Kertokaapa yksikin perustelu sille, miksi reseptilääkkeiden myynti ei voisi olla kuntien vastuulla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huoh. Myyntihinnat on määritetty niin, että apteekkareille tulee takuuvarma voitto. Miksi luulet apteekkareiden keikkuvan tulotilastojen kärjessä? Ylivoimaisten yrittäjätaitojen ansioista? Vai siksi, että kiinteät hinnat ja kielto perustaa kilpailevaa apteekkia lähelle tuovat takuuvarman voiton ilman yrittäjänriskiä!
Kävin just ostamassa kolmen kuukauden lääkket neljällä eurolla. Paljonkohan apteekkari siinä tienasi
 
Huoh. Myyntihinnat on määritetty niin, että apteekkareille tulee takuuvarma voitto. Miksi luulet apteekkareiden keikkuvan tulotilastojen kärjessä? Ylivoimaisten yrittäjätaitojen ansioista? Vai siksi, että kiinteät hinnat ja kielto perustaa kilpailevaa apteekkia lähelle tuovat takuuvarman voiton ilman yrittäjänriskiä!
Tässä pienessä kaupungissa on neljä apteekkia joista kaksi on kadun vastakkaisilla puolilla
 

Yhteistyössä