Olenko vainoharhainen hullu vai sinisilmänen idiootti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hullu vai idiootti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin tai näin, selvität asian MIEHESI ja itsesi kanssa - älä soittele Pirkolle, Pirkon eksälle, yhteisille tutuillenne tms, sillä he eivät elä sun kanssa avioliitossa = he ovat ulkopuolisia.

Alkuperäinen kirjoittaja jode:
"Kun kysyin Pirkolta suoraan, onko hänellä ollut suhde mieheeni ja miksi hän levittelee tällaisia juttuja, oli vastaus, että mun pitää kysyä sitä mieheltäni. Hän ei kieltänyt eikä myöntänyt, kehoitti vaan jutteleen mieheni kanssa."

Tuossa Pirkko paljastaa heidät. Jos ihminen on syytön, eikä mitään suhdetta ole ollut, ei ikinä sanoisi: kysy mieheltäsi, vaan saisi raivarin, hermostuisi, olisi paniikissa että herran jestas mistä minua syyttään kun olen syytön.

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Niin tai näin, selvität asian MIEHESI ja itsesi kanssa - älä soittele Pirkolle, Pirkon eksälle, yhteisille tutuillenne tms, sillä he eivät elä sun kanssa avioliitossa = he ovat ulkopuolisia.

Joo siis en missään nimessä soittaisi Pirkolle. Ei mulla ole sille enää mitään asiaa. Kyllä tää on nyt mun ja mun miehen välinen luottamuspulatilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja jode:
"Kun kysyin Pirkolta suoraan, onko hänellä ollut suhde mieheeni ja miksi hän levittelee tällaisia juttuja, oli vastaus, että mun pitää kysyä sitä mieheltäni. Hän ei kieltänyt eikä myöntänyt, kehoitti vaan jutteleen mieheni kanssa."

Tuossa Pirkko paljastaa heidät. Jos ihminen on syytön, eikä mitään suhdetta ole ollut, ei ikinä sanoisi: kysy mieheltäsi, vaan saisi raivarin, hermostuisi, olisi paniikissa että herran jestas mistä minua syyttään kun olen syytön.

Toisaalta kyse voi ollakin vaan siitä että tämä Pirkko saattaa syystä tai toisesta haluta pilata teidän suhteen ja siksi puhuu tuollaista paskaa... Syitä voi olla esim. pirkon oma suhde meni poikki ja se on kateellinen teille kun te ootte vielä yhdessä tai se on rakastunu sun miehees ja haluaa sen omakseen keinolla millä hyvänsä tai Pirkko haluaa vaan kostaa sun miehelles jonkun jutun mistä sä et tiedä mitään.....

Pettäminen on vielä ok ja sen saa anteeksi, mutta tuollainen valehtelu päin naamaa on anteeksiantamatonta. Se on täydellistä kaiken luottamuksen mitätöimistä. En voisi enää ikinä luottaa kyseiseen mieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pettäminen on vielä ok ja sen saa anteeksi, mutta tuollainen valehtelu päin naamaa on anteeksiantamatonta. Se on täydellistä kaiken luottamuksen mitätöimistä. En voisi enää ikinä luottaa kyseiseen mieheen.

No sepäs tässä muakin kaihertaa. Kun tuntuu nuo todisteet aika raskauttavilta, mutta toinen ei tunnusta mitään. Miten sitä voi edes yrittää antaa anteeksi sellaista, mitä toinen ei ole tunnustanut ja pyytänyt anteeksi? :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No sepäs tässä muakin kaihertaa. Kun tuntuu nuo todisteet aika raskauttavilta, mutta toinen ei tunnusta mitään. Miten sitä voi edes yrittää antaa anteeksi sellaista, mitä toinen ei ole tunnustanut ja pyytänyt anteeksi? :(

Miks pitäisi antaa anteeksi?

En yleensä kommentoi näihin ihmissuhdeketjuihin mutta tähän haluan sanoa, että eiköhän se ole jo ihan eron paikka tuossa tilanteessa.

Kyllä mäkin uskoisin, että mies ois käynyt vieraissa. Mun mielestä se akka myönsi jo siinä tapahtuneen, kun sano että kysy mieheltäs. Sori, mutta avaa jo ne silmäs. Älä ole naurettava.

Yhteistyössä