Kerrankin sain suuni auki mutta olipa suuri hyoty.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jukoliste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jukoliste

Vieras
Olin menossa kolmen lapsen kanssa sittariin, 5, 4 ja 5 kk ikaiset. Lapsiperheiden parkkipaikat oli melkein kaikki taynna, yhden nain vapaana ja suuntasin sinne. Samaan ruutuun ajoi kuitenkin toisesta suunnasta auto ja j'in katsomaan mielenkiinnosta minkalainen kuski autosta nousisi. Eli lahinna oliko lapsiperhe. No ei ollut, keski ikainen mies, yksin. Avasin ikkunan ja huikkasin etta ne ovat kylla lapsiperheille ne paikat. Se katto mua hetken ja huusi takaisn etta mulla on inva tunnus. Kysyin olivatko invapaikat sitten taynna, nain kylla itse etta eivat olleet. Sanoin viela etta mulla on taalla kolma lasta, paikkaa olitais tarvittu. No taa mies alko avautumaan etta hanellakin on aikuinen tytar, pyoratuolissa. Siis WTF. Alko niin kypsyttamaan etta husikaisin kadella ja ajoin muualle.

No taa mies oli siina sisaankaynnin edessa kun tulin koko porukan kanssa ja sano etta kuinka ma kehtaan lasteni edessa alkaa raivota tuolla tavalla. Ja tilanteen huomioon ottaen sanoin kylla asiasta harvinaisen kohteliaasti, kinka mainitsin myos talle miehelle. Voi v mika aija.

Sori puutteelliset kirjaimet..

Minä olen jo luovuttanut noiden lapsiparkkipaikkojen kanssa. Suuntaan aina muualle. Onneksi meidän lapset 5v ja 3,5v jaksavat kävellä pidemmänkin matkan ja kärryt voi tuoda ulos asti jos on paljon tavaraa. En jaksa enää edes vaivata päätäni tuolla asialla.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Minä-itse-henkilökohtaisesti-ensin-mitäpä-teistä-muista-tyyppi siis. Tyhmää.

Jos invapaikkoja on niin sopii niille sitten ajaa sellaisen jolla lupa on,
katsos kun meille lapsiperheille on ihan tarkoituksella tehty ne leveät parkkipaikat ettemme kolhi toisten kallisarvoisia peltilehmiä ja yleensä aika turvallisista kohdinkin,
tosin jos invamerkki on jo ennestään niin mitä sillä väliä mihin autonsa laittaa *viheltelee*

Kyllä isänikin parkkeerasi suvereenisti perhe-parkkiin. "Onhan mulla tytär mukana :saint: , vaikka se onkin melkein 40 v."

Minulla ei mene jakeluun ko. parkkipaikkojen funktio.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Kyllä isänikin parkkeerasi suvereenisti perhe-parkkiin. "Onhan mulla tytär mukana :saint: , vaikka se onkin melkein 40 v."

ne on leveämpiä, että saa mukulat pois autosta. Tosin olen minä ne saanut pois ilman lapsiparkkipaikkojakin.

Keski-ikäiset miehet mersuissa ja bemareissa sekä volvo xc90:sissä näyttävät olevan tuossa pahimpia. Vai eivätkö heidän turkiksissa kulkevat vaimonsa jaksa kantaa turkkejaan pitempiä matkoja tai eivätkö pääse ulos muuta kuin leveästi?

Ne on leveämpiä!! Ei se sisäänkäynnin läheisyys ole ratkaisevaa, vaan nimenomaan silloin lapset ei kolhi vahingossa viereisiä autoja ja kärryt saa siihen vierelle eikä takakopan eteen (jolloin ovat melkein ohiajavien autojen tiellä).

No nyt löyty myös ä ja ö :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Siis en varmaan nyt täysin ymmärtänyt mutta oliko muita paikkoja siis tyhjänä?

Oli siellä, mutta on helpompi noilla paikoilla lasten kanssa kun ovat sen verran leveämpiä. Parkkiruudut siis, ei lapset.

Ja ärsytti miksei tämä mies inva-tunnuksineen ajanut 10 metrin päässä olevaan invaruutuun.

Niin ovat myös invapaikatkin normaalia leveämpiä
ei tosin niin leveitä kuin lapsiparkit mutta kuitenkin ja harvoi ne kaikki paikat on täysi eli niissä on huomattavasti paremmin tilaa kuin lapsiparkeissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oli siellä, mutta on helpompi noilla paikoilla lasten kanssa kun ovat sen verran leveämpiä. Parkkiruudut siis, ei lapset.

Ja ärsytti miksei tämä mies inva-tunnuksineen ajanut 10 metrin päässä olevaan invaruutuun.

Ok. Aivan:)
Ajattelin ensiksi että jos ei olisi ollut vapaita paikkoja niin olisihan sitten ollut miehelläkin sama oikeus ajaa ruutuun, mutta tässä tapauksessa törppö:D

oliko sillä kaikenlisäksi se inva tunnus sen tyttärensä vuoksi, siis itse ei invapaikkaa tarvinnut. eikä lapsipaikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jhfuui:

oliko sillä kaikenlisäksi se inva tunnus sen tyttärensä vuoksi, siis itse ei invapaikkaa tarvinnut. eikä lapsipaikkaa.[/quo

No ei ainakaan ollut kyseistä tytärtä kyydissä, pyörätuolilla eikä ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

ne on leveämpiä, että saa mukulat pois autosta. Tosin olen minä ne saanut pois ilman lapsiparkkipaikkojakin.

En minä ole osannut edes kaivata sellaisia, kun epelit olivat pieniä: nehän mahtuivatkin pienemmästä tilasta autoon ja pois. ;)

Eli lapsiperhe on rinnastettavissa invalidiin? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

En minä ole osannut edes kaivata sellaisia, kun epelit olivat pieniä: nehän mahtuivatkin pienemmästä tilasta autoon ja pois. ;)

Eli lapsiperhe on rinnastettavissa invalidiin? :saint:

Niin ja onhan ne lähempänä oveakin niin eitartte autojen seassa kovasti sompailla lauman kanssa.

Yhteistyössä