Kerroin poikaystävälleni, et olen joskus muinoin harrastanut seksiä hänen naimisissa olevan ystävänsä kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kika

Jäsen
15.08.2010
37
0
6
Hitto. Pakko se oli kertoa, varsinkin, kun aiheesta oli jo aiemmin puhuttu, ja hän oli tiettoinen, että ystävä on mua koittanut vokotella. Ei oltu miehen kanssa vielä yhdessä kun tämä tapahtui, hädintuskin edes tunnettiin.
Eilen kerroin totuuden, et kerran se jopa johti johonkin.

Nyt oon parkunut koko päivän, ja miestä vituttaa. Kuulemma vaatii hieman sulattelua. ei olisi halunnut kuulla, mut kuitenkin hyvä että kerroin.

Kai se sit on munkin aika jo oppia, et niillä teoilla on oikeesti seurauksensa :ashamed:

Ootteko tekemisissä tän miehen kaverin kanssa? Kuinka kauan seksisuhteesta on aikaa?
Kyllä asioista kannattaa puhua, varsinkin jos on mahdollista, että asia tulis tietoon jossakin vaiheessa kuitenki. Parempi miehen on kuulla se sulta kuin siltä kaverilta jossakin saunaillassa.

[QUOTE="vieras";22805367]Siis oliko kaveri naimisissa jo silloin, kun harrastitte seksiä? Jos oli, niin sitten ymmärrän, että sillä voi olla vaikutusta suhteeseen, mutten muuten[/QUOTE]

Oli se naimisissa, just siks mä kerron.. En mä muuten koe, että pitäisi alkaa entisiä seksikumppaneja listamaan:)

Mitä hiton väliä on jollain ikivanhalla jutulla joka on tapahtunut silloin, kun et ole edes miestäsi tuntenut.
Eihän se edes periaatteessa kuulu miehellesi. Itsekin olin sängyssä erään mieheni kaverin kanssa ennekuin edes miestäni tunsin. Mies kun sai tietää niin eipä se häntä lliikuttanut mitenkään.

[QUOTE="niina";22805398]Mitä hiton väliä on jollain ikivanhalla jutulla joka on tapahtunut silloin, kun et ole edes miestäsi tuntenut.
Eihän se edes periaatteessa kuulu miehellesi. Itsekin olin sängyssä erään mieheni kaverin kanssa ennekuin edes miestäni tunsin. Mies kun sai tietää niin eipä se häntä lliikuttanut mitenkään.[/QUOTE]

On sillä väliä tässä tapauksessa. He ovat hyviä ystäviä, ja mies on naimisissa.
Ja me oltiin aikaisemmin joskus asiasta puhuttu, ja mä en uskaltanut myöntää, et ei jäänyt pelkkään viestittelyyn meidän juttu, vaan harrastettiin kerran seksiä.. oli se totuus sit kerrottava.

Niin, mutta miten se liikuttaa sun miestäs? Ethän sinä hänen kumppaniaan pannu.

En niin, mut hyvää ystävää. Ja tämä ystävä on naimissa. Mä olin tyhmä ja tein väärin. Totta kai se voi vituttaa. Oli hyvä, että hän sai tietää totuuden. ja hyvä, että sai sen tietää multa, ennemmin ku joltain muulta.

Ei meidän suhde nyt tähän kaadu, mutta ei tämä nyt kumpaakaan saa riemusta kiljumaan.

[QUOTE="vieras";22805846]Se on itseasiassa kieroutunutta ja itsekeskeistä sellainen pakonomainen tunnustaminen joka asiassa. Rippipapit ovat erikseen.[/QUOTE]

Voi kuule, kyllä mä osaan jättää asioita kertomattakin. Mut tää ei ollut sellainen, joka tulisi jättää kertomatta.

Eletty elämä on elettyä elämää ja mitä sitä turhia menneitä vatvomaan. Ethän ollut silloin miehesi kanssa yhdessä, niin turhaa siitä on kyyneliä vuodatella ja miehen olla siitä pahalla päällä.

Minusta tää tuntuu ihan hirveältä jutulta, ihan ku oisin pilannut kaiken:(
Miestä vituttaa, mut menee kuulemma hetken sulattelulla varmaan ohi. Hän ymmärtää kuitenkin, että kyse on vanhasta jutusta, ja jokainen hölmöilee joskus.

Eletty elämä on elettyä elämää! Miehesi on sinulle ihan suotta vihainen tai mitään. Voi toki olla hämmentynyt että ystäväsi on moiseen lähtenyt, mutta jokainen vastatkoon omasta itsestään ja teoistaan.
Varatun on itse mietittävä mitä tekee tai ei tee! Sinkku ihminen ei ole tilivelvollinen, kuin ystävilleen. JA YSTÄVIÄHÄN ei petetä.

[QUOTE="Turha";22805995]Eletty elämä on elettyä elämää! Miehesi on sinulle ihan suotta vihainen tai mitään. Voi toki olla hämmentynyt että ystäväsi on moiseen lähtenyt, mutta jokainen vastatkoon omasta itsestään ja teoistaan.
Varatun on itse mietittävä mitä tekee tai ei tee! Sinkku ihminen ei ole tilivelvollinen, kuin ystävilleen. JA YSTÄVIÄHÄN ei petetä.[/QUOTE]

Niinhän se on. Eikä hän ole vihainen. Mut ei tää ollut sille kiva tieto. Itse oon ottanut tän paljon raskaammin, vaikka mitään hätää ei kuulemma ole.

noh. Voidaan ainakin sit jatkaa puhtaalta pöydältä, ilman salailua.

Yhteistyössä