KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU VKO 9
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päivystystä..

Täällä sitä ollaan vielä hengissä.. joku jo huhuilikin. Olen kyllä käynyt päivittäin lukemassa teidän pohdintoja, mutta omassa päässä on ollut aika "tyhjää"..

Masussa kaikki kait OK, mutta jotenkin sitä pelko hiipii koko ajan taka-alalla.. Maanantaina sitten ultraan katsomaan mitä siellä masussa näkyy.. Niin ja tiistaina on esikoisen neuvola, joten siellä sitten keskustelen terveyskeskustätin kanssa myös raskaudesta ja sovin ajan äitiysneuvolaan.. Raskausoireita ei oikein ole muuta kun iltaisin vähäistä rintojen arkuutta ja silloin tällöin pientä kuvotuksen poikasta.. mutta eihän minulla ollut esikoisenkaan kanssa mitään kummallista.. Yksi sellainen pikku juttu ; ( minun pitäisi ryhdistäytyä ja tilata hammaslääkäri.. on meinaan muutama reikä, mutta kun eivät ole vaivanneet olen pärjännyt.. nyt olis pakko..

Isännän siskolla alkaa viime pinnistelyt olla käsillä.. tuossa viime viikolla kävivät hakemassa meiltä esikoisen vanhoja vauvanvaatteita.. meinataan kierrättää niitä tässä lähipiirissä.. Esikoinen oli kyllä jo huolissaan, että mitäs meidän vauva(ei kyllä tiedä) sitten pistää päälle kun täti vie kaikki vaatteet.. No, siinä sitten rauhoiteltiin että kyllähän ne pienet vaatteet jää jo vanhaksi jos meille tässä vauva tulisi.. Oli muuten aika mieltä herkistävää kaivaa 42cm kokoisia vaatteita, joita oli neljä vuotta sitten ommeltu baby born-nuken vaatteiden kaavoilla.. Meillä siis esikoinen oli syntyessään 42cm ja 1850g.

En nyt oikein muista kenelle piti mitäkin kirjoitella.. mutta lohturutistukset kaikkille niitä tarvitseville ja ilon rutistukset niitä tarvitseville..

Palaillaan..

Kiitos Saman kokeneellen kommentista. Olet aivan oikeassa siinä, että tämä ei ole maailman kamalin asia ja huonomminkin voisi asiat olla. Ja totta on, että monet naiset (eläimistä en kyllä osaa sanoa) kokee km:n. Mutta kuitenkin jokaisen km on omanlaisensa ja lisäksi jokainen meistä on oma yksilönsä ja suree ja käsittelee asiaa aikansa. Ja omalla kohdallani voin kyllä vilpittömästi sanoa, että olen jo surutyöni tehnyt, mutta täysin en pysty pääsemään asiasta yli ennen kuin olen raskautunut uudelleen.

Pahoittelut Anulle vierailijan saapumisesta, höh ja höh ja höh!

Toivottavasti en nyt pahoittanut kenenkään mieltä tuolla tarkoituspohdinnalla. Se ei missään nimessä ollut tarkoitus.
Kaikki ollaan niin erilaisia ja erilaiset tarinat, joten selvää, että toipuminen ja ymmärtäminen ottaa myös erilaisen ajan.
Saman kokeneen kanssa olen myös samaa mieltä. Keskenmeno on rankka ja ikävä juuri sillä hetkellä. Kyllä se nainen alkaa heti kelata; milloin alkaa äitiysloma, millainen ikäero mahdollisiin sisaruksiin tulee jne jne. Nämä kaikki suunnitelmat musertuu. Mutta kuitenkin on ehdottomasti helpompi menettää se lapsi tuossa vaiheessa, se on karu totuus. Ei voi ymmärtää, miltä tuntuu ihmisistä, jotka joutuvat kokemaan kohtukuoleman, lapsen kuoleman synnytykseen tai yleensäkin oman lapsen hautaan saattamisen. Noita ei edes halua miettiä! Ja paljon muita julmia asioita tapahtuu... En väheksy keskenmenoa, en missään nimessä, onhan sen joutunut itsekin kokemaan.

Ups, menipäs vakavaksi... Ja juuri kun Senora pääsi sanomasta, että parhaat naurut saan aikaiseksi :-) Olen nyt katsokaas muuttunut vakavaksi odottajaksi!

