Kertokaapa toimivia laihdutusvinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Siis pitäis saada putoamaan ainakin 5 kiloa. Ne on sitten niin sitkeessä eikä mikään tunnu auttavan.

Auttakaapa ja antakaa hyviä, toimivia vinkkejä millä painon sais tippuun.

Kuten tiedät, ei siinä auta kuin syömisen vähentäminen. Ensin herkut (KAIKKI) pois ja sitten annokset pienemmiksi.

Liikunnan varaan ei kannata laskea, et ikinä pysty liikkumaan niin paljon että kuluttaisit pois, jos syöt liikaa herkkuja.

Mä painoin 8 kiloa enemmän kuin ennen ensimmäistä raskautta. Viime kuun alussa laskin kaksi viikkoa painonvartijoiden pisteitä. Kolme kiloa lähti. Ajattelin sen olleen pelkkää nestettä, mutta onpa se pysynytkin poissa. Itse asiassa nyt on jo lähtenyt kaksi kiloa lisää. Tuon kahden viikon pv-kuurin jälkeen olen laskenut kaloreita (syön 1600 kcal päivässä).

Käy ihmeessä tuolla: www.kutri.net!

en syö karkkia tai vastaavaa,kaloreita päivässä 1300,mut valitettavasti yrityksistä huolimatta tuppaa jäämään alle. hiilarit pidän alle 100g ja rasvaa 40-60g. lenkkeilen yleensä jokapäivä,ainakin 6kertaa viikossa pyrin ja vähintään 20 minsaa. painan 70 kiloo ja tavote ois pudottaa 60 kiloon. paino tippuu ihan kivasti. ensviikolla alotan kuntosalilla käynnin.

South Beach Dieetti. Jos pysyt noudattamaan sen "alkustartin" 2 viikkoa ilman lipsumisia, niin takaan että varmasti laihdut sen 5 kiloa n.2 viikossa. Tietenkin olettaen että olet lievästi tai paljonkin ylipainoinen. Jos olet valmiiksi normaalipainoinen niin ei kannata tuhlata aikaa, et laihdu.

Toki sen jälkeen ruokavaliota olisi jatkettava ettei kilot tule takaisin, mutta se on jatkossa on jo aika lähellä tavanomaista ruokavaliota, joten ei pitäsi olla vaikeaa.

Ensimmäiset pari viikkoa on taatusti yhtä helv.. Mutta sitten sä teet kaiken jo automaattisesti. Usko pois. Eli kova itsekuri parin viikon ajan! Sitten helpottaa. Tsemppiä :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä