kertokaapas mielipiteenne ( seksi )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sexinthecity
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sexinthecity:
Alkuperäinen kirjoittaja no :
Kuten kirjoitin jo, ei noista kumpikaan ole tuomittavaa, eikä tuo kolmen pojan kanssa sekstailu teininä vaikuta siihen mitä olet nyt. Huoraksi sua vois haukkua jos nyt seurustellessasi makaisit miesten kanssa hyötyäksesi siitä jotenkin. Haistata kuule sille ukollesi. Sanot, että sä tiedät kuka ja millainen olet etkä tunnista itseäsi sen luonnehdinnoista, joten sen ei tarvitse vaivautua selostamaan sulle sun ominaisuuksiasi. Onpa typerä mies, tainnut itse jäädä sinne nuoruuden "tyhmyyteen". Naurettavaa ilkeilyä ja halua pahoittaa sun mielesi, ei muuta.

pitää hiukan oikiasta tuota "kolmen pojan kanssa"
yksi niistä oli yli kahdenkymmenen, tämä pahamoka tapaus juuri.
muutten siltikään osaa ajatella itseäni huorana
osa näistä mieheni ajatuksista tulee myös vääristä tiedoista joita hänen kaverinsa on kertonut muka totuutena, jotka eivät ole tosia mutta mieheni ei minua usko vaan kavereitaan

Tuo että yksi on ollut yli kahden kymmenen ei muuta asiaa miksikään. Lakkaa itse ajattelemasta sitä seksikokemusta mokana, se on osa sun elämäsi tarinaa ja kasvua seksuaaliseksi naiseksi vaikka ei välttämättä ollutkaan "järkevää". Aika monet teinipojatkin haluaisivat kokeilla seksiä vähän vanhemman tytön kanssa, joka olisi kokeneempi ja ottaisi ohjat. Ehkä miehesikin on halunnut, mutta ei ole onnistunut toteuttamaan. Ja tuossa, ettei usko sun sanaasi, jätä se miehesi omaksi huoleksi, sehän noista käsityksistään kärsii. Keskity itse kunnioittamaan omaa elämääsi ja ylläpitämään omaa onneasi, äläkä anna miehen määritellä sua sulle itsellesi miehen luulojen mukaisesti, sillä nehän on vaan luuloja.

Mun mielestä tavallaan normaalimpaa just teininä harrastaa seksiä muutaman kanssa kun eihän silloin ole puolisoa ja itse vasta tutustumassa seksielämään. Sitten täysi-ikäistyttyään niin pitäis alkaa jo olee sen verran kypsä, ettei sellasta sähläämistä harjota.

Sun miehes kuulostaa, anteeksi nyt, aika typerältä. Ei tossa hänen "logiikassaan" ole mitään logiikkaa. 18v ei ole mikään maaginen raja jonka jälkeen ihminen onkin ihan erilainen kun ennen.

BTW :attn: :attn: Miehes ei välttisti tajua, että naiset kehittyvät useita vuosia miehiä edellä tuossa iässä. Naiset ovat valmiita aloittamaan seksielämänsä n 15-16 vuotiaina kun miehet vois hyvin odottaa sinne 18-19 vuotiaiksi. Näkeehän sen päällekin päin: 15-16 v tyttö on jo käytännössä aikuisen naisen mitoissa, pojat taas ovat ihan pikkupoikia likemmäs 20v. Eli jos hää kuvittelee itsensä harrastamaan seksiä 15-vuotiaana niin se saattaa tuntua todella oudolta hänen päässään, ja ne silloiset samanikäiset tytöt vaikuttivat varmaan hutsuilta koska hän ei itse voinut kuvitella harrastavansa seksiä vielä niin nuorena.

"Keskity itse kunnioittamaan omaa elämääsi ja ylläpitämään omaa onneasi, äläkä anna miehen määritellä sua sulle itsellesi miehen luulojen mukaisesti, sillä nehän on vaan luuloja."

kun se olisikin nin helppoa, kun on vuosia kuunnellut tuota huorittelua niin ei enää edes osaa kunnioittaa itseään, en ole varmaan koskaan kunnioittanut enkä tule koskaan kunnioittamaan miehen haukkumisten vuoksi
ollaan alettu seurustelemaan nuorina, 16, melkein 17 vuotiaina ja siitä asti olen ollut miehelle huora kun on kännissä ja juuri siinä oikeassa mielentilassa ja varsinkin jos kieltäydyn seksistä niin johan alkaa haukkuminen kun kaikille muille olen antanut mutten hänelle jne. plaaplaaplaaa...

tämä on tosi hyvä pointti, vaikka tuskin miehen mielestä lainkaan sinnepäinkään

"BTW Miehes ei välttisti tajua, että naiset kehittyvät useita vuosia miehiä edellä tuossa iässä. Naiset ovat valmiita aloittamaan seksielämänsä n 15-16 vuotiaina kun miehet vois hyvin odottaa sinne 18-19 vuotiaiksi. Näkeehän sen päällekin päin: 15-16 v tyttö on jo käytännössä aikuisen naisen mitoissa, pojat taas ovat ihan pikkupoikia likemmäs 20v. Eli jos hää kuvittelee itsensä harrastamaan seksiä 15-vuotiaana niin se saattaa tuntua todella oudolta hänen päässään, ja ne silloiset samanikäiset tytöt vaikuttivat varmaan hutsuilta koska hän ei itse voinut kuvitella harrastavansa seksiä vielä niin nuorena."

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Mun mielestä tavallaan normaalimpaa just teininä harrastaa seksiä muutaman kanssa kun eihän silloin ole puolisoa ja itse vasta tutustumassa seksielämään. Sitten täysi-ikäistyttyään niin pitäis alkaa jo olee sen verran kypsä, ettei sellasta sähläämistä harjota.
OT, mutta ei mulla ainakaan mitään puolisoa ole nyt lähemmäs kolmekymppisenäkään. Selibaatissako mun olis pitänyt elää teini-iän seksikokeilujen jälkeen, ja hamaan hautaan asti ellei sitä puolisoa löydy, koska muut tavat harrastaa seksiä ovat aikuisille soveltumatonta sähläämistä?

Taitais tuossa tapauksessa tämmöisen tauon jälkeen olla uudestaan aika tutustua seksielämään, olis meinaan kymmenen vuoden tauon jälkeen taidot aika ruosteessa ja ehkä seksuaalisuus muutenkin hukassa, jos sitä ei olis milläänlailla päässyt toteuttamaan sitten teinivuosien...

Jotenkin tosi paha mieli ap:n puolesta... :( Olen itsekin joutunut kuuntelemaan samanlaista typerää huorittelua alle 2-kymppisenä silloiselta poikakaverilta. Tosi kurjaa kuulla samalta ihmiselta rakkaudentunnustuksia ja toisena hetkenä huorittelua. Ei voi jotenkin käsittää...

Seuraavan kerran kun teille tulee "riitaa" sano että ok, teillä on eriävät mielipiteet asiasta ja näin tulee jatkossakin olemaan. Kysy perustelut, miksi hän on parisuhteessa kanssasi jos kerran on sitä mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Jotenkin tosi paha mieli ap:n puolesta... :( Olen itsekin joutunut kuuntelemaan samanlaista typerää huorittelua alle 2-kymppisenä silloiselta poikakaverilta. Tosi kurjaa kuulla samalta ihmiselta rakkaudentunnustuksia ja toisena hetkenä huorittelua. Ei voi jotenkin käsittää...

Seuraavan kerran kun teille tulee "riitaa" sano että ok, teillä on eriävät mielipiteet asiasta ja näin tulee jatkossakin olemaan. Kysy perustelut, miksi hän on parisuhteessa kanssasi jos kerran on sitä mieltä.

et arvaa miten monia kertoja ollaan asiasta väännetty ja tapeltu ja itketty, ainakin minä olen itkenyt ja sanonut että kadun ja vaikka mitä, silti aikajoin ottaa asian puheeksi, kylläkin kännissä ei muuten
olen jopa uhannut lähteä liitosta jollei lopeta ja sitten olikin kuukausia puhumatta vanhoista, mutta taas yksi kerta kun oli juonut hiukan liikaa tuli asiaa taas esille, ja yleensä ottaa asian puheeksi jos pääsen ns. "niskanpäälle" jossain asiassa ja huomaa olevansa väärässä tms.

Vaikka sille mun exä-ääliölle ihan turha sanoa mitään - mistään - ikinä! Jäkätti vaan niitä omia juttujaan neuroottisena. :D Huoh ap sun taitaa olla samanlainen idiootti...

ja aina kun luulen että NYT ne asiat ovat jääneet taakse, eikä enää tule mieheni mieleen niin taas PAM, sieltä ne tulikin ja taas itketään, tapellaa, huudetaan jne.
ei tämä taida koskaan loppua, olen ilmeisesti loppuelämän mieheni mielestä huora vaikka olen yli kymmenenvuotta ollut mieheni kanssa ja ollut uskollinen aina

et arvaa miten monia kertoja ollaan asiasta väännetty ja tapeltu ja itketty, ainakin minä olen itkenyt ja sanonut että kadun ja vaikka mitä, silti aikajoin ottaa asian puheeksi, kylläkin kännissä ei muuten
olen jopa uhannut lähteä liitosta jollei lopeta ja sitten olikin kuukausia puhumatta vanhoista, mutta taas yksi kerta kun oli juonut hiukan liikaa tuli asiaa taas esille, ja yleensä ottaa asian puheeksi jos pääsen ns. "niskanpäälle" jossain asiassa ja huomaa olevansa väärässä tms.

Nyt ihan ensimmäisenä se katumisasenne täysin pois. Sinun ei todellakaan tarvitse katua jotain mitä olet tehnyt 15-16-vuotiaana. Et ole edes loukannut ketään. Haistatat paskat ukollesi ja sano että lähde kävelemään jos ei kelpaa, jos kelpaa niin pitää sen suunsa kiinni, koska ei hänkään ole elänyt mitään täydellistä elämää sinun mielestäsi.

Totuuden nimissä minä olisi tuollaisen huorittelijan nakannut pihalle jo aikoja sitten. Onko teidän suhteessa paljon hyvää vai roikutko vain siinä koska kaikki tunteet eivät ole kuolleet ja et oikein paremmastakaan tiedä? Itse roikuin teininä aloitetussa suhteessa monta vuotta liikaa, kun en halunnut antaa periksi ja uskoa, että ei siitä mitään tule. Kun vihdoin lähdin, niin huomasin pian kuinka superhelppoa se elämä olikin, 90% vaikeista asioista johtui siitä kumppanista.

mulla oli muuten tuollanen exä. huorittelu yms oli osa muutoinkin alistavaa käytöstä. koki ilmeisesti mut jotenkin uhkana; olin sille liian hyvä. aluks mä pyytelin anteeks ja matelin ja alistuin, mutta ei se toiminu, pahens vaa asioita. ku nostin selkäni suoraks ja sanoin sille, että ei ole TODELLAKAAN hänen asiansa suuttua mulle sellasista, jota olen tehnyt ennen kun ollaan edes tavattu!!!! ja tosiaan, ku menneisyys ei muutu vaikka mies kuinka olis mitä mieltä tahansa.

tuo on just tyypillistä; heti ku kokee, että sä olet häntä parempi, niin hän iskee paikkaan joka on jokaiselle arka: seksuaalisuus. muista nyt vaa, että sillä ei ole mitään väliä mitä sä olet tehnyt joskus aikoja sitten. ole ylpeä itsestäsi. mulla oli muuten huomattavasti enemmän kumppaneita ku sulla alaikäisenä, ei ole mikään ihmeellinen juttu enkä kadu yhtäkään; mulla oli ihan hauskaa ja mä hoidin homman turvallisesti. miksi siis hävetä mitään?

