K
ko
Vieras
Soitat pirkolla uudelleen ilman miestä ja kerrot että mies on tunnustanut kaiken ja nyt vaan haluat vielä hänen sanansa että suhde on ohi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jode:"Kun kysyin Pirkolta suoraan, onko hänellä ollut suhde mieheeni ja miksi hän levittelee tällaisia juttuja, oli vastaus, että mun pitää kysyä sitä mieheltäni. Hän ei kieltänyt eikä myöntänyt, kehoitti vaan jutteleen mieheni kanssa."
Tuossa Pirkko paljastaa heidät. Jos ihminen on syytön, eikä mitään suhdetta ole ollut, ei ikinä sanoisi: kysy mieheltäsi, vaan saisi raivarin, hermostuisi, olisi paniikissa että herran jestas mistä minua syyttään kun olen syytön.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Niin tai näin, selvität asian MIEHESI ja itsesi kanssa - älä soittele Pirkolle, Pirkon eksälle, yhteisille tutuillenne tms, sillä he eivät elä sun kanssa avioliitossa = he ovat ulkopuolisia.
Alkuperäinen kirjoittaja jode:"Kun kysyin Pirkolta suoraan, onko hänellä ollut suhde mieheeni ja miksi hän levittelee tällaisia juttuja, oli vastaus, että mun pitää kysyä sitä mieheltäni. Hän ei kieltänyt eikä myöntänyt, kehoitti vaan jutteleen mieheni kanssa."
Tuossa Pirkko paljastaa heidät. Jos ihminen on syytön, eikä mitään suhdetta ole ollut, ei ikinä sanoisi: kysy mieheltäsi, vaan saisi raivarin, hermostuisi, olisi paniikissa että herran jestas mistä minua syyttään kun olen syytön.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pettäminen on vielä ok ja sen saa anteeksi, mutta tuollainen valehtelu päin naamaa on anteeksiantamatonta. Se on täydellistä kaiken luottamuksen mitätöimistä. En voisi enää ikinä luottaa kyseiseen mieheen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pettäminen on vielä ok ja sen saa anteeksi, mutta tuollainen valehtelu päin naamaa on anteeksiantamatonta. Se on täydellistä kaiken luottamuksen mitätöimistä. En voisi enää ikinä luottaa kyseiseen mieheen.
No sepäs tässä muakin kaihertaa. Kun tuntuu nuo todisteet aika raskauttavilta, mutta toinen ei tunnusta mitään. Miten sitä voi edes yrittää antaa anteeksi sellaista, mitä toinen ei ole tunnustanut ja pyytänyt anteeksi?![]()