Kerro hiihtolomasuunnitelmasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lomaloma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään erityistä. Ollaan siis varmaan ainoita jotka ei tee hiihtolomalla mitään"hienoa". Tai no, onhan se meille hienos jos joku pv käydään vaikka uimahallissa tai hesellä;) Mutta siis reissuun ei lähdetä mihinkään.

Nuo suunnitelmanne kuulostaa kivoille. Mä oon yleensa ihan samoilla linjoilla ja muksutkin sanovat vain haluavansa leikkiä kotona ja olla yhdessä. Ajattelin vain, jos kerrankin lähtisi pois kotoa hetkeksi, mutta mikään pakko ei ole. Pulkkamäet ja luistelut ja kiireettömät aamut kotona tuntuvat myös kivalle.

Nyt itseasiassa tuli mieleen, että voisihan miettiä jonkun lomaohjelman kotiinkin. Miettiä puuhaa valmiiksi ja kirjoittaa lapuille, joista sitten aina päivän puuhat valitaan yhdessä...

Loman alussa käydään risteilyllä, loppu loma ollaan ihan vaan kotona, käydään luistelemassa ja pulkkamäessä ja mennään leffaan kattomaan uus Risto Räppääjä =)

Hiihdetään (ihan kotiladuilla) käydään uimahallissa tai kylpylässä (ihan kotikaupuingissa), köllötellään sohvalla, ulkoilutetaan koiraa. Perjantaina mennään miniristeilylle, lähinnä valvojiksi tytöille ja heidän kavereilleen ja itse tietty syömään hyvin.

Eka viikonloppu ja lomaarkipäivät pyhitetään ulkoilulle, löhöilylle ja lähekkäin olemiselle ilman aikatauluja. Viimeisenä vapaana viikonloppuna lapset menevät yökylään isovanhemmille kahdeksi yöksi ja meinaan järjestää miehelle syntymäpäiväbileet, perjantaina alkavat ja lauantaina jatkuvat ;)

http://www.visitrovaniemi.fi/talvi

Me mennään Rovaniemelle, paljon puuhaa Talvipassilla :) Suosittelen isompia perheitä kattomaan tämän linkin - kerrankin ison perheen etuja!

Koululaisten hiihtolomaviikolla:
Kaks vanhinta lasta lähtee mummolaan viikoksi, hiihtämään.
Mies töissä.
Minä ja kuopus olemme kotona, hiihdämme, käymme pulkkamäessä, ehkä uimahallissa, kirjastossa. Syömme hyvin, nukumme myöhälle... toivottavasti.
Mietin myös josko olisin lähtenyt mummolaan kuopuksenkin kanssa, mutta näin tälläkertaa.

Me mennään kolmeksi päiväksi Vuokattiin. Vuokrattiin mökki. Mies ja isoimmat lapset laskettelee. Minä ja kuopus käydään ehkä kylpylässä.

Edellisen kerran on lomailtu kesälomalla,joten kyllä nyt on jo loman paikka.

Yhteistyössä