Kerro jotakin hyvää tietämästäsi palstalaisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@Algoma,
olet ihana herrasmies.❤️
Sun jutuissa huokuu eletyn elämän viisaus. huumorintajusi on mahtava ja osaat esittää tarvittaessa (😁) asiat kirjoittajalle niin, että hän tajuaa sen pitkän ajan päästä, jos ollenkaan. Et turhista provosoidu. Kiva kun osaat arvostaa pieniä arkisia asioita.❤️
Sun viestit ei koskaan jää lukematta.

Täytyy vielä tässä viestissä kertoa, että sain tämän ketjun idean jostain ketjusta missä naispuolinen palstailija harmitteli, että täällä vaan hehkutetaan nuoria tyttöjä ja vanhempia naisia pidetään ihan loppuina ja tiukkapipoisina luuskina.
Ehkä tässä ketjussakin selviää, että kyllä meissä palstatovereissa on hyvää toistemme mielestä.❤️

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja ruuttis
@Algoma,
olet ihana herrasmies.
Sun jutuissa huokuu eletyn elämän viisaus. huumorintajusi on mahtava ja osaat esittää tarvittaessa () asiat kirjoittajalle niin, että hän tajuaa sen pitkän ajan päästä, jos ollenkaan. Et turhista provosoidu. Kiva kun osaat arvostaa pieniä arkisia asioita.

Täytyy vielä tässä viestissä kertoa, että sain tämän ketjun idean jostain ketjusta missä naispuolinen palstailija harmitteli, että täällä vaan hehkutetaan nuoria tyttöjä ja vanhempia naisia pidetään ihan loppuina ja tiukkapipoisina luuskina.
Ehkä tässä ketjussakin selviää, että kyllä meissä palstatovereissa on hyvää toistemme mielestä.
Kiitos,
@Algoma,
olet ihana herrasmies.
Sun jutuissa huokuu eletyn elämän viisaus. huumorintajusi on mahtava ja osaat esittää tarvittaessa () asiat kirjoittajalle niin, että hän tajuaa sen pitkän ajan päästä, jos ollenkaan. Et turhista provosoidu. Kiva kun osaat arvostaa pieniä arkisia asioita.

Ehkä tässä ketjussakin selviää, että kyllä meissä palstatovereissa on hyvää toistemme mielestä.
Kiitos, Lispetti.

@Echo on mun palstabestis, joka läksyttää mua joka kerta kun olen hänen kanssaan eri mieltä asioista. Milloin minulla on joku vaihe, tai milloin olen hurahtanut johonkin tms. Tykkäät joskus jopa analysoida/keksiä mikä minulla milloinkin on meneillään, mutta vain silloin kun ajatus onkin eri kuin sinulla.😁 En tarkoita pahalla, se on hellyyttävää. Olet vähän kuin palstaisosisko. Paras huumori, parhaat naurut ja hyvässä mielessä lennokkaimmat jutut.❤️

Osallistutaan nyt tähän kun satuin poikkeamaan.
Echo, on kyl suurin palstasuosikkini. Pitää oman mielipiteensä, on tiukka mutta silti niin sydämellinen. Hänen kuuluisi johtaa tätä maata.
Krut, on kyl mukavan oloinen kaveri. Tietää ja osaa paljon. Luulen et jos käytäis yhdessä kalassa niin meist tulis kaverit.
Lispetti, auttaa varmasti kaveria hädässä. On mahtava äiti joka hoitaa kyl muksunsa kaikkien työkiireiden keskellä. Arvostan kovasti.

Osallistutaan nyt tähän kun satuin poikkeamaan.
Echo, on kyl suurin palstasuosikkini. Pitää oman mielipiteensä, on tiukka mutta silti niin sydämellinen. Hänen kuuluisi johtaa tätä maata.
Krut, on kyl mukavan oloinen kaveri. Tietää ja osaa paljon. Luulen et jos käytäis yhdessä kalassa niin meist tulis kaverit.
Lispetti, auttaa varmasti kaveria hädässä. On mahtava äiti joka hoitaa kyl muksunsa kaikkien työkiireiden keskellä. Arvostan kovasti.
(y)

@-roosaruusa- ,
olet koenut niin paljon ja selviytynyt niin monesta. Roosa on ultimateselviytyjä. Jos joutuu joskus ahtaalle niin voisi miettiä, että mitähän Roosa tekis, tai että Roosakin selvisi tästä!💪 Oot palstan vahvin nainen ja fyysisestikin mahdollisesti monia palstan miehiä vahvempi.🤷‍♀️❤️

Voi että, kenestäs aloittaisi? Hankalaa!

