N
no
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sexinthecity:Alkuperäinen kirjoittaja no :Kuten kirjoitin jo, ei noista kumpikaan ole tuomittavaa, eikä tuo kolmen pojan kanssa sekstailu teininä vaikuta siihen mitä olet nyt. Huoraksi sua vois haukkua jos nyt seurustellessasi makaisit miesten kanssa hyötyäksesi siitä jotenkin. Haistata kuule sille ukollesi. Sanot, että sä tiedät kuka ja millainen olet etkä tunnista itseäsi sen luonnehdinnoista, joten sen ei tarvitse vaivautua selostamaan sulle sun ominaisuuksiasi. Onpa typerä mies, tainnut itse jäädä sinne nuoruuden "tyhmyyteen". Naurettavaa ilkeilyä ja halua pahoittaa sun mielesi, ei muuta.
pitää hiukan oikiasta tuota "kolmen pojan kanssa"
yksi niistä oli yli kahdenkymmenen, tämä pahamoka tapaus juuri.
muutten siltikään osaa ajatella itseäni huorana
osa näistä mieheni ajatuksista tulee myös vääristä tiedoista joita hänen kaverinsa on kertonut muka totuutena, jotka eivät ole tosia mutta mieheni ei minua usko vaan kavereitaan
Tuo että yksi on ollut yli kahden kymmenen ei muuta asiaa miksikään. Lakkaa itse ajattelemasta sitä seksikokemusta mokana, se on osa sun elämäsi tarinaa ja kasvua seksuaaliseksi naiseksi vaikka ei välttämättä ollutkaan "järkevää". Aika monet teinipojatkin haluaisivat kokeilla seksiä vähän vanhemman tytön kanssa, joka olisi kokeneempi ja ottaisi ohjat. Ehkä miehesikin on halunnut, mutta ei ole onnistunut toteuttamaan. Ja tuossa, ettei usko sun sanaasi, jätä se miehesi omaksi huoleksi, sehän noista käsityksistään kärsii. Keskity itse kunnioittamaan omaa elämääsi ja ylläpitämään omaa onneasi, äläkä anna miehen määritellä sua sulle itsellesi miehen luulojen mukaisesti, sillä nehän on vaan luuloja.