Kerronko miehen puolisolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisilmäinen sittenkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24451497]Olisihan se puolison hyvä tietää, että mitä mies on kertonut suunnitelmistaan... En teidä, mitä tekisin tilanteessasi. Minulla ei varmaan pokka riiittäisi kertomiseen.[/QUOTE]
Lisäys: Kun heillä ei ole vielä lapsia, niin naisen olisi parasta saada tietää millainen mies hänellä on jo tässä vaiheessa, kun muiden ihmisten ( =lasten) ei tarvitse kärsiä tilanteesta.

Sä olet tietoisesti lähtenyt suhteeseen varatun miehen kanssa eli olet luullakseni ymmärtänyt että miehen jakaa kanssasi toinenkin nainen.Kerroit että heillä on takana pitkä suhde.
Mies on halunnut ilmeisesti vähän vaihtelua ja jännitystä arkensa keskelle mutta ei muuta koska ei ole eronnut.
Mikä maailmassa on saanut sinut kuvittelemaan että olisit jotain erikoista?
Se ettei asiat ole menneetkään kuten sinä haluat,ei ole syy kertoa miehen puolisolle yhtään mitään.
Se että typeryyksissäsi haudot kostoa tuskin johtaa yhtään mihinkään.
Ehkä haaveissasi kuvittelet että heille tulee ero ja mies ryömii syliisi ja te elätte elämänne loppuun asti onnellisina yhdessä.
Ei siinä käy niin.
Jos ero tulee,se mies ei vilkaisekkaan sinuun vaan etsii uuden lohduttajan ja huomaat olleesi vain säälittävä salapano,täysin arvoton ihminen.
Pitkissä suhteissa ihmiset on valmiita antamaan anteeksi hetken hairahduksia paljon helpommin kuin lyhyissä.Kenties he pääsevät tämän asian yli yhdessä ja suhde vahvistuu entisestään.

Jos olisin tuo vakituinen naisystävä, niin haluaisin kyllä ilman muuta saada tietää miehen pettämisestä. Tosin en tiedä, saisinko siltikään kerrottua... Tuntuisi jotenkin pikkumaiselta, vaikka tosiaan jos asetun tuon naisystävän asemaan, niin tietysti haluaisin tietää, jos kyseessä ei tosiaan ollut mikään yhden illan juttu vaan vakaasti harkittu suhde.

Mä haluaisin itse tietää tuollaisessa tilanteessa. Ei sillä niin väliä tulisiko tieto jälkikäteen suhteen jo päätyttyä, pääasia että tulisi. Silloin seisoo samalla viivalla miehen kanssa ja saa itse valita lähteäkö vai jäädä.

Tosin varoituksen sana, usein se on se sanansaattaja, jota ammutaan.

koska näin voit auttaa tätä puolisoa tietämään että millaisen tyypin kanssa on suhteessa, ja päättää sitten itse haluaako yhä jatkaa sitä. Koska on tavallaan epäreilua sun jemmata sitä tietoa, se vaan hommaa sun jälkeen seuraavaan kakkosnaisen ja sit ties jo tekee lapsiakin tuon tietämättömän pitkäaikaisen naisen kanssa....

Pettäjämiehen puolisona haluaisin tietää asiasta, ihan sama, olisiko kertojan motiivina kostaa miehelle vai huolehtia tunteistani.
Itsehän saisin kuitenkin tehdä ratkaisuni sen jälkeen.