Kerro jotakin hyvää tietämästäsi palstalaisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poika - en tunne hyvin häntä, mutta mukava perusmies, hyvin suomalainen, kuten Krut. Ja suomalaisuushan on mulle tärkeää. :)

Viiskybänen muori - kiva suomalainen perusnainen, uutisotsikkonsa ovat oikein tervetulleita palstalle.

Ärsyttävä tyyppi ei ärsytä mua yhtään. Saattaa olla kenties palstan menevin ja normaalein, semmoinen tervejärkinen porvarismies.

Tero Pekka Suvakki - kuten olen aina sanonut, niin poliittisia juttuja pitää ymmärtää molemmilta puolilta, koska se totuus usein löytyy niiden yhdistelmästä. Tero on palstalta harvoja, jotka uskaltavat puntaroida molempia puolia. Tero on suvakiksi oikein huikee tyyppi (tämä oli paljon sanottu sitten).

Ai niin Kalamies!

Kerrassaan hurrrrmaava. Kaikin puolin. :)

(Älä pelkää, tää PäiviRäsänen ei ole sun kimpussa)

Viimeksi muokattu:
Kyllä Lissu kritiikkiä kestää. En pidä yhdestäkään kirjautuneesta nimimerkistä.
Seuraan vain harmaiden kirjoituksia.
Öö...aika moni musta on entinen harmaa.

Mä en harmaudu, mutta ois hauskaa, miten arvioisit meidän mustien kirjoituksia, jos harmauduttaisiin.

Ja vierailija: jokainen musta tulee persoonallaan näkyviin. Ja jokaisessa persoonassa on hyvät ja huonot puolet.
Harmaat vaan luikkii koloihinsa, kun persoonansa alkaa erottua.

• Tykkää
Reactions: m1es
Kyllä Lissu kritiikkiä kestää. En pidä yhdestäkään kirjautuneesta nimimerkistä.
Saattaapi kestääkin, saattaapi olla kestämättäkin, sitähän emme koskaan voi tietää.
Kritiikki on hiukan eri asia kuin jatkuva agressio henkilöä kohtaan.
Mutta taas kerran pitää kysyä, miksi et pidä, jos et kerran heidän juttujaan seuraa?
Itse en uskaltaisi sanoa pitäväni/olevani pitämättä mistään, mistä minulla ei olisi mitään käsitystä.

• Rakkaus
Reactions: m1es
Öö...aika moni musta on entinen harmaa.

Mä en harmaudu, mutta ois hauskaa, miten arvioisit meidän mustien kirjoituksia, jos harmauduttaisiin.
Mä olen monesti miettinyt, miten minuun suhtauduttaisiin täällä nyt, jos kaikki se soopa, mitä Annan aikoina eri nikeillä suolsin, olisi täällä luettavissa. (Ehkä on hyvä että näin on)
Minullahan oli toistakymmentä eri nikkiä, vähän aiheesta riippuen käytössä.
Kirjoitin silloin harmaana enemmän tekstiä, mitä mustana.
Muutama niistä sellaisiakin, joden tekstit eivät täällä olisi päässeet moden ohi millään.
Pari oli murretta kirjoittavaa, niistä toinen antoi ympärikorvia lähes kaikille nykyajan ilmiöille, toinen sitten taas ihan rauhallisen leppoisa.
Ainoa rekattu oli tämä, mitä nytkin käytän ja se oli silloinkin tällainen, oikeastaan hyvin mitäänsanomaton jaarittelija.
Sitä on vain vanhetessaan laiskistunut niin ettei enää viitsi.

