kaikkea muuta huomiseksi!!!
Tule sitten kertomaan hyvät uutiset heti meille :)

nyt mennään ja palailen huomenna testikuulumisten kanssa - uskoisin!

No nyt pitää malttaa oottaa yön yli Kapriksen tulosta. Joo, mää koitan täällä kans rauhoittua ;)

Jazzin ultrauutisia kans odotellaan heti pikimmiten :)

Meinaakohan Tuuli testata milloin?

Mää täällä ihan kihisen muiden puolesta ku ittellä ei oo mitään kerrottavaa eikä tehtävää kierron tässä vaiheessa. Koittakaa kestää!

No kyllä tuo Anun stoori oli paljon vauhdikkaampi, hih :-) Voi jestas. Kaikkea sitä tekevälle sattuu.
On se mullakin hame baaritiskillä noussu, vaan ei omasta toimesta. Siis hyi hitto, olin kolmekymppisiäni kaverin kanssa tanssaamassa yhdessä tanssiravintolassa. Tosiaan olin baaritiskillä juomaa tilaamassa, kun tunsin, että minihame nousi. Siinä takana sitten joku idiootti jätkä tuumas kaverilleen, että ihan hyvät näkymät. Laskin kahteenkymmeneen ja näin punaista. Vaan niin pidin hermoni ja lähdin tyynesti vaan menemään.

Kapris, nou hätä! Mullakin oli ihan selkeästi tuossa semmonen oireettomampi kausi, mutta nyt taas oirehditaan ihan kunnolla. Taidan tässä raskaudessa päästä pyttyä halaamaan, sitä en olekaan ennen päässy kokeilemaan. Tänään on ollu aikas huono olo koko päivän ja niin saamarin vetämätön olo, plääh!

Ajattelin muuten tuosta mun ultrajutusta, että jos olisin ollut elämäni ensimmäistä kertaa kyseisessä toimenpiteessä, olisin varmaan täällä vaahdonnut idioottia lääkäriä tai jotain :-D On sen verran tullu oltua kintut leviänä, ettei tommonen pieni kommellus kyllä enää tunnu näissä nahoissa! Oispa pitäny vaan tajuta kysyä, että oisko tässä jotain vibraa, jos tohtorilla menee vähän pidempään... ;-)
Niin, Senora, mulla siis viikkoja olikin sillon vasta 5+3, joten pelkkä sikiöpussi vasta näkyi. Toivottavasti torstaina näkyisi jotain muutakin... Jotenkin olen ihan luottavaisin mielin. Isäntä mut sinne ultraan määräs. Jollei siellä mitään ole, niin ei sitten ole. En sille mitään tässä vaiheessa voi tehdä :-)

Nyt pitää kiitää taas. Pitäis saada raahattua itsensä pienelle happihypylle, jos se olokin kohenisi.

Tehis rv 7