Kertokaapa: miksi tuo Ruma Bettyn jakso oli esitetty ennenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Koska kohta alkaa kesä ja silloin näytetään vain uusintoja :kieh:

Mutta kun eikö tuo esitetty nyt juonen kannalta ihan oikeassa kohdassa? :snotty: Vai siis oonko mä niin kertakaikkiaan hyvin unohtanut näkemäni, että kaikki tähän asti esitetyt onkin olleet uusintoja, ja mä huomasin asian vasta nyt? :saint: :laugh: ...mut toi tämäniltainen on ihan varmasti tullu ennenkin.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Koska kohta alkaa kesä ja silloin näytetään vain uusintoja :kieh:

Mutta kun eikö tuo esitetty nyt juonen kannalta ihan oikeassa kohdassa? :snotty: Vai siis oonko mä niin kertakaikkiaan hyvin unohtanut näkemäni, että kaikki tähän asti esitetyt onkin olleet uusintoja, ja mä huomasin asian vasta nyt? :saint: :laugh: ...mut toi tämäniltainen on ihan varmasti tullu ennenkin.. :xmas:

En tiedä. En ole koskaan sitä sarjaa seurannut :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
mokaileeko muutkin ohjelmat kuin house?

Mä en tiiä, oliko tuo moka vai missä mennään.. Siis toi jakso vain on esitetty takuuvarmasti jo viime keväänä. Mutta muuten se minusta sopi tämän hetkiseen juonitilanteeseen.. :saint:

Kuitenkin Bettystä nimenomaan mainostettiin, että uudet jaksot alkaa ja muut jaksot on minusta olleet uusia. :xmas: Mut miks ne ois jo viime keväänä näyttäny (vahingossa?) tämän jakson? :whistle:

Yhteistyössä