V
vierailija
Vieras
Kihloissa oleva pariskunta, lapsia on. Mies toisessa kaupungissa töissä ja käy myös viikottain perheen luona. Töiden alkaessa oli huomaavainen ja rakastava, lämmin. Noin 3-4kk sitten aloin huomata etääntymistä, on viileämpi kuin ikinä suhteemme aikana. Sanoo että työ vie voimat ja on väsynyt. Seksi ei innosta, lähellä oleminen ei kiinnosta, kosketus tuntuu pakonomaiselta. Kuulemma olen valittava ja ärsyttävä nainen kun olen kysynyt mikä häntä vaivaa. Ennen oli mustasukkainen, ja nyt ei enää mitään. Olen kysynyt mikä on kun on muuttunut mutta ei kuulema mikään. Itse olen alkanut olla mustasukkainen,ei ole ikinä ollut aihetta aikaisemmin moiseen. Olen myös suoraan kysynyt onko toinen nainen tai ihastusta tms, ei kuulema ole. Monta kuukautta meni ettei edes kertonut rakastavansa(ennen sanoi päivittäin) ja heti kun aloin kyselemään toisista naisista niin alkoi vannomaan taas rakkautta. Vaisto sanoo että jotain on pielessä ja pahasti, mies sanoo toista. Tiedättekö tunteen kun koko kroppa huutaa että ei, kaikki ei ole todellakaan hyvin? Mitä mieltä olette? Valehteleeko mies vai olenko vain vainoharhainen mustasukkainen nainen..