oikeasti miehes on siis kateellinen sulle. pelkää, että sä olet liian hyvä. iskee riidan tullen sitten arkaan paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
OT, mutta ei mulla ainakaan mitään puolisoa ole nyt lähemmäs kolmekymppisenäkään. Selibaatissako mun olis pitänyt elää teini-iän seksikokeilujen jälkeen, ja hamaan hautaan asti ellei sitä puolisoa löydy, koska muut tavat harrastaa seksiä ovat aikuisille soveltumatonta sähläämistä?

Taitais tuossa tapauksessa tämmöisen tauon jälkeen olla uudestaan aika tutustua seksielämään, olis meinaan kymmenen vuoden tauon jälkeen taidot aika ruosteessa ja ehkä seksuaalisuus muutenkin hukassa, jos sitä ei olis milläänlailla päässyt toteuttamaan sitten teinivuosien...

No ei tarvii olla ilman :D Eikä pidä hävetä jos hommat hoitaa nätisti ja turvallisesti =) En mäkään koipiani laittanu ristiin vaikka 18v täytin, tarkotin, että sellasta SÄHLÄÄMISTÄ ei enää pitäis ehkä esiintyä, tietää jo paremmin, milloin haluaa ja kenenkä kanssa. Kun kuulostaa siis siltä, ettei ap ole ollut ihan varma noista alaikäisenä koetuista hommista.

Äh. Vaikea selittää. Tehköön kukin miten haluaa eikä kellään ole mitään hävettävää kunhan huolehtii tekevänsä turvallisesti ja loukkaamatta muita!

Kysymyksessä seksi!

onko pahempi asia jos...

harrastaa seksiä nuorena, alaikäisenä
muutaman ( 3 ) tyypin kanssa? ( kun on nuori ja tyhmä )

vai

harrastaa seksiä aikuisena monen kanssa?

Kumpi on tuomittavampaa?

Ei kumpikaan varsinaisesti tuomittavaa, asikuisena kimppakiva on jopa suosteltava kokeilu.
Seksi "alaiköisenä" on tuomittavaa, jos sekstaava on alle suojaiän tai jos ikäero on suuri. Se että 17v nussii jonkun ikäisensä kanssa on täysin ok.

meillä sellainen tilanne, että olen nuorena seurustellut poikien kanssa joista 3 kanssa olen päätynyt sänkyyn asti ( ensimmäinen petikumppani oli pitkäaikainen poikaystävä ja toisenkin kanssa seuristelin mutta kolmas oli sellainen pahamoka, jota kadun )
mieheni ei ymmärrä kun ole sanonut että olin silloin nuori ja tyhmä etten ikinä nyt aikuisena tekisi samoja virheitä kuin silloin 15-16 vuotiaana
kun taas mieheni mielestä nuorena kuuluisi tajuta olla menemättä sänkyyn ja olla neitsyt täysi-ikäiseksi asti, ja aikuisena/täysi-ikäisenä voi harrastaa seksiä mielimäärin ja kenen kanssa ja missä ja monenkin kanssa koska vaan, se on ihan normaalia
mun mielestä juuri toisn päin, miten muut?

en tarkoita että nuorena voi panna kaikkia mikä liikkuu, vaan nuorena voi tehdä tyhmiä mokia, mutta aikuiselle en niitä sallisi

Jaa, niin siis nuorena montaa tarkoitti eri aikaan, ei kimppaa. :D
Onhan 15v aika nuori harrastamaan seksiä, muttei tuo mitenkään tavatonta ole.
Kolme kaatoa tuossa iässä kyllä leimaa helposti, itsellekin tulee välittömästi mieleen yhtä jos toistakin... Mutta ei kai tuo nyt mikään järin paha asia ole, jos mieli on sittemmin aikuistunut...? Oletan että et nyt tätä kirjoittaessasi ole 18v?

Yhteistyössä