Empä usko, että laitoin mitään kiellettyä.Mainonta kielletty!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Empä usko, että laitoin mitään kiellettyä.Mainonta kielletty!
Ketjun aloittanut määrää mikä on sallittua ja mikä ei.Mainonta kielletty!
Mä haluan kohdella sua hyvin ja naida sun kanssa@viisikymppinen isoäiti ,
on ansainnut kaiken hyvän. Hän on kertonut hyvin koskettavan tarinansa ja toimii varmasti hyvänä esimerkkinä niille, joilla on joskus toivo koetuksella. Näin sitä vaan kaikesta kauheasta selvittiin ja nyt on hyvä.
Viiskybänen tekee meistä eniten aloituksia ja pitää palstaa hengissä.
Tuli pienoisena yllärinä tuo seksimessujen lava, mutta tästä juuri huomataan, että ihan kaikkea ei toisistamme tiedetä vaikka minäkin olen jo vuodesta 2012 aloittanut pulinat teidän kanssa.
samaa ole tuuminuOnko Elena entinen venakko Milana?
Mä kannattaisin sellaista, että jokaiselle lapselle on löydettävä hedelmällinen yhteisöllinen harrastus useana päivänä viikossa. Varmaan ihmisoikeuslait paukkuu, mutta onko muuta vaihtoehtoa?
Jatkan huomenna, mutta otan tähän vielä pari ehkä vielä mainitsematonta?
@AivanSama ja @Palstapesu edustavat niitä naisia, joita järki ohjaa tunnetta enemmän. Siksi he ovat usein harmaiden hampaissa mutta osaavat kyllä huolehtia itsestään. Osaavat olla provosoitumatta eivätkä siis reagoi tsainakuviin.
Harasoo, aivan kuten arvelinkinMjinä mjyös![]()
Sinä sanot ” tomeito” , minä sanon ” tomato”.
Mä olen joskus epäillyt, että ollaan @AivanSama n kanssa syntymässä erotetut kaksoset
ja kumpikin 100x viksumpia ku sinäJoo, yhtä happamia ja sama tyyli v..uillaTosin AS on sinua kyllä monissa asioissa fiksumpi.
Joo, yhtä happamia ja sama tyyli v..uilla Tosin AS on sinua kyllä monissa asioissa fiksumpi.
Koska lapset eivät nykyään tee mitään järkevää. Veikkaan että näitä on melko suuri osa.Miksi?
Eivät kaikki ole eivätkä edes halua olla sosiaalisia. Ja EI, se EI ole asia mitä kaikkien pitää olla.
Koska lapset eivät nykyään tee mitään järkevää. Veikkaan että näitä on melko suuri osa.
Jotain järkevää olis kyllä hyvä keksiä näille pikku natiaisille.
No johan nyt ollaan hianoja.Minä sanon "en tomat".
AS on minua fiksumpi, ilman muuta. Palstan fiksuin kirjoittaja
Mitähän tarkoittaa "nuorten on saatava elää reteesti?"
Huumeita, ryhmäseksiä, mitä...?
Oho!Hyvä ehdotus!
Todellakin. Ei kaikki olla yhestä puusta vuoltuja. Kyllä varmasti jokaiselle löytyisi jotakin järkevää mieluisaa tekemistä. Eikä tarvii olla mitään liikuntaa joka kerta, lukee vaikka kirjaa, maalaa tms. kädentaitoja, kokkikerhoa tai mitä muuta järkevää hyvänsä.Juu. Mutta voi liikkua yksinkin tai kaksin, ellei joukkoliikunta inspaa.
Joku voisi kehittää pokemon go-tyylisen kännyllä pelattavan jutun jossa rämmitään metsissä.
No johan nyt ollaan hianoja.
Siitä huolimatta me kaikki puhumme samasta, jokapäiväisestä tomaatista.
Tuon on Baden Powell keksiny jo ajat sitteTodellakin. Ei kaikki olla yhestä puusta vuoltuja. Kyllä varmasti jokaiselle löytyisi jotakin järkevää mieluisaa tekemistä. Eikä tarvii olla mitään liikuntaa joka kerta, lukee vaikka kirjaa, maalaa tms. kädentaitoja, kokkikerhoa tai mitä muuta järkevää hyvänsä.
Pakolliset ”kurssit” vois olla taloustaito ja itsetunnon kehittäminen vahvaksi tms. Kurssi ihmisarvostakin on paikallaan!
NIIIIN ja hyväntekeväisyys, silleen että autellaan heikompia ja saadaan samalla vähän perspektiiviä.
Näissä vanhemmat eivät ole minun mielestä oikein onnistuneet, eikä näitä koulussa opi.
No ehkä joku moternimpi partio.Tuon on Baden Powell keksiny jo ajat sitte
Eli partio