J
jukoliste
Vieras
Olin menossa kolmen lapsen kanssa sittariin, 5, 4 ja 5 kk ikaiset. Lapsiperheiden parkkipaikat oli melkein kaikki taynna, yhden nain vapaana ja suuntasin sinne. Samaan ruutuun ajoi kuitenkin toisesta suunnasta auto ja j'in katsomaan mielenkiinnosta minkalainen kuski autosta nousisi. Eli lahinna oliko lapsiperhe. No ei ollut, keski ikainen mies, yksin. Avasin ikkunan ja huikkasin etta ne ovat kylla lapsiperheille ne paikat. Se katto mua hetken ja huusi takaisn etta mulla on inva tunnus. Kysyin olivatko invapaikat sitten taynna, nain kylla itse etta eivat olleet. Sanoin viela etta mulla on taalla kolma lasta, paikkaa olitais tarvittu. No taa mies alko avautumaan etta hanellakin on aikuinen tytar, pyoratuolissa. Siis WTF. Alko niin kypsyttamaan etta husikaisin kadella ja ajoin muualle.
No taa mies oli siina sisaankaynnin edessa kun tulin koko porukan kanssa ja sano etta kuinka ma kehtaan lasteni edessa alkaa raivota tuolla tavalla. Ja tilanteen huomioon ottaen sanoin kylla asiasta harvinaisen kohteliaasti, kinka mainitsin myos talle miehelle. Voi v mika aija.
Sori puutteelliset kirjaimet..
No taa mies oli siina sisaankaynnin edessa kun tulin koko porukan kanssa ja sano etta kuinka ma kehtaan lasteni edessa alkaa raivota tuolla tavalla. Ja tilanteen huomioon ottaen sanoin kylla asiasta harvinaisen kohteliaasti, kinka mainitsin myos talle miehelle. Voi v mika aija.
Sori puutteelliset kirjaimet..