kertokaapa, onko miten hölmöä jos äidin nimi on tyyliä Mia ja lapsesta tulee esim. Kia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mitäs väliä sillä on? Eihän se kuitenkaan sama nimi ole... :)

Tosin enpä kyllä itsekään lämmennyt kun mies ehdotti että jos oltais saatu tyttö niin tytön nimeksi olisi tullut väkisin väännetty versio hänen nimestään, tyyliin Niko - Nikoliina. :laugh: Onneksi ei tullut tyttöä, ja onneksi mies ei kai ihan tosissaan ollut!
 
kai voin paljastaa, että se nimi on Nitta . olen miettinyt, olisiko Netta tai Nella fiksumpi mutta ne eivät säväytä yhtä paljon.. miehenkään mielestä :/
 
semmoinenkin nimi kai on kuin Nita, mutta se ei iske. Nitta sensijaan..:heart: tytöstä tulisi joko Nitta Ilona tai Nitta Maria.. omaa toista nimeäni en laita, kun etunimet kerran ovat melkein samat :D
 
Itseäni häiritsisi jos lapsellani olisi melkein sama nimi kuin itselläni eli haluan siis antaa mahdollisille lapsilleni ihan erilaiset nimet kuin mitä itselläni on. Mutta ei kaikkia samalla tavalla asiat häiritse, joten jos itse et koe asiaa häiritseväksi niin anna vaa tuo Nitta-nimi lapselle.
 
Kyllä se vähän hölmöä minusta on. Toisekseen nuo Nitta on nimenä jotenkin väkisin väännetty. Onko se miehesi omakeksimä? Netta tai vielä mieluummin Nette tai Mette olisi paljon parempi. :)
 
Mette ei iske, ehkä siksi että kuulen korvissani edesmenneen mummoni kyselevän "mittee?!
Nette on ruma, Netta ihan söpö muttei kolahda ja tuo Nitakaan ei sytytä... Nitta olisi täydellinen nimi, paitsi että olen itse Titta kuten joku jo arvasikin. huoh.. mitenkä tässä nyt oikein tekee ? :( :headwall:
 

Yhteistyössä