V
vierailija
Vieras
Kävin just ostamassa kolmen kuukauden lääkket neljällä eurolla. Paljonkohan apteekkari siinä tienasiHuoh. Myyntihinnat on määritetty niin, että apteekkareille tulee takuuvarma voitto. Miksi luulet apteekkareiden keikkuvan tulotilastojen kärjessä? Ylivoimaisten yrittäjätaitojen ansioista? Vai siksi, että kiinteät hinnat ja kielto perustaa kilpailevaa apteekkia lähelle tuovat takuuvarman voiton ilman yrittäjänriskiä!