Kerro ärsyttävistä, huvittavista ym. ihmistyypeistä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FionaFauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FionaFauna

Aktiivinen jäsen
20.05.2008
1 992
2
36
Kertokaas siis kokemuksia huvittavallakin tavalla ärsyttävistä ihmisistä. Olisi mielenkiintoista kuulla, että minkälaisia tapauksia onkaan olemassa.. :)

Jos mää teen oman osuuteni ja aloitan.. Eli tiedän valitettavankin hyvin henkilön, joka rakastaa väittelemistä ja oikeassa olemista. Kaikesta saadaan aikaiseksi väittely ja kyseinen henkilöhän on joka alan asiantuntija. Jos sanoisin, että "Ihanaa, jälleen kerran perjantai" niin tämä henkilö saattaisi aivan hyvin todeta (virheellisesti), jotta "Tänään on kylläkin lauantai". Ja loppupeleissä päätyisimme tietysti siihen, että minä olin väärässä koska puhuinhan lauantaista ja hän itse asiassa puhui perjantaista koko ajan.. AARGH. :headwall: :D
 
harmaana koska kyseinen ihminen lukee myös palstaa. Eli tällä tyypillä, joka naimakauppojen kautta samassa suvussa, on aina kaikki paremmin.
Ihan kiva teillä tuo, mutta meillähän on... ja ai teidän lapsi tekee jo tuon ikäsenä tollasta, mutta sehän kostautuu jos tätä tai tätä on tehny liian aikasin... ja aika kiva teillä on tollanen, meillähän on kaks jne.jne. Eli asia ko asia niin aina on siellä paremmin. Eipä siipan kanssa olla vaivauduttu mitään kommentoimaan mutta säännöllisesti se tuossa käy arvostelemassa. Tässä kesälläkin kävi laskeen kumman kukkapenkistä noussu enemmän nuppuja!
 
Ihminen joka puhuu ja puhuu omista "murheistaan" ihan aina. Koskaan ei kysy että mitä toiselle kuuluu. Puhelin soi ja valitus alkaa samantien.
Mä olen ratkaissut tän tilanteen niin että minäkin puhun vaan omista jutuistani.. :ashamed: :snotty: :D

Toinen ihmistyyppi mihin törmään on n.s listojen tutkija. Siis liki jatkuva lista siitä mitä meiltä (tai joltain muulta ) puuttuu. "Ai kauhee, eiks teil VIELÄKÄÄN ole tota vessan hyllyä paikallaan" "Siis näyttääks musta vaan vai onko toi teidän hiekkalaatikko ihan vino" :headwall: :headwall:

Siinä pistää ihan hymyilyttäänn ennen vierailua että mitä nyt tälläkertaa on vinossa :D
 
Ne kehu- ihmiset; ostettiin sitä ja tätä ja tota. Joo ei jaksa kiinnostaa... Siis aina vaan, kiinnostais jos kehuis harvemmin :snotty:

Ja ne keillä on aina SAMAT puheen aiheet (taidan kyllä lukeutua itse osin näihin :laugh: :ashamed: :snotty: ) kattokaa uusia valokuvia! Ostin uuden laitteen! Tää mun kotisivu! Oon ollu taaaaas ja taaaas kipee ja niin kipee että!!! On taaaas reissattu ja oli niiin halpaa ja kivaa reissulla että! :snotty: |O
 
Sellainen ihmistyyppi on ärsyttävä ja rasittava, joka olettaa, että kaikissa perheissä tehdään asiat samalla tavalla kuin heillä. Ja jos joku tekee erilailla, niin on kova ihmettely ja kauhistelu päällä.

Ärsyttävää on myös mieheni veljen vaimon tyyli arvostella lapsiperheitä "onneks meillä ei ole lapsia, ei olla kiinni niissä, saadaan tulla ja mennä miten tykätään" ja samaan aikaan ihan hulluna toivoo omaa lasta. Pieniä ristiriitaisuuksia havaittavissa. Tämä on myös ärsyttävä ihmistyyppi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sellainen ihmistyyppi on ärsyttävä ja rasittava, joka olettaa, että kaikissa perheissä tehdään asiat samalla tavalla kuin heillä. Ja jos joku tekee erilailla, niin on kova ihmettely ja kauhistelu päällä.

Ärsyttävää on myös mieheni veljen vaimon tyyli arvostella lapsiperheitä "onneks meillä ei ole lapsia, ei olla kiinni niissä, saadaan tulla ja mennä miten tykätään" ja samaan aikaan ihan hulluna toivoo omaa lasta. Pieniä ristiriitaisuuksia havaittavissa. Tämä on myös ärsyttävä ihmistyyppi.

Höh, näillä ihmisillähän on selvästi lapsettomuus kipeä asia ja yrittävät epätoivoisesti etsiä hyviä puolia lapsettomuudesta.

Mua ärsyttää ihmiset, jotka ovat empatiakyvyttömiä, eivätkä osaa asettua muiden ihmisten asemaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sellainen ihmistyyppi on ärsyttävä ja rasittava, joka olettaa, että kaikissa perheissä tehdään asiat samalla tavalla kuin heillä. Ja jos joku tekee erilailla, niin on kova ihmettely ja kauhistelu päällä.

Ärsyttävää on myös mieheni veljen vaimon tyyli arvostella lapsiperheitä "onneks meillä ei ole lapsia, ei olla kiinni niissä, saadaan tulla ja mennä miten tykätään" ja samaan aikaan ihan hulluna toivoo omaa lasta. Pieniä ristiriitaisuuksia havaittavissa. Tämä on myös ärsyttävä ihmistyyppi.

Höh, näillä ihmisillähän on selvästi lapsettomuus kipeä asia ja yrittävät epätoivoisesti etsiä hyviä puolia lapsettomuudesta.