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, jos ei enää törmäillä. Jokohan ensi viikolla siirryn taustailijaksi ;-) Kohta tästä joutuu töihinkin, niin eipä paljon täällä pyörähdellä. Meikäläisen työpäivät on sen verran hektisiä, ettei siinä nettiin jouda. Töistä onkin pommiteltu tiuhaan tahtiin. Ensi viikolla ensimmäinen palaveri, huoh.

Ai niin, helmikuun plussasaldo sama kuin tammikuun, eikö?
Maaliskuussa vähintään sama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heipä taasen!

Menipä vakavaksi meidän keskustelut näin perjantaina.

Se on kyllä aivan totta että siellä aallonpohjalla ollessa ei mitkään maailman asiat välttämättä kohenna mieltä. Itse masennukseen taipuvaisena murehtijana yritän kuitenkin aina ajatella niitä positiivisia asioita ja muistutan itseäni joka päivä niistä ihanista asioista mitä elämässäni on. Tiedän suhteellisen hyvin miltä tuntuu kun omasta mielestä koetellaan liikaa ja oma ymmärrys ja sietokyky on äärimmilleen venytettynä. En tiedä voinko vieläkään täysin ymmärtää miksi me ja niin moni muu joutuu kokemaan näinkin traagisen asian, mutta ehkä jonain päivänä asioille tulee selvyys.

Totta on myös se että elämässä on vieläkin järkyttävämpiä asioita, mutta kuten täälläkin on todettu jokainen meistä kokee omat asiansa omalla tavallaan eikä toinen voi määritellä kuinka pahalta jokin asiaa saa tuntua.

Elämä on opettanut varovaiseksi ja taidan tosissani olla onnellinen vasta kun sen oman pikkuiseni saan mahdollisesti kainaloon. Mitä vaan voi sattua matkan varrella ja lapsen synnyttyä alkaa sitten taas omat huolet ja pelot. Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti ja nauttia tästä ajasta niin kauan kun voin

Kiva oli kuulla että Pikku2:lla on kaikki kunnossa. Tsemppiä kovasti ensi maanantain ultraan! Sanomattakin selvää varmaankin, että tulet heti kertomaan uutiset.

Toivotaan tosiaan että vuosi jatkuisi yhtä plussarikkaana!

Halauksia ja iloista mieltä kaikille!

Omaa napaa, anteeksi...

Kuinka teillä kun on menkat alkaneet, niin onko lämmöt romahtaneet ennen niitä... vai miten..
Mä en ymmärrä, kun eilen tuli verta hieman, ja tänään jonkun verran... mutta mitään täti kipuilua ei ole ollut.. ja lämmöt ovat edelleenkin 36.9
Ei nyt kyllä ymmärrä tämä nainen, ei kai mulla ole jokin tulehdus...
Tulehdus arvot olivat viikko sitten normaalit...
Anteeksi oma napaisuuteni... olen täällä niin mietteissäni ja väsynyt...

Täällä vielä kurkkimassa, kun talo hiljeni :-) Kellahdan kyllä ihan just kohta sohvalle ja taidan ottaa pienet tirsat.

Anu, mulla oli tossa km:n jälkeen yksi hämärä kierto, jossa lämmöt ei tipahtanu millään ja olokin oli ihan outo. Silloin oli pakko varmistaa, että r-testi näyttää negaa. Joko niin, että menkat nyt alkaa laiskasti tai sitten olet raskaana kuitenkin Anu :-)
Ei sulla sattus testiä olemaan kaapissa, sillähän se selviäis? ;-)

Pikku2, tsemppiä maanantain ultraan! Jokos sitten uskallat siirtyä odottajien puolelle?

Ai niin, ne meitin tytskän treenit oli siis lämmitettävällä jalkkiskentällä, ei he sentään luistinradalla futista pelanneet. Unohtu vähän kertoa... ;-) Kuuma oli ollut. Näin meillä etelässä. *laittaa aurinkolasit päähän ja rasvaa nenälle*
Mutta tosissaan taitaa kohta tämä etelän talvi olla taas tässä. En kylläkään valita, jos ne keväiset tuoksut kohta nenään tulvahtaa :-) Ai että, kohta on KEVÄT!

Ei ole testiä kotosalla...
Ajattelin että jos nyt ei ala lämmöt laskemaan, niin teen maanantaina testin ja soittelen lääkäriin.
Ihmetyttää vain tälläinen menkkaoireeton olo ja toi lämpöjen ylhäällä pysyminen. ja väsy näin iltaisin... mutta voivat olla jotain "kuviteltujakin oireita.."
Mutta katsotaan kuinka tämä tästä kehkeytyy...
Voiko vuotoa silti tulla...? Jos oliskin??

