Kertokaa kauhujuttuja / urbaanilegendoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Karmea juttu
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Vuonna 1933 pieni murhaaja joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi sen maahan toistaen samalla sanoja: “vessahätä,vessahätä"

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun murhaajan. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, murhaaja ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Tosiaan tiiän muutaman urbaani legendan, joten voisin laittaa tähän pari.

Kushisake Onna

Kushisake Onna on leikelty kasvoinen nainen, jolla on suullaan valkoinen hammaslääkärien käyttämä hygienia suoja. Onna saattaa hypätä myöhään illalla jonkun ihmisen eteen ja kysyy: Olenko kaunis?
Jos ihminen vastaa "Et" , niin Onna leikkaa tämän ihmisen kahtia. Jos kuitenkin ihminen vastaa "Kyllä" . Ottaa Onna lapun kasvojensa edestä ja kysyy sitten uudelleen: Olenko kaunis?
Jos ihminen vastaa "Kyllä" , Niin Onna leikkaa tältä kasvot samanlaisiksi, kuin on itsellään.

Rakotyttö

Rakotytöksi kutsuttu tyttö piiloutuu kodin pieniin koloihin, kuten sohvanväliin tai kaapinoven väliin yms. Jos tytön katseen kohtaa, pyytää hän sinua leikkimään piilosta, olet jo silloin tuhoontuomittu. Seuraavan kerran kun tytön katseen kohtaa, vie hän sinut mukanaan helvettiin.

• Tykkää
Reactions: Supernatural

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

Japanilaiset urbaanilegendat ovat aika hyytäviä, tosiaan tuo viillelty nainen jolla kasvosuojus ja sitten junan alle jäänyt, keskeltä katkennut ihminen joka kipittää kuin rapu pitkin öisiä katuja ja repii kappaleiksi..
Tosielämästä hemmetin karmiva on Elisa Lamen tapaus. Mistä siinä creepyssä hissivideossa on kysymys ja miten nainen päätyi vesisäiliöön?

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: Toma sota balcuNyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Yhteistyössä