H
"hmm"
Vieras
Minulla on isosisko ja tässä ihan lähi aikoina on kahdessa tilanteessa oltu aivan eri mieltä ja siitä tullut pientä sana harkkaa. Minulla on lapset reilu 1v ja 4v ja isosikollani 4v 12v ja 13v. Olen ensi vuonna lähdössä ystäväni kanssa eurooppaan lomalle 4 päiväksi. Siskoni kertoi juuri että häntä oli yksi sukulaisemme pyytänyt viikoksi reissuun, mutta ei voi lähteä kun kuka sitten hoitaisi lasten harrastukset eikä kestäisi lomailla jos tietäisi että 4v joutuisi olemaan hoidossa 7-17. Isällä on sen verran pidemmät työpäivät. Siskoni valittaa taukoamatta kuinka joutuu aamusta iltaan juoksemaan kodin, työn ja lasten harrastusten väliä. Omaa aikaa ei ole yhtään. Ja päivitteli että miten minä voin lähteä ja onko se nyt ihan fiksua. Uskon että lapset ovat hyvässä hoidossa isänsä kanssa.
Sitten olin nyt viikonlopun kovassa kuumeessa. Vieläkin hieman kuumeinen ja flunssainen puhuin siskoni kanssa ja totesin vaan että aijon viedä lapset päiväkotiin huomenna niin kuin alunperin oli tarkoitus. Saan itse hieman levätä vielä flunssassani ja päivistä kuitenkin joutuu maksamaan vaikka aamulla ilmottaisin että lapset eivät tule. Siskoni hieman minua kritisoi että pistän lapset turhaan päiväkotiin.
Nyt kertokaa mitä mieltä näistä tilanteista olette te? Olenko minä ihan itsekäs kamala äiti? Onko siskoni hieman tiukkis?
Sitten olin nyt viikonlopun kovassa kuumeessa. Vieläkin hieman kuumeinen ja flunssainen puhuin siskoni kanssa ja totesin vaan että aijon viedä lapset päiväkotiin huomenna niin kuin alunperin oli tarkoitus. Saan itse hieman levätä vielä flunssassani ja päivistä kuitenkin joutuu maksamaan vaikka aamulla ilmottaisin että lapset eivät tule. Siskoni hieman minua kritisoi että pistän lapset turhaan päiväkotiin.
Nyt kertokaa mitä mieltä näistä tilanteista olette te? Olenko minä ihan itsekäs kamala äiti? Onko siskoni hieman tiukkis?