Tuulille: juu ihan oikein arvasit. Ei ole vielä lapsia. Ehkä tuska olisi pienempi jos olisi jo vaikka yksi lapsi. Niin ja ikäkin lähenee kolmeakymppiä.

Niin lääkäri sanoi tänään, että noilla hcg arvoilla kuukautisten pitäisikin tulla ja uskoi että se kaksi viikkoa sitten ollut vuoto oli menkat. Minun pitää mennä 20.3. taas siihen kokeeseen, sen jälkeen tekee päätöksen tähystyksestä. Sanoi että tuohon mennessä pitäisi olla taas menkat tulleet kalenterin perusteella. Eli ei oikeastaan mitään tuon kummempaa sanonut. Ihmettelin siinä, että jos viikko ennen vuotoa uä:n perusteella kohdun limakalvo oli ohut, niin yllättävän pian tuli vuoto. Ei oikein sanonut siihen mitään. Tuumasi vain,että niinhän se limakalvo oli ohut.

Mukavaa viikonloppua kaikille :)

Tulin vielä piipahtamaan..

Käytiin koko perhe rax:ssa syömässä ja maha on melkoisen täysi.. miksi siellä täytyy aina syödä itsensä ähkyksi?

En oikein tällä hetkellä tiedä mihin palstalle kuuluisin kun ei oikein uskalla siirtyä vielä odottajienkaan puolelle ja toisaalta täälläkin on vähän omituista "hehkuttaa" omaa tilannetta.. mutta ilman muuta tulen maanantaina kertomaan ultrakuulumiset, mutta menee iltamyöhään kun ultran jälkeen suoraan töihin ja siellä en voi netissä seikkailla..

Tänään oli vp ja huomenna töihin.. onneksi sunnuntaina saa taas lepäillä.. Minulla on ollu selkä tosi kipeä. Jos joudun päivän olemaan jalkeilla niin tuntuu, että pitää autosta kontata ovelle.. alaselkä on aika tulessa..

Viikonloppuja..

Heipparallaa!

Anu: onpas omituinen tilanne. Mulla lämmöt ovat yleensä laskeneet juuri ennen menkkojen alkua tai viimeistään sitten samana päivänä kun vuoto alkaa. Kyllä niitä tarinoita kuulee menkoista vaikka olisikin raskaana, joten eihän se mahdotonta ole. Voi kunpa se olisikin sitä! Kovasti peukutan alkaneen raskauden puolesta.
Täällä meidänkin ketjussa Bellamariialla oli runsastakin vuotoa alkuraskaudessa kun hänellä oli kohdussa hematooma. Limakalvot myös herkistyvät raskauden alettua ja saattavat sitten vuotaa. Itsellänikin tuli vuotoa tyttöä odottaessa, mutta tosin vähän myöhäisemmillä viikoilla. Plussapuhalluksia kovasti!

Katzuhan sai vihdoinkin hyviä uutisia lääkäriltä. Hieno homma! Toivotaan ettet joudu enää tähystykseen vaan kiertosi palautuu ennen sitä.

Hui, joudumme piinailemaan koko päivän odottaen Pikku2:n ultrauutisia. Tsemppiä!

Ihanaa tosiaan että kohta alkaa kevät. Se on niin ihanaa aikaa kun luonto herää henkiin, linnut laulaa ja aurinko alkaa lämmittämään. Voih, sitä odotellessa.

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja halauksia!

Tämäkin ilmottautuu omistuisten lämpöilijöiden joukkoon ;) Ovis luultavasti ens alkuviikosta ja lämmöt huitelee kolmenkymmenenseitsemän pinnassa. Vaan johtuu varmaan siitä että mulla alkamassa ikävä räkätauti - nenää kutittaa, aivastuttaa ja nuha on. Ja pää tukossa.

Viikonlopun jatkoja kaikille!!

Huomenta!

Mies syöttää tyttöä, niin mulla hetki aikaa tänne :))

Anullahan outo tilanne?! Kannatan myös testiä, sillähän se selviää ;)
En halua mitenkään olla negis, mutta mulla oli 2 kiertoa ennen tärppiä myös outoja, kun täti kurvas paikalle mutta lämmöt oli koholla vielä kp 2:nakin?!?
En tiedä mistä johtui.
Tässä tärppi kierrossa muuten otin sen yhden lusikallisen sitä vehnänalkioöljyä..
Tosin vaan 1½vk, mut kuitenkin..

