Oon harrastanut seksiä poikaystävän naimisissa olevan kaverin kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";22729119]Olet teini, koska et vietä joulua kumppanisi kanssa samassa paikassa.[/QUOTE]

Vietämme joulut eri paikassa, koska suhde on vielä sen verran tuore.

Minun mielestäni kaikista kypsintä ja fiksuinta olisi jättää kertomatta,tuossa tilanteessa.
Haluat vain puhdistaa omatuntoasi ja ajattelet että suhteen tulisi perustua rehellisyydelle,mikä toki on hyväkin asia mutta rehellisyys suhteessa ei tarkoita sitä että kerrot KAIKEN.
Sama kuin jos miehesi kysyisi vaikkapa paidastaan josta tiedät hänen kovasti pitävän, että onko se mielestäsi hieno, ja sanoisit sen olevan hirveä.
Juu,olit rehellinen mutta mitä sillä saatiin aikaiseksi,muutakuin paha mieli miehelle?
Sinuna miettisin asiaa muidenkin kuin itsesi kannalta,onko mitään järkeä?
Ja miettisin sinuna myös realistisesti seurauksia tälle,voi olla että se tulee vaikuttamaan suhteeseenne paljonkin ja heijastumaan siihen vielä pitkän aikaa.
Mies voi menettää ystävänsä, tämän ukkomiehen avioliitto hajota jne.

[QUOTE="jepjep";22729140]Minun mielestäni kaikista kypsintä ja fiksuinta olisi jättää kertomatta,tuossa tilanteessa.
Haluat vain puhdistaa omatuntoasi ja ajattelet että suhteen tulisi perustua rehellisyydelle,mikä toki on hyväkin asia mutta rehellisyys suhteessa ei tarkoita sitä että kerrot KAIKEN.
Sama kuin jos miehesi kysyisi vaikkapa paidastaan josta tiedät hänen kovasti pitävän, että onko se mielestäsi hieno, ja sanoisit sen olevan hirveä.
Juu,olit rehellinen mutta mitä sillä saatiin aikaiseksi,muutakuin paha mieli miehelle?
Sinuna miettisin asiaa muidenkin kuin itsesi kannalta,onko mitään järkeä?
Ja miettisin sinuna myös realistisesti seurauksia tälle,voi olla että se tulee vaikuttamaan suhteeseenne paljonkin ja heijastumaan siihen vielä pitkän aikaa.
Mies voi menettää ystävänsä, tämän ukkomiehen avioliitto hajota jne.[/QUOTE]

Tuo paita vertaus nyt oli aika huono...
Mies tietää kaverinsa olevan pettäjä, en usko että heidän välinsä tästä menevät.

me ollaan miehen kanssa puhuttu tästä asiasta, hän tietää, että mulla ja tällä kaverilla on ollut jotain.. Mutta musta ei vaan ollut silloin heti kertomaan totuutta!! Musta olisi nyt kuitenkin sit syytä olla rehellinen..

Yhteistyössä