Mä olen monesti miettinyt, miten minuun suhtauduttaisiin täällä nyt, jos kaikki se soopa, mitä Annan aikoina eri nikeillä suolsin, olisi täällä luettavissa. (Ehkä on hyvä että näin on)
Muutama niistä sellaisiakin, joden tekstit eivät täällä olisi päässeet moden ohi millään.
Pari oli murretta kirjoittavaa, niistä toinen antoi ympärikorvia lähes kaikille nykyajan ilmiöille, toinen sitten taas ihan rauhallisen leppoisa.
Ainoa rekattu oli tämä, mitä nytkin käytän ja se oli silloinkin tällainen, oikeastaan hyvin mitäänsanomaton jaarittelija.
Hmm, nyt alkaa kiinnostaa. Mitä DG mahtaa olla suoltanut, ettei se menis moden haavista läpi :D

harmaana on mukava provoiilla

Hmm, nyt alkaa kiinnostaa. Mitä DG mahtaa olla suoltanut, ettei se menis moden haavista läpi
Ei dg sellaita suoltanut, sen teki enimmäkseen ...tuuntunut. Jonkin verran arvelluttavaa tekstiä tuotti myös Wanha Pukki. Sensijaan turvennuija keskittyi enemmänkin elävän elämän tilannekomiikkaan ja verbaaliseen ilotteluun.

harmaana on mukava provoiilla
Niimpä! Ja me tytöt silloin kerran etsiskeltiin sun provoja pitkin palstaa!😁🥰

Ruutis on muuttunut vähän nuivaks ja vähän kuivaks, eikä ole huono näinkään. Kaipa meistä osa muuttuu vanhetessaan hiukan konservatiivisemmaksi.
Kuitenkin hällon aina ketun häntä kainalossa. ❤️
Ruutiksen kanssa saa mukavat kinat aikaan jos on kiinnostusta.😏 Megamoisia kukkotappeluita ketjussa oli aikoinaan vähän väliä kun ketjuun ei meinannut mahtua kuin yksi kukko kerrallaan.😁 Oli kyllä viihdyttäviä!😂 Mitähän epekille ja Asiankannattajalle kuuluu nykyään.🤔
Jotkut ottavat Ruutiksen liian vakavasti, ei kannata suuttua turhasta. Hyvä tiedostaa, että tällä herrasmiehellä on oivat provoilun taidot!❤️
Hyvällä huumorilla pärjää Ruutiksen kanssa oikein hyvin.

@KalaMies on huumorintajuinen hyvä perheenisä, mutta hän on Turusta!!! Ainiin positiivista piti…noh on sieltä Turusta on hyvä motari Helsinkiin.😍
KM on leppoisa eikä hänen kanssaan riidellä. Kaksimieliset vitsit ovat KM:n erikoisosaamista palstalla.😁
Kertomukset muun muassa appiukosta saa vieläkin minut tirskumaan.😂

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Kyllä Lissu kritiikkiä kestää.

En pidä yhdestäkään kirjautuneesta nimimerkistä.
Näin on. Pidät varmaankin tätä ominaisuuttani positiivisena asiana - minä ainakin pidän.🤗

Aivan - aivan.😦😂

@KalaMies on huumorintajuinen hyvä perheenisä, mutta hän on Turusta!!! Ainiin positiivista piti…noh on sieltä Turusta on hyvä motari Helsinkiin.
KM on leppoisa eikä hänen kanssaan riidellä. Kaksimieliset vitsit ovat KM:n erikoisosaamista palstalla.
Kertomukset muun muassa appiukosta saa vieläkin minut tirskumaan.
Niimpä! Ja me tytöt silloin kerran etsiskeltiin sun provoja pitkin palstaa!😁

Ruutis on muuttunut vähän nuivaks ja vähän kuivaks, eikä ole huono näinkään. Kaipa meistä osa muuttuu vanhetessaan hiukan konservatiivisemmaksi.
Kuitenkin hällon aina ketun häntä kainalossa.
Ruutiksen kanssa saa mukavat kinat aikaan jos on kiinnostusta. Megamoisia kukkotappeluita ketjussa oli aikoinaan vähän väliä kun ketjuun ei meinannut mahtua kuin yksi kukko kerrallaan.😁 Oli kyllä viihdyttäviä!😂 Mitähän epekille ja Asiankannattajalle kuuluu nykyään.
Jotkut ottavat Ruutiksen liian vakavasti, ei kannata suuttua turhasta. Hyvä tiedostaa, että tällä herrasmiehellä on oivat provoilun taidot!
Hyvällä huumorilla pärjää Ruutiksen kanssa oikein hyvin.
jos on viä jatkat niin multa pullahtaa pian itku