Hitsi, nyt loppu ruokailu...

jatkan myöhemmin =)))

Halit

Lauantaita minunkin puolesta! Eilen oli tosiaan vakavat pohdinnat (kuten ennenkin todettu kyllä me vakaviin pohdintoihinkin kyetään). Et sä Tehis ainakaan minun mieltäni pahoittanut. Tärkeintä on mielestäni muistaa juuri se, että kuitenkin jokaisella on oma taustansa, oma eletty elämänsä suruineen ja iloineen ja oma kokemuksensa keskenmenosta, joten jokainen suree niin kauan ja sillä tavalla kuin itsestä tuntuu.

Katzu, hyvä juttu, että sinun lääkärisi oli samaa mieltä kuin me täällä =) eli että sinulla oli menkat silloin kaksi viikkoa sitten. Nyt vaan toivotaan, että kierto palautuu normaaliksi. Saanko muuten kysyä, oletteko aloittaneet jo uuden yrityksen? Kun olet kovin puhunut siitä vauvakuumeesta. Tosiaan jotenkin olen "aistinut" kirjoituksistasi, että sinulla on varmaan sama tilanne kuin minulla eli ei ole ennestään lapsia. Mutta toivotaan, että meille molemmille se ensimmäinen suotaisiin pian!

Anu:lla kyllä on outo tilanne. Hm. En kyllä osaa paljoa auttaa, itsellä tuntuu, ettei ole ollut yhtään normaali kiertoa sitten keskenmenon. Minähän mittasin ensimmäistä kertaa lämpöjä tässä kierrossa, enkä tullut kyllä hullua hurskaammaksi. Alkukierrosta oli jotain 35,7, sitten oviksen aikaan 36,1 ja sen jälkeen on ollut kaikkea väliltä 35,7 - 36,5. Tänäkin aamuna oli 36,5 ja verta tulee kuin hanasta. Tämä on kyllä kanssa sarjassamme omituistakin omituisempia tätivierailuja; minulla tuli tuhruja ja suurimmaksi osaksi semmoista mustaa verta viikon ajan ja vasta nyt eilen illalla ja tänään on tullut pelkästään tavallista kirkasta verta. Ja tänään mennään jo 9 päivää. Kuinkahan kauan tätä mahtaa jatkua? Olisiko kenelläkään heittää mitään järkevää selitystä? Onko minun hormoonini seonneet entisestäänkin vai onko vielä jotain toivoa raskautua ilman lääkitystä? Tai no toivoa on kai aina...Tuntuu niin tyhmältä laskea jotain kiertopäiviäkin, kun ei yhtään tiedä laskisko niistä tuhruista vai mistä. Ja tänään mietin, etten taida voida ottaa lomallekaan mukan niitä ovistikkuja, kun ne jäätyy lentokoneen ruumassa. Plääh.

Muuten minkäkin ostin vehnäalkioöljykapseleita tässä joku aika sitten, en ole vain vielä ottanut yhtään. Taidanpa nyt Kapriksen esimerkin rohkaisemana alkaa pospsiin niitäkin.

Harmi, että Piku2:lla on ollut selkä noin kipeänä :(

Se on nyt menox. Viikonlopun jatkoja! Mutta missä on Antzi????

Tuuli

täällä taas..
Nyt täyty tulla kirjottelemaan kun mies kaupassa, vaikka ei kyllä nyt mitään asiaa ole...

Missä tosiaan Antzi on?!?!?! HUHUUUUUUU
Ethän vaan ihan uuvuta itseäsi niillä yövuoroilla. Mites muuten sun painonpudotus on jatkunut? *kateellisena kyselee...*

VOI EI; palohälytin alko huutaan äsken ja hirvee haju tuli keittiöstä.
Olin jättänyt muovikauhan kattilan päälle *huojumaan* ja sehän oli pudonnut siitä kuumalle levylle ja sulanut siihen... oikein perheenäiti täällä. Heti kun mies lähtee ulos, ryntään koneelle ja olen polttaa koko talon... =((
onneks oli vaan kauha!