@Algoma @diogenes57 ja @viisikymppinen isoäiti tuovat mukavasti vanhempaa näkökantaa palstalle. Algoman erilaiset tavat elähdyttävät, diogeneen kirjoitelmat ovat ihan parasta ja no, mitä ois palsta ilman isoäitiä.

@Echo niin samanlainen ja niin erilainen. Ihana kiistakumppani. Jos saisi valita matkaumppanin tutkimaan Britannian linnoja, luostareita, kirkkoja ja museoita ois juttu selivö.

@Elena777 ihanan kiltti ja tarvittaessa niin pippurinen. Saisi vaan näkyä täällä useammin! Tuu takaisin, muru kultainen! <3

@Lispetti pitää paljolti palstaa elossa tällä hetkellä. Ihanan poistiivinen, osaa nauttia elämästä. Ja isot pisteet siitä, että ymmärtää asioiden riitelevän. Ei ihmisten.

@Kais oli myös palstan kantavia vomia, nyt piipahtelee harmillisen harvoin. Kanssaan on kiva jutella tavallisista päivän asioista. Ruosta ainakin! On taitava myös sen tekemisessä ja muissa kädentaidoissa.

@Boobie vai mikä sää nyt olet? Ihan kaikin puolin ihana <3

@krut on myös palstan suolaa. Sitä, mikä saa palaamaan takaisin tauon jälkeenkin. Osaa kettuilun jalon taidon ja toisaalta keskustelee myös vakavissa asioissa.

@poika njoo, jos pitäisi metsäretkelle viikoksi jonkun kanssa ni valinta ois täysin selvä.

@KalaMies taas on muun mukavuuden lisäksi vähän kuin vertaistuki. Kukaan ei samoin tajua noita etelänaapurin omituisuuksia.

@Vasemman käen rukkanen kautta aikain sielunsisko kun puhutaan elämän perusjutuista. Jotenkin samalla tavalla realisti ja perusjärkevä kuten minä :D (sori, omakehu)

Niijoo ja Anna-vahvistuksen vanhempi rouva tuo ihanaa uutta lisää palstalle. Kiva kuulla menneestä elämästään ja nykyisestä.

Joku taattu unohtui, palaan kohta ku saan lisää kavia.

@setis ,
kirjoituksesi saavat minut tuntemaan onnellisuutta puolestasi koska olet kertonut edellisestä elämästäsi, joka ei tuonut sinulle onnea - nyt olet onnesi kukkuloilla rakkaasi kanssa. Tällaisesta on aina mukava lukea.
Annat samalla toivoa niille, jotka ovat luovuttaneet seksuaalisuuden ja rakkauden suhteen. Ei ole liian myöhäistä kypsemmällä iälläkään elää ja kokea. Ja olen myös ilahtunut lukiessani terveellisistä elämäntavoistasi - ilmankos olet niin hyvässä sheipissä!
Lissu on takapuolennuolija.

Roosaruusa - positiivinen touhutäti. Toteuttaa unelmiaan rohkeasti, olen kateellinen että hän uskaltaa lähteä ulkomaille talveksi.
Saisi kokata meille tämän vuoden ruuat.

Diogenes - huokuu ihanaa rauhaa, arvokkuutta ja viisautta. Kertomuksensa ovat huikeita.
Mutta silloin kun DG hermostuu, on se hauskaa seurattavaa. :D

Kaisia ja Boobista saisi näkyä enemmän, rakkaita naisia hekin.❤

Ja Ellu on aina ❤❤❤! Lisää Ellua. Joku kerta heitän Mantan mettään :giggle:

M1es olisi täydellinen, jos hänelle suoritettaisiin kemiallinen kastraatio. Ja koska sen toimenpiteen kesto on vain 5 v., niin voisin ystävyyden ja avunannon merkeissä varata hälle Terveystalolle operaatioajan aina 5 v.välein. :) En tiedä, saako siihen Kela-korvausta, mutta jos ei saa, voin maksaa.

Algomalla on terävää, peiteltyä huumoria, jota ei ensin hoksaa. Halittava miesi. :)

Viimeksi muokattu: