Kertokaapas palstan hittitapahtumat viimeiseltä puolelta vuodelta

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Eli siis tämän äijänkörilään aika on mennyt viimeisen reilut puoli vuotta tuolla The Ketjun ja sen edeltäjän maailmassa, enkä ole juuri muuta palstaelämää seurannut.

Mitäs tänne kuuluu? Kaikki mehevät tapahtumat kehiin.

a & d ovat saaneet vauvan :heart:
peyote on saanut stalkerin peräänsä. jonka kanssa on ilmeisesti ystävystynyt?
rollolainen venyttää penniä, eiku senttiä, edelleen.
ja,ja,ja,ja... huomiohuoraus on nyt hittisana täällä (huom. hitti, ei hintti)

Palstalla on todettu mm.että halvat välikausivaatteet on ls-ilmoasia, imetys on ainut oikea tapa ruokkia vauvaa, päivähoito on hyväksi/saatanasta ja että varattomat tulisi viedän saunan taakse. Jotkut palstailijat eronneet, löytäneet uuden kumppaninen, miettineet raskaustestien tuloksia, saaneet potkut, vastaanottaneet opiskelupaikan jne.

Jaa niin viimeiseltä puolelta vuodelta? Noh, ero astui voimaan, uudet haasteet & kumppani, yrittäjä edelleen, tosin nykyään vaihtelevalla menestyksellä. :D
Eipä taida mitään kovin mehevää olla tapahtunut tässä puolessa vuodessa.

Jestas, oletko sä eronnut?? Mulla oli ilmeisesti aika pitkä paussi etten käynyt täällä. Ettei mun maailma nyt aivan sorru, sano, että olet sentään vielä keskustalainen!! :laugh:

36hbgj.jpg

Business_As_Usual-1-200-200-100-crop.jpg

Jestas, oletko sä eronnut?? Mulla oli ilmeisesti aika pitkä paussi etten käynyt täällä. Ettei mun maailma nyt aivan sorru, sano, että olet sentään vielä keskustalainen!! :laugh:

Olen eronnut jo VIIME marraskuussa. :D Mutta avioero astui voimaan vasta tämän vuoden puolella. Olen edelleen sentään se pesunkestävä kepulainen.

Täällä ei ole meno tuntunut muuttuvan yhtään, ihan samaa ääