Y
__yksinhuoltaja__
Vieras
Tekeekö kukaan kotona työtä? Millaista työtä teet, miten sait sen työn, millainen palkkaus? Kertokaa kokemuksia, kiitos paljon etukäteen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:wave:
Tällä hetkellä olen yrittäjä, tai olen ollut jo kohta 7 vuotta. Ensin lastentarvikkeita, nyt mausteita. Kotigastronomi-edustajana ollut 5 vuotta. Mukavaa hommaa ja liksa on suoraan verrannollinen tehtyyn työhön. Raha ei tekemättä tule, mutta esim. kotikutsuilla pääsee tosi hyville tuntiansioille. Aiemmin olen mm. kirjoittanut puhtaaksi tekstejä (käsin kirjoitettuna sekä nauhalta erään tutkijan haastatteluja johonkin väitöskirjaan). Nytkin teen sivuhommana sanelunpurkua, tämän työn sain ihan hyvällä tuurilla: ystäväni on lääkäri ja hänellä oli tarve ja tiesi että olen alan ammattilainen ja lisäksi rahan tarpeessa![]()
Täällä myös ansaitaan kotoa käsin. Voin minäkin suositella Kotigastronomia! Lisäksi itse myyn Energetixin koruja. Eli teen pääasiassa kotiesittelyjä, joista, niin kun Sannakin sanoi, tienaa parhaiten. Jos tällainen tapa tienata yhtään kiinnostaa, niin suosittelen. Mukavaa hommaa muun rumban vastapainoksi. =)
miten tuommoiseen työhön pääsee, onko mitään esim nettisivua tai jotain ?![]()
Mukaan pääsee mm. toisen jälleenmyyjän kautta, mutta tuolla lisätietoja;
Kotigastronomi - Etusivu