N
neitihöpö
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:rouvahöpö, tiedän. Mutta haluan vain tietää että teinkö ns "huonon ratkaisun" vai toiminko ihan niinkun pitääki eli unohtaa ja jatkaa.. ja se että toimiko kumpikin väärin vai tekikö toinen pahemmin? tykkään analysoida tilanteita.
Kai sä nyt itse tiedät teitkö huonon ratkaisun silloin 2 vuotta sitten! Ja kuka sen sanoo miten pitää toimia tuollaisessa tilanteessa, katsos ihmiset on erilaisia. Jollekulle toi olisi ollut liian paha loukkaus ja olisi miehen jättänyt, toinen kohauttaa olkiaan eikä ajattele asiaa sen enempää.
Miksi sun pitäisi päästä miehen kanssa tasoihin? Vaikuttaa melkoiselta teinimeiningiltä.
Ai että miks pitää päästä miehen kanssa tasoihin? en hyväksy sitä oikeasti että muka miehen sana ois isompi loukkaus ku mun ja mähän sanoin EKA, miehelle ei ois ikinä tullu mieleen sanoa yhtään mitään jos mä en ois eka loukannu sitä sanomalla että palaan mun exän luo kun se on parempi mies kaikella tavalla.
en siis ymmärrä että miksi monet takertuu tuohon miehen MUMINAAN. olisiko susta oikeasti reilua että joku jättäis miehen tollasesta vaikka ite loukkas eka tosi pahasti, niin pahasti että ajoi nurkkaan ja toinen kosti?!
Jalluu tuu tänne sua tarvitaan