Kerrohan mielipiteesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lunacy sioux

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
6 381
0
36
Kuinka tärkeää sinulle on että lapsesi isä on kiinnostunut omasta lapsestaan? Eli voisitko olla suhteessa mieheen jolla ei riitä aikaa omalle lapselleen? Tai jos olet eronnut niin voisitko haikailla exäsi perään vaikka hän ei haluaisi nähdä lastanne kun satunnaisesti ja pikaisesti?
Mä en voisi edes kuvitella kunnioittavani miestä joka ei ole omasta lapsestaan kiinnostunut.

Samaa mieltä oon ap:n kanssa... Exän pisteet romahti silmissä (entisestään), kun osoittautui, että saan jatkuvasti huomautella, että "voisit viettää enemmän aikaa lastes kanssa, kun sulla kerran aikaa on". Ei semmonen oo mies eikä mikään.

Mun mielestä hyvän kuvan vapaasta miehestä jolla on lapsi saa sillä että seuraa miten usein hän tapaa lastansa. Ja kuinka usein siitä puhuu.
Jos tapaisin miehen jolla ois lapsi tai lapsia edellisestä suhteesta, niin tarkkailisin aluksi kuinka tiiviisti hän pitää yhteyttä heihin. Ja jos ei pitäisi niin hälyytyskellot kyllä sois päässäni ja lujaa...

Erittäin tärkeää.
Aika luottavaisin mielin olin alusta asti kun mies kertoi että hällä on ollut vauvakuume suunnilleen lapsesta asti. :D
Ja jo raskausaikana mies loi suhdetta vielä vatsassa olevaan lapseensa. :)

Yhteistyössä