Nyt sit tuli täti kunnolla Tuulille.... blääh! Tosi ikäviä noi tuhrut, kun on enemmän ja vähemmän epäselvää sitten, että mitä laskea ekaksi kp ja muutenkin.
Toivottavasti ei enää tulisi .
Puhuit tossa joku hetki sitten, että jos joudutte vielä menemään lääkärille, niin menisitte ihan lapsettomuus puolelle. Mun mielestä hyvä idea, kun siellä ainakin on sit kunnon osaamista ja tietoa juuri teidän asiaan. Mutta toivottavasti se salaperänen loma toisi tulosta ja voisit seuraavaks varailla aikaa neuvolaan :)))
Ja kerta sulla ovis on, niin on paremmat kuin hyvät mahdollisuudet raskautua ilman minkään asteen hormoneita!!!!

Pikku2:lle selän parannusta ja tsemppiä ultran odotukseen. Enää kaksi yötä :)

Hyvä että Katzun lääkäri oli tosiaan samaa mieltä kuin me :)) on sitten osaava... heh!
Ja toivottavasti todella pääsette kohta tosissanne yrittämään, kun kierto palautuisi säännölliseksi ja ovis ilmoittaisi itsestään.

Mitä muuten on tapahtunut meidän jännäyslistalle?! Täytyypä mennä nostelemaan sitä, jotta muistaisitte laittaa siihen jännäyspäiviä. Ne ketkä ette tjottaile/tkottaile :)

Mulle tuli tää hirvee räkätauti uudestaan... =(
Äsken (tai koko päivän) on vihlonut ihan mielettömästi mahaa ja olen suunnilleen vaan maannut sohvalla ja valittanut kaikesta.
Jotenkin vähän turhan tuttua... viimeksikin oli rv5+ tosi kovia kipuja niille nurkille oli sikiön kehitys stopannut.. no, en ajattele negatiivisesti vaan yritän ajatella realisesti (menikös toi sana nyt oikein??). Tai yritän edelleen olla ajattelematta koko asiaa...
todella helppoa... juu ei!

tulkaahan muutkin linjoille!!!!

Kapris

Hei taas!

Minäkin toivon myös etten onnistunut kirjoituksillani kenenkään mieltä pahoittamaan, se ei ollut suinkaan tarkoitukseni, kuten varmaan ymmärrättekin.

Voi että Pikku2:lla selkä reistailee. Todella ikävää, toivottavasti se siitä rauhoittuu.

Ihan hyvä ettet Tuuli voi ottaa niitä ovistikkuja mukaan sinne reissuun. Mulla oli tosiaan aika samanlainen kierto ennen tätä plussakiertoa. Ihme tiputtelua reilun viikon sitten taukoa ja sen jälkeen menkat ja kunnon kirkasta vuotoa jota kesti muistaakseni vajaan viikon, eli normimenkkojen verran. Seuraavassa kierrossa tuli plussa, joten pidän kovasti peukkuja että rentouttava loma tekisi tehtävänsä ja saisitte ihanimman tuliaisen reissusta!

Kapris: yritä olla murehtimatta masukipuja, helpommin sanottu kuin tehty I know. Mulla oli polttavaa kipua alavatsalla noilla viikoilla ja oli huolissani, mutta toistaiseksi kaikki on (toivottavasti) edelleen ok. Ja se sana on realistisesti. =)
Täällä muuten myös räkätaudissa oleva, yöks. Pikaista paranemista kaikille taudista kärsiville.

Missäs on tosiaan Antzi, jäitkö murehtimaan missattua ruotsin tenttiä? Toivottavasti et kuitenkaan. =) Entäs Peetu, hänestäkään ei ole kuulunut hetkeen.

Mutta nyt joudun lähtemään ruuan laittoon. Mieheltä tuli kommenttia tänne kirjoittelusta "niin koukussa, niin koukussa". Myönnän sen kyllä, joka vapaa hetki täytyy käydä katsomassa mitä teille kuuluu. =)

Aurinkoista viikonloppua!

