N
no
Vieras
voi haloo. ootko sä ihan tosissaan!! siis tuollasilla perusteilla eroaisit...ja vielä ihmetellään tilastojen suuria eroamis lukuja..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikuttaa joltain toiselta :|Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Onko tää se vauvamasu-tyyppi taas?:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:cothis ai kuinka niin?!
fjonga eli sun mielestä mä teen ihan oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:cothis ai kuinka niin?!
fjonga eli sun mielestä mä teen ihan oikein?
mun mielestä sun pitää erota ja vittuilla ukolle lopun ikää =)
Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:Alkuperäinen kirjoittaja marslady85:Mun mielestä kannattaa jo noin vanha asia unohtaa, vaikka kyllä tiiän kokemuksesta, että sitä ei ikinä voi antaa anteeksi. Mun mies on kans sanonut mua huoraksi, vaikka tietää hyvin, että en ole tehnyt mitään sellaista. Meidänkin tilanne tapahtu riidan yhteydessä ja toistunut useita kertoja. Monta kertaa olen saanut huoríttelu vietejä töihin jne.
Tuo on vaan sellanen asia, että sitä ei pysty antaa anteeksi, eikä hevillä unohda. Ja tuo huorittelu vaikuttaa seksi elämään. Meillä ainakin sen jälkeen ollut vähemmän seksiä ja myönnettäköön, että myös huonompaa sellasta.
no kyllä jonkun yhen muminan voi antaa anteeks, jos nyt katot mun tilannetta jossa mä loukkasin ensin ja ikää lapsosilla 16 ja 17, etkö todella pystyisi antamaan anteeksi?