kertokaa te viisaat mitä tämä mies haluaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian vanha tälläseen :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian vanha tälläseen :D

Vieras
Siis en ole piiiitkään aikaan tapaillu miehiä. Erosin noin 3kk sitten ja oltiin kyseisen miehen kanssa iät ja ajat yhdessä. Eli ei oo tarvinnu pitkään aikaan miettiä mitään miesten iskemisiä tms. mut siis mulla ei oo ollu mitään ton eron jälkeen, vaan oon ollu lasten kanssa kotona 24/7 .. Mut mut. olin tossa sitten vähän viihteellä ja löysin yhden miehen ja ajattelin ihan sen jäävän yhdenillan juttuun. mutta mutta... nyt mies on ruvennu tekstailee mulle. Ja ajattelin, että noh mies oli tosi mukavan tuntunen, että voishan sitä nyt toiseen tutustua. Mut ongelma on siinä, että aina kun ehdotan miehelle tapaamista, niin hän laittaa vaan että joo katotaan joku päivä. Siis missään vaiheessa ei ite ehdota tapaamista. Mutta siltin laittaa viestiä jne. Miksi?? kertokaa ny te viisaat. Pitäiskö munkin lopettaa ehdottelu tapaamisista vai olla se innokkaampi? :D on tää vaikeeta :D

Lopeta ehdottelu. Odota, että se ehdottaa jos aikoo ehtiä. Jollei ehdi, ei kiinnosta, tai haluaa pitää sinua "varatapauksena".

En laskis kovasti tuollaisen varaan....harmi.

Lopetat ehdottelun ja ehkä myös tekstailun, siis et vittumaisuuttas vaan katsot että kiinnostaako miestä. Kyllä sieltä sitten viesti tulee jos kiinnostaa ja myöhemmin varmaan uskaltaa ehdottaa tapaamistakin, jos kiinnostaa.

Jos hänt ei kiinnosta ni miks hän on se joka aina ensin laittaa viestiä. Minä aina ns. päätän viestit. Eli hän lähettää ja minä en enää vastaa. Sitten kuitenkin seuraavana päivänä taas laittaa viestiä. Viestejä tulee siis ihan mihin aikaan vaan. Väillä jo aamulla ja välillä taas illalla. En vaa ymmärrä :/ .. No ehkä lopetan vaan sit ehdottamisen ja en tekstaa ellei hän kysy jotain.

No mitä se sitten tekstailee sulle, jos ei kerran tapaamista ehdota?
Tai sitten laitat sille vaan, että voidaanko nähdä tänään kello se ja se siellä ja siellä, ja jos ei sille käy niin annat olla.

susta helppoa text.seuraa ajankulukseen ja viihdykkeekseen. Jos olet ehdottanut tapaamista ja se ei ota siitä kiinni unohda koko juttu. Ja ps. 3kk erosta on vitun lyhyt aika keskity niihin kakaroihisi ihan rauhassa ja lopeta tollaset pikasuhteet ja niiden pohjalta minkään rakentaminne, koitat vaan siirtää omaa tunneprosessias toisaalle kun tapasit nyt jonkun kivan miehen kännissä.Grow up.

No siis viestit on tosi, miten sen nyt sanois... noh siis kyselee mun kuulumisia ja kertoo mitä ite on tehny ja missä ollu. Kai ne on aika semmosia kaveripohjasia viestejä. En mie tie :D .. Voi olla että ihan vaan ystävällisesti tekstaa, ettei hänest jää huono maku. Tai jotain :D .

Minulle yksi mies tekstailee ja soittelee yleensä silloin kun on kavereittensa kanssa. Kuulemma antaa ymmärtää ympäriinsä että me ollaan pari tai jotain. Joskus tulee kylillä esim kaupan kassalla jotain höpöttämään. Yleensä en ole huomaavinaankaan.
Nyt sain tietää, että on kertonut jotain tosi uskomatonta minusta ja perheeseeni liittyvää.
Olenkin ihmetellyt, kun yhtäkkiä ihmiset ovat alkaneet jotenkin oudosti suhtautumaan.
Entiset hyvänpäivän tutut jättävät tervehtimättä, tai jos tervehtivät se on jotenkin jäätävää yms.
En tiedä mitä tehdä tässä tilanteessa.

Taidat olla miehelle vain ajankulua. :( Itse olen joskus olut aivan samanlaisessa tilanteessa. Olin vuosia sitten ajankulua yhdelle merimiehelle, joka soitteli mulle aina kun oli merellä. Mulla meni parisen kuukautta ennenkun tajusin sen...:D

Minulle yksi mies tekstailee ja soittelee yleensä silloin kun on kavereittensa kanssa. Kuulemma antaa ymmärtää ympäriinsä että me ollaan pari tai jotain. Joskus tulee kylillä esim kaupan kassalla jotain höpöttämään. Yleensä en ole huomaavinaankaan.
Nyt sain tietää, että on kertonut jotain tosi uskomatonta minusta ja perheeseeni liittyvää.
Olenkin ihmetellyt, kun yhtäkkiä ihmiset ovat alkaneet jotenkin oudosti suhtautumaan.
Entiset hyvänpäivän tutut jättävät tervehtimättä, tai jos tervehtivät se on jotenkin jäätävää yms.
En tiedä mitä tehdä tässä tilanteessa.

Teet rikosilmoituksen poliisille kunnianloukkaamisesta.

Yhteistyössä