Kerran lipsautettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitihöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:
rouvahöpö, tiedän. Mutta haluan vain tietää että teinkö ns "huonon ratkaisun" vai toiminko ihan niinkun pitääki eli unohtaa ja jatkaa.. ja se että toimiko kumpikin väärin vai tekikö toinen pahemmin? tykkään analysoida tilanteita.

Kai sä nyt itse tiedät teitkö huonon ratkaisun silloin 2 vuotta sitten! Ja kuka sen sanoo miten pitää toimia tuollaisessa tilanteessa, katsos ihmiset on erilaisia. Jollekulle toi olisi ollut liian paha loukkaus ja olisi miehen jättänyt, toinen kohauttaa olkiaan eikä ajattele asiaa sen enempää.

Miksi sun pitäisi päästä miehen kanssa tasoihin? Vaikuttaa melkoiselta teinimeiningiltä.

Ai että miks pitää päästä miehen kanssa tasoihin? en hyväksy sitä oikeasti että muka miehen sana ois isompi loukkaus ku mun ja mähän sanoin EKA, miehelle ei ois ikinä tullu mieleen sanoa yhtään mitään jos mä en ois eka loukannu sitä sanomalla että palaan mun exän luo kun se on parempi mies kaikella tavalla.
en siis ymmärrä että miksi monet takertuu tuohon miehen MUMINAAN. olisiko susta oikeasti reilua että joku jättäis miehen tollasesta vaikka ite loukkas eka tosi pahasti, niin pahasti että ajoi nurkkaan ja toinen kosti?!

Jalluu tuu tänne sua tarvitaan

tein hyvän ratkaisun koska ollaan hirveen onnellisia, nyt taa asia on vaa ruvennu hiertään mua.. ku mä en halua että ihmiset ajattelee mun seurustelevan sian kanssa ku se on mumissut noin..

Ai että miks pitää päästä miehen kanssa tasoihin? en hyväksy sitä oikeasti että muka miehen sana ois isompi loukkaus ku mun ja mähän sanoin EKA, miehelle ei ois ikinä tullu mieleen sanoa yhtään mitään jos mä en ois eka loukannu sitä sanomalla että palaan mun exän luo kun se on parempi mies kaikella tavalla.
en siis ymmärrä että miksi monet takertuu tuohon miehen MUMINAAN. olisiko susta oikeasti reilua että joku jättäis miehen tollasesta vaikka ite loukkas eka tosi pahasti, niin pahasti että ajoi nurkkaan ja toinen kosti?!

No miksi ihmeessä sä sitten itse syyllistät sitä miestäsi siitä, ja otat asian aina uudestaan esille? :o

Miksi mä en osaa lopettaa, idioottimainen ketju, aaargh :headwall:

No sullahan on jo selkeä mielipide asiasta, miksi ihmeessä enää muiden mielipiteitä kyselet?

Mees nyt nukkumaan ja unohda koko juttu.

tein hyvän ratkaisun koska ollaan hirveen onnellisia, nyt taa asia on vaa ruvennu hiertään mua.. ku mä en halua että ihmiset ajattelee mun seurustelevan sian kanssa ku se on mumissut noin..

No oletko kaikille kertonut miehen muminasta, vai mistä ne voisi tietää? Miksi muiden mielipåiteillä on noin paljon väliä, jos kerran olet niin hurjan onnellinen? Ja miksi mäkään en osaa lopettaa tätä?!?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

No miksi ihmeessä sä sitten itse syyllistät sitä miestäsi siitä, ja otat asian aina uudestaan esille? :o

Miksi mä en osaa lopettaa, idioottimainen ketju, aaargh :headwall:

kurkkaa välillä vähän lyyrillisiin maisemiin... :wave:

tottakai sillä on väliä. En halua "sokaistua rakkaudelle" koska rakkaus sokaisee.. vähän sama ku naiset jää hakattaviks suhteeseen koska rakkaus on sokaissut ne. haluan tietää jos miehen temppu on ollut niin sikamainen että ois pitänyt lähteä. sitä vaan.

Kysytkö sä nyt A) vakavissasi jälkikäteisohjeistusta täältä miten sun olisi pitänyt riitaanne reagoida? Vai B) teetkö jotain moraali/arvomaailma/riitelykäytäntö gallupia ihan huviksesi?

Jos vastauksesi on A, niin hani, ei kukaan voi kertoa sulle mitä sun olisi pitänyt silloin tehdä tai ajatella tai mitä sun pitäisi tehdä tai ajatella nyt. Aikuiset ihmiset päättää tällaiset asiat ihan itse.

Jos vastaat B, niin luultavasti sait mitä tilasit. Verbaalinen ylivoimasi löi miehen (lue pojan) niin lukkoon, ettei hampaiden välistä löytänyt enää ulos muuta sanaa kuin tuo huora. Mielestäni olet loukannut miestäsi enemmän kuin miehesi sinua.

Jos mustavalkoinen periaatteesi on, että eroat heti huorittelua ilmetessä, niin sitten sinun olisi pitänyt erota.

