Kertokaa, miten sitä jaksaa kuunnella ihmisten loukkaavia kommentteja kun neljäskin lapsi samaa sukupuolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja think
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

think

Vieras
jotkut luovat sääliviä katseita ja jotkut sanoo ihan ääneen mielipiteensä.
Miten ihmiset kehtaa? ja miksi jotkut kuvittelee että se ollisi kaikille onni ja autuus kun on molempia sukupuolia vaikka se joillekin sitä olisi?

Minusta harmittelut ja pahoittelu on moukkamaista, kun sitä sukupuolta ei voi itse valita samoin kun ei omaa pärstäkerrointakaan, niin olisi tosi törkeää säälitellä jonkun pärstäkerrointa että "voi sentään kun tuollaisen sait, olisin niin toivonut sinullekin ja miehellesi jotakin muuta"....

mutta ihan oikeasti hei, ajatelkaa.

No mä en tiedä onko toi sit miehillä jotenkin toisin. Mun kaveripiirissä on oikeestaan aina ollut päin vastainen tilanne, eli kumpaakin sukupuolta siittäneet "haukutaan" sekatyömiehiks ja saman sukupuolen saaneet on ammattimiehiä... Kuulostaa kyllä ällöttävältä oikeesti koko asia. Koska oikeesti sillä ei mtn väliä ole. Ehkä mä joskus itse olen miettinyt, että olisihan se ollut kiva poikakin saada, mut en ole enää sitä asiaa viittinyt sen kummemmin miettiä. Pääasia on että edes ylipäätään on lapsia saanut.

no, siihen tottuu ajanmyötä että katsotaan säälien :snotty:
Ensin sitä jaksaa ottaa kipinää niistä kommenteista, mutta kun tosiasia on, että et voi itse vaikuttaa lapsen sukupuoleen niin mitäs siitä sen enempää.

miksi sitä tarvitsisi sääliä.
minä muita haluisi kuin tyttöjä.
monet haluavat vaan poikia.

kai se pääasia että on lapsia. kivahan se on että koko lauma samaa sukupuolta niin helpompi jakaa asioita ja tunteita

jessus sentään ! kyllä minusta on siinä arvoa kerrakseen kun niitä lapsia suodaan. Mitä helkkarin väliä sillä sukupuolella on !
niitä sai kyllä talikolla selkää vetästä jotka sit kehtaa naama vinossa katsoa ko on sit 4 poikaa/ tyttöä.. musta se ois coolia :D

Meidän lapsissa on varmaan jotain erikoista kun kukaan ei katso säälien tai surkuttele. Paitsi tietenkin täällä palstalla :D Todellisessa elämässä kaikki mummot tulevat ihastelemaan ja aika moni pojan äiti on tullut sanomaan että anna mullekin yksi prinsessa :whistle: Mutta minä olenkin itse niin äärettömän ylpeä noista tytöistä. En koskaan sano että mulla on viisi lasta vaan että mulla on viisi tyttöä, se kuulostaa paremmalta :D

Kiitos, kivoja kommentteja teillä : ) jotenkin mua piristi, ihan oikeasti : )
mutta mä en pidä siitäkään, että "haukutaan" sekatyömiehiksi tai ammattimiehiksi. Miski pitää sanoa mitään?
Mun mielestä ei liuta samaa sukupuolta olevia lapsia ole sen parempikaan kun eri sukupuolta.
Mä en tajua miksi aina toinen vaihtoehto vain olisi parempi tai huonompi.

Enkä tajua sitä kommentointia tai sääliä, oli ne lapset kumpaa vaan sukupuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja BIG:
Niin ja tosirakastajathan tekee pelkkiä tyttöjä;)

tää on sellasta soopaa jota vaan tyttöjä saavat miehet ja naiset koittaa jankuttaa, pakkohan niillä on joku lohtu olla, raukoilla, kun toiset luo sääliviä katseita :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Meidän lapsissa on varmaan jotain erikoista kun kukaan ei katso säälien tai surkuttele. Paitsi tietenkin täällä palstalla :D Todellisessa elämässä kaikki mummot tulevat ihastelemaan ja aika moni pojan äiti on tullut sanomaan että anna mullekin yksi prinsessa :whistle: Mutta minä olenkin itse niin äärettömän ylpeä noista tytöistä. En koskaan sano että mulla on viisi lasta vaan että mulla on viisi tyttöä, se kuulostaa paremmalta :D

:x

Ööh.. sanoisin suorat sanat torveloille, varmaankin.
Meillä tyttö ja poika, ja pojan syntyessä moni kyllä sanoi että kävipä teillä tuuri kun saitte nyt pojan tai että onpa hyvä että on molemmat nyt.. mä ainakin sanoin ihan suoraan, että meille oli aivan sama kumpia ovat, että tuollaiset ommentit ovat hönöjä ja että isosiskon kuullen on aika törkeää ihastella, että onpa hyvä kun tuli nyt poika!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ööh.. sanoisin suorat sanat torveloille, varmaankin.
Meillä tyttö ja poika, ja pojan syntyessä moni kyllä sanoi että kävipä teillä tuuri kun saitte nyt pojan tai että onpa hyvä että on molemmat nyt.. mä ainakin sanoin ihan suoraan, että meille oli aivan sama kumpia ovat, että tuollaiset ommentit ovat hönöjä ja että isosiskon kuullen on aika törkeää ihastella, että onpa hyvä kun tuli nyt poika!

Juuri näin, hyvä pointti.
Ja mä olen ihmetellyt sitä kanssa kun voivotellaan kun ei ole sitä toista sukupuolta ja raskausaikana sitä toivotaan niin että nyt VIHDOIN se toinen sukupuolikin tulisi uuden vauvan myötä edustetuksi,

ETTÄ MILTÄ PAIKALLA OLLEISTA LAPSISTA TUNTUU, kun meille toivotaan sitä toista sukupuolta...??

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja BIG:
Niin ja tosirakastajathan tekee pelkkiä tyttöjä;)

tää on sellasta soopaa jota vaan tyttöjä saavat miehet ja naiset koittaa jankuttaa, pakkohan niillä on joku lohtu olla, raukoilla, kun toiset luo sääliviä katseita :)

raukoilla...????

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

:x

peesi......

Aika naurettavia ne jotka säälivät pelkkien tytttöjen vanhempia. Pyyhin persettäni tuollaisten ihmisten mielipiteillä ja toivon edelleen saavani pelkkiä tyttöjä. B)

Meillä oli pahin anoppini, kun meille syntyi neljäs tyttö. Sanoi, että onhan nuo edes terveitä ja kilttejä (vaikka ovatkin VAAN tyttöjä). Kun odotin viidettä, olisin anopin kiusallakin tehnyt viidennen tytön, jos minä siihen olisin jotenkin voinut vaikuttaa. Ja huom! Anoppi on saanut ensin viisi tyttöä (yksi kuoli muutaman päivän ikäisenä) ja sen jälkeen neljä poikaa. Miehen (nyt jo ex) sisarusten lapsista vaan pojat oli jotain!
Minä aina ylpeänä esittelin neljä prinsessaani! Ja olin heistä ylpeä ja olen vieläkin. Anoppi on ollut haudassa jo 10 v. ja valitettavasti mulla ei juuri tämän tyttö-poika -asian vuoksi hänestä kovin lämpimiä muistoja ole.

Yhteistyössä