Kertokaa kokemuksia vuoramökeistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä

Vieras
Mitä kautta olette vuokranneet? Kuinka pitkäksi aikaa? Onko teillä joku vakiomökki vai vaihteletteko? Minkä hintaisia on ollut? Onko vastannut odotuksia?

Omaa mökkiä meillä ei ole ja mietin, kannattaisiko alkaa vuokraamaan kesällä mökkiä. Mies haluaisi päästä kalavesien äärelle ja minä haluan päästä saunasta uimaan.

Lomarenkaalta olen vukrannut joinakin vuosina mökkejä.Ei mitään vakimökkiä,vaan vaihtelevasti eri paikkakunnilta.
Hirmu hyvin on mökkien kuvaukset pitäneet paikkansa esitteissä.En ole moitteen sijaa löytänyt.Mökkien viikkovuokrat on vaihdelleet 300-500 e.

Kerran oltiin ja oli todella kaunis paikka missä olimme meren rannalla. Vastasi hyvin odotuksia ja mökin omistaja asui lähellä niin jos oli jotain mitä piti fiksata niin tuli paikalle hoitamaan homman. Viikko taisi kustantaa 600e.

yleensä olen katsonut lehdistä vuokrattavia mökkejä, koska niin saa edullisimmin. sit on näitä esim. lomarengas, joka välittää. kesällä on sesonki, varsinkin heinäkuu. ja se mökki saattaa olla lujassakin löytää, jos viime tipassa alkaa etsimään. saman tasoisesta mökista toinen saattaa vaatia 400 ja toinen 800. eli hinnat vaihtelee hirveesti. multa on pyydetty heinäkuussa 800 euroo mökistä, jossa ei ollut edes sähköjä ja juomavesikin olis pitänyt hakea 10 kilsan päästä, ja ulkohuussi 5 vuorokaudesta. yleensä me on kesä aikana saatu mökki tuossa 400-600 euron viikkovuokralla, siistejä ja hyviä mökkejä on ollut. missään ei ole ollut valittamista

Yhteistyössä