Mua ärsyttää ihmiset, jotka ovat empatiakyvyttömiä, eivätkä osaa asettua muiden ihmisten asemaan...

Niin. Sitä empatiaa voisi se lapseton välillä löytää itsestäänkin. Mutta ei kun ei kun ei kun ei, on niiiiiiiiin surkea uhri ja marttyyyyyri! Voi Kyyyyyynel.

No ei kaikki mutta just sun kaltaiset toitottajat, jotka sitä veetun lapsettomuutta tunkee joka ketjuun. Maailmassa on suuremmankin luokan murheita, eikä niitä joka väliin itketä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sellainen ihmistyyppi on ärsyttävä ja rasittava, joka olettaa, että kaikissa perheissä tehdään asiat samalla tavalla kuin heillä. Ja jos joku tekee erilailla, niin on kova ihmettely ja kauhistelu päällä.

Ärsyttävää on myös mieheni veljen vaimon tyyli arvostella lapsiperheitä "onneks meillä ei ole lapsia, ei olla kiinni niissä, saadaan tulla ja mennä miten tykätään" ja samaan aikaan ihan hulluna toivoo omaa lasta. Pieniä ristiriitaisuuksia havaittavissa. Tämä on myös ärsyttävä ihmistyyppi.

Höh, näillä ihmisillähän on selvästi lapsettomuus kipeä asia ja yrittävät epätoivoisesti etsiä hyviä puolia lapsettomuudesta.

Mua ärsyttää ihmiset, jotka ovat empatiakyvyttömiä, eivätkä osaa asettua muiden ihmisten asemaan...

Niin. Sitä empatiaa voisi se lapseton välillä löytää itsestäänkin. Mutta ei kun ei kun ei kun ei, on niiiiiiiiin surkea uhri ja marttyyyyyri! Voi Kyyyyyynel.

No ei kaikki mutta just sun kaltaiset toitottajat, jotka sitä veetun lapsettomuutta tunkee joka ketjuun. Maailmassa on suuremmankin luokan murheita, eikä niitä joka väliin itketä...

Mutta enhän minä ole lapseton :D. Taisimme löytää juuri ihmistyypin, jonka kanssa emme tule toimeen :). Sinä minut ja minä sinut =).
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No ei kaikki mutta just sun kaltaiset toitottajat, jotka sitä veetun lapsettomuutta tunkee joka ketjuun. Maailmassa on suuremmankin luokan murheita, eikä niitä joka väliin itketä...

Hmm, voisin olettaa, että kun on lapseton, niin se todella on se suurin murhe. Siis sillä hetkellä, ennen kun sen on saanut käsiteltyä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ärsyttävää on myös mieheni veljen vaimon tyyli arvostella lapsiperheitä "onneks meillä ei ole lapsia, ei olla kiinni niissä, saadaan tulla ja mennä miten tykätään" ja samaan aikaan ihan hulluna toivoo omaa lasta. Pieniä ristiriitaisuuksia havaittavissa. Tämä on myös ärsyttävä ihmistyyppi.

Oletko koskaan ajatellut, että tämä lausahdus voi olla kyseiselle henkilölle tapa yrittää selvitä lapsettomuuden tuomasta kivusta ja surusta edes jotenkin selväjärkisenä. Meillä takana lapsettomuutta 2,5 vuotta ja usein yritän itselleni vakuutella, että enhän minä sitä lasta oikeasti halua kun tuovat niin paljon vastuuta ja näin kahdestaan ollessa saadaan mennä ja tulla miten halutaa jne.
Se on vain minun tapa valmistaa itseäni myös siihen mahdollisuuteen jos niitä omia lapsia ei koskaan kuulu, etten sitten tippuisi kovin korkealta.
Jokaisella on omat selviytymiskeinonsa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sellainen ihmistyyppi on ärsyttävä ja rasittava, joka olettaa, että kaikissa perheissä tehdään asiat samalla tavalla kuin heillä. Ja jos joku tekee erilailla, niin on kova ihmettely ja kauhistelu päällä.

Ärsyttävää on myös mieheni veljen vaimon tyyli arvostella lapsiperheitä "onneks meillä ei ole lapsia, ei olla kiinni niissä, saadaan tulla ja mennä miten tykätään" ja samaan aikaan ihan hulluna toivoo omaa lasta. Pieniä ristiriitaisuuksia havaittavissa. Tämä on myös ärsyttävä ihmistyyppi.

Höh, näillä ihmisillähän on selvästi lapsettomuus kipeä asia ja yrittävät epätoivoisesti etsiä hyviä puolia lapsettomuudesta.

Mua ärsyttää ihmiset, jotka ovat empatiakyvyttömiä, eivätkä osaa asettua muiden ihmisten asemaan...

Niin. Sitä empatiaa voisi se lapseton välillä löytää itsestäänkin. Mutta ei kun ei kun ei kun ei, on niiiiiiiiin surkea uhri ja marttyyyyyri! Voi Kyyyyyynel.

No ei kaikki mutta just sun kaltaiset toitottajat, jotka sitä veetun lapsettomuutta tunkee joka ketjuun. Maailmassa on suuremmankin luokan murheita, eikä niitä joka väliin itketä...

OK. Sun kanssa ei kannata edes keskustella, sen verran lapsellinen, mustavalkoinen ja antiempaattinen ihminen olet!!!
Toivon, että joskus koet yhtä vahvaa surua ja kaipaat jotain niin että sydän pakahtuu ja tuntuu että henki loppuu, mutta kuitenkaan et sitä voi saada.
Voisit oppia jotain!

Anteeksi, mutta pistää niin vihaksi tuollaiset ihmiset!!!
 

Yhteistyössä