Kertokaas siis kokemuksia huvittavallakin tavalla ärsyttävistä ihmisistä. Olisi mielenkiintoista kuulla, että minkälaisia tapauksia onkaan olemassa.. 
Jos mää teen oman osuuteni ja aloitan.. Eli tiedän valitettavankin hyvin henkilön, joka rakastaa väittelemistä ja oikeassa olemista. Kaikesta saadaan aikaiseksi väittely ja kyseinen henkilöhän on joka alan asiantuntija. Jos sanoisin, että "Ihanaa, jälleen kerran perjantai" niin tämä henkilö saattaisi aivan hyvin todeta (virheellisesti), jotta "Tänään on kylläkin lauantai". Ja loppupeleissä päätyisimme tietysti siihen, että minä olin väärässä koska puhuinhan lauantaista ja hän itse asiassa puhui perjantaista koko ajan.. AARGH. :headwall:
Jos mää teen oman osuuteni ja aloitan.. Eli tiedän valitettavankin hyvin henkilön, joka rakastaa väittelemistä ja oikeassa olemista. Kaikesta saadaan aikaiseksi väittely ja kyseinen henkilöhän on joka alan asiantuntija. Jos sanoisin, että "Ihanaa, jälleen kerran perjantai" niin tämä henkilö saattaisi aivan hyvin todeta (virheellisesti), jotta "Tänään on kylläkin lauantai". Ja loppupeleissä päätyisimme tietysti siihen, että minä olin väärässä koska puhuinhan lauantaista ja hän itse asiassa puhui perjantaista koko ajan.. AARGH. :headwall: