Kerran kun olin hammaslääkärissä..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oli kauhea krapulapanetus ja kun poika tuli siihen ihan lähelle rupesin nauramaan kosta haistoin hänen pallit... jäin varmaankin muistoihinsa tuskin kukaan on nauranut kun pora tulee suuhun..
 

Yhteistyössä