Tosin taitaa sultakin sen verran järkeä löytyä, että ymmärrät viitekehyksen vaikuttavan sanojen käytössä. Et jättänyt miestäsi, joten huorittelu tilanteessa oli myös omasta mielestäsi ymmärrettävää, vaikkei oikein. Olet ehkä eniten hämmentynyt omasta anteeksiantokyvystäsi. Kyllä tuommoisen asian voi antaa anteeksi ja unohtaa. Jopa sinä.

Happy now?

Siis kysymyksesihän kuuluu: Pitäisikö suhde lopettaa, koska et pysty antamaan anteeksi kahden vuoden takaista asiaa? Mielestäni "miehesi" pitäisi lähteä. Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään.
Suutuksissaan saattaa sanoa asioita joita ei tarkoita.

http://www.tukiasema.net/keskustelu/show.asp?id=76867&c=76&p=2&pm=1

Säästäkää itseänne ja aikaanne. Tämä latvakakkonen kiertää palstalta palstalle jankkaamassa näitä samoja aiheita kuukaudesta toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysytkö sä nyt A) vakavissasi jälkikäteisohjeistusta täältä miten sun olisi pitänyt riitaanne reagoida? Vai B) teetkö jotain moraali/arvomaailma/riitelykäytäntö gallupia ihan huviksesi?

Jos vastauksesi on A, niin hani, ei kukaan voi kertoa sulle mitä sun olisi pitänyt silloin tehdä tai ajatella tai mitä sun pitäisi tehdä tai ajatella nyt. Aikuiset ihmiset päättää tällaiset asiat ihan itse.

Jos vastaat B, niin luultavasti sait mitä tilasit. Verbaalinen ylivoimasi löi miehen (lue pojan) niin lukkoon, ettei hampaiden välistä löytänyt enää ulos muuta sanaa kuin tuo huora. Mielestäni olet loukannut miestäsi enemmän kuin miehesi sinua.

Jos mustavalkoinen periaatteesi on, että eroat heti huorittelua ilmetessä, niin sitten sinun olisi pitänyt erota.

Tosin taitaa sultakin sen verran järkeä löytyä, että ymmärrät viitekehyksen vaikuttavan sanojen käytössä. Et jättänyt miestäsi, joten huorittelu tilanteessa oli myös omasta mielestäsi ymmärrettävää, vaikkei oikein. Olet ehkä eniten hämmentynyt omasta anteeksiantokyvystäsi. Kyllä tuommoisen asian voi antaa anteeksi ja unohtaa. Jopa sinä.

Happy now?

Todella happy :) kiitos! tuo auttoi.
ehkä nyt onnellisena pistän hyväyöviestin kullalle ENKä muistuta tästä enään koskaan, tämä ei ole syy lähteä hyvästä suhteesta vai mitä? :) menen pian hänen kainaloonsa ja uppoudun onneen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.tukiasema.net/keskustelu/show.asp?id=76867&c=76&p=2&pm=1

Säästäkää itseänne ja aikaanne. Tämä latvakakkonen kiertää palstalta palstalle jankkaamassa näitä samoja aiheita kuukaudesta toiseen.

:o :headwall:

- UNOHDA TUO
- EI KANNATA JÄTTÄÄ MIESTÄ TUON TAKIA
- OLET IDIOOTTI JOS VEDÄT TUOTA VIELÄ ESIIN
- LAKKAA ETSIMÄSTÄ SYYLLISIÄ
- JOS ON PAKKOAJATUKSIA TUOSTA, HAKEUDU TERAPIAAN. OMA LÄÄKÄRISI AUTTAA.

^ joo unhodettu on jo ;) halusin vain täältä kysyä sen että oliko minussakin vähintään yhtä paljon vikaa (jopa enemmän kun vielä jauhan siitä ja satutan miestä pahalla muistolla?)

tuli vaa nii paha olo ku tuntuu että kaikki ajattelee mun miehen olevan sika ku se on mumissu 2 vuotta sitten noin kostoksi mun sanoille ja katuu sitä ja ei ikinä enään sanois niin.
Ettehän te ajattele sen olevan huono mies tän perusteella? eihän tää teko tee siitä huonoa/jätettävää miestä?

Kasva aikuiseks ja opettele kirjottamaan.

^ joo unhodettu on jo ;) halusin vain täältä kysyä sen että oliko minussakin vähintään yhtä paljon vikaa (jopa enemmän kun vielä jauhan siitä ja satutan miestä pahalla muistolla?)

And here we go again

Alkuperäinen kirjoittaja voi vee:
tuli vaa nii paha olo ku tuntuu että kaikki ajattelee mun miehen olevan sika ku se on mumissu 2 vuotta sitten noin kostoksi mun sanoille ja katuu sitä ja ei ikinä enään sanois niin.
Ettehän te ajattele sen olevan huono mies tän perusteella? eihän tää teko tee siitä huonoa/jätettävää miestä?

Kasva aikuiseks ja opettele kirjottamaan.

Luettuani linkit korjaan viestiäni:
mene hoitoon tai tee ittelles jotain. Ei tuo oo helvetti sentään normaalia.

Joo, kyllä, yhtä paljon. Nyt oikeasti lakkaa hakemasta syyllisiä ja mene eteenpäin!

Yhteistyössä