Eli mun tyttöni on aivan kauhea. Ikää neidillä on 2v1kk ja siitä on tullut ton 2-vuotta täytettyään aivan hirveä :kieh: . Heittelee mua tavaroilla, heittää isäänsäkin, mutta kun se vähemmän kotona niin mä olen yleensä se "väkivallan" kohde. Sitten kiukuttelee JOKA IKISESTÄ asiasta ja mikään ei ole hyvä esim. tahtoo kaakaota ja kun sitä antaa niin ei haluakaan, ja kun on pois laittamassa niin haluaakin ja ei otakaan jne... Järki on multa pakenemassa hitaasti mutta varmasti :headwall: . Huutoraivareita ja muuta mukavaa, mutta osaa kyllä olla enkelikin. Kaupassa on aina ollut tosi kiltti, mutta viime aikoina ei suostu istumaan kärryissä ja juoksee pitkin kauppaa päättömänä ja toinen on se että koko aika pitäisi kantaa sylissä... Roikkuu lahkeessa ja huutaa syliin, mutta emmä sitä tässä paksussa tilassani rupea tod.kaan kantamaan.. Sitten on näitä perusjuttujakin, että tekee pahaa vaikka kielletään ja nauraa päälle
, sitten kun laittaa tytön jäähylle tms. niin huutaa hullun lailla... Voiko tämä vielä pahentua vai voisiko olla jo jotain uhmanpoikasta? |O