heipä hei

Olen pitänyt vähän hiljaiseloa, on ollut sellaista tunteiden vuoristorataa jokusen päivän että on pitänyt ihan tsempata että on pakollisista asioista selviytynyt. Huomenna on meidän pikkuisen laskettuaika jos kaikki olis mennyt hyvin. :( Olen monena yönä nähnyt unia synnytyksestä, osa on mennyt kuten menikin, osassa olen saanut pienen tyttömme elävänä syliin. On ollut aavistuksen rankaa herätä aamulla siihen todillisuuten että se tosiaan oli vaan unta. itku on ollut kyllä herkässä eikä tarvitse paljon mitään syytä että räjähdän. Tänään olisi ollut kaverin synttärit mutta oli pakko perua, ei vaan ole fiiliksiä ja no huomenna pitäis jaksaa 11h tehdä työtä joten... ehkä ihan fiksua. Käytiin tänään pienemme haudalla viemässä lyhty ja kukkia. On se vaan niin väärin, en vaan voi vieläkään hyväksyä tapahtunutta. :(

No mutta mutta, osasin tätä vaikeaa aikaa odottaakin. Voi kamala! En muista olenko kaikkia plussanneita edes onnitellut!! Joten jos en niin hurjasti onnea! Ja olen siis kyllä pikaisesti täällä kurkkinut välillä mutten vaan voi muistaa mitä kaikille kuuluu... olen pahoillani!

Mutta jotain hyvää jos ei huonoakin, tein ruotsin kokeen ja se meni läpi! :) Nyt vielä suullinen kurssi koe ja sitten loppukokeet ja tämä tyttö ei enää toivottavasti koskaan joudu opiskelemaan ruotsia. :) Ja tämän miettimisen ansioista en ole kerennyt turhia raskausoireitakaan keksimään. ;) Eli ei siis mitään oireita, ensi to tulee täti vierailulle. Blaah. Mutta jännitetään nyt kuitenkin sinne to... :)

Mutta nyt päätän tämän omanapaisen viestini! Yritän taas nousta täältä pohjalta ja piristyä!

antzi 24/28

Vielä näin iltasella piti pyörähtää.

Voi Antzia, onpas sinulla rankat ajat meneillään. Ikäviä unia olet nähnyt ja varmasti on tyhjä syli kun aamulla heräät. Lähetän sinulle virtuaalisesti rutkasti haleja ja voimia kaiken surun käsittelemiseen ja kestämiseen. Kiva kun kävit täällä tuntojasi purkamassa, ymmärrettävästi olet pitänyt hiljaiseloa.
Onnittelut hienosti läpi menneestä ruotsin tentistä!

Katzulle kovasti tsemppiä yritykseen! Toivottavasti pian tärppäisi.

Kaikille kermiteille oikein ihanaa ja rauhallista lauantai-iltaa!

Voi Antzi, täältä lämmin rutistus <3
Ei voi kuin vähän aavistella, mitkä fiiliksesi ovat tällä hetkellä.
Olisipas kyllä ihana juttu, jos teille nyt kevätaurinko toisi plussan tullessaan!

Kapris, siirrän noita odotusjuttuja vähitellen toiselle puolelle, mutta kannustan nyt sua vielä tällä puolella...
Mulla oli aikas kovia kipuja kans siellä 5+ viikoilla. Vatsaa jomotteli ja se ei edes ollu sitä keltarauhasjomotusta, vaikka luulin. Keltarauhanen kun oli vasemmalla ja jomotukset oikealla. Täällä kuitenkin kaikki hyvin tuonkin jälkeen ja kivut vähentyi rv6+. Voihan se olla, ettei sulla silloinkaan se kipuilu liittynyt siihen sikiön kehityksen päättymiseen, vaan ihan kohdun kasvukipuiluun. Tsemppiä! Uskotaan, että kaikki on hyvin.

Täällä todellakin "kesäkausi" alkanut :-) Kävelytiet oli jo lähes kaikki sulia ja voi tuota auringonpaistetta! No, takatalvea odotellessa ;-)
Olen niin KEVÄTIHMINEN, että toi vuodenaika saa mut ihan sekaisin. (Onneksi yritän siirtyä tuonne odottajien puolelle levottomien juttujeni kanssa, niin saatte olla rauhassa...)

Tehis rv 8

Itsellä tuli keskenmeno viime syksynä, olin tuolloin 17v. Syynä todennäköisesti liika stressi. Rv 7 kohalla. Alkoi tiputteluna ja sit vuoti tosi reippaasti hyytymien kera.. Kaikki tuli ulos... Maaliskuussa uus tärppi ja meni kesken 5-6 viikon kohalla. Vaikkakin näin nuori olen, niin pelottaa ettei tule koskaan onnistumaan. :/ Nyt tosin oli haamuplussa, mutta tiputtelua on, eli en reagoi ennenkun tilanne muuttuu johonkin suuntaan..