Kertoa vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heikko

Vieras
Tiedän, että mieheni veljellä on suhde toiseen naiseen. Tästä suhteesta tietävät myös mieheni äiti ja sisarukset.. Olen ilmeisesti ainoa, jolla on tunnontuskia siitä, etten ole kertonut suhteesta mieheni veljen avovaimolle.. Mitä mieltä olette, kerronko vai en? Haluan kertoa, sillä pidän itseäni tuon avovaimon ystävänä. Mutta silti mietityttää, saanko perheen syytökset niskaani..

kertoisin
tai sit lähettäisin netti-postikortin tms. jossa ei näy lähettäjää ja kertoisin siinä, jos kovasti pelottaa toisten reagointi. Mieti, haluaisitko sie, et kaikki muut tietäisivät paitsi sinä?!

Mielestäni ei ole sinun asiasi kertoa avovaimolle. Ennemminkin voisit jutella asiasta miehesi veljen kanssa. Hänhän tässä väärin tekee. Koita saada hänet päättämään kumman naisen oikein haluaa ja kantamaan vastuunsa päätöskestään. Ei ole oikein kummankaan naisen kannalta hänen typerä leikkinsä. Jos avovaimo ei enää kiinnosta, jättäköön hänet. Voit sitten tukea avovaimoa ystävänä, jos näin käy. Sinun tehtäväsi on tukea ystävääsi eikä heittää sontaa niskaan toisten tekemisistä.

Aika mielenkiintoinen perhe, jos noin avokätisesti hyväksytään tuollainen pettäminen. Taitaa moraali olla kateissa. Vie sinä heille vähän kosketusta moraaliin.

Minä olisin syvästi järkyttynyt jos saisin kuulla että kaikki sukulaiset tietävät mieheni pettämisestä. Eli sama käännettynä toisin päin, jos ystäväni tietäisi mieheni pettävän, toivoisin hänen kertovan asiasta minulle.

Eli kerro ihmeessä!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 15:32 Päivi kirjoitti:
Minä olisin syvästi järkyttynyt jos saisin kuulla että kaikki sukulaiset tietävät mieheni pettämisestä. Eli sama käännettynä toisin päin, jos ystäväni tietäisi mieheni pettävän, toivoisin hänen kertovan asiasta minulle.

Eli kerro ihmeessä!!!

juuri näin minäkin ajattelisin ja toivosin toisten toimivan! miksi suojella sitä, joka tekee toista kohtaan väärin..onhan kyse kuitenkin myös ystävästäsi!

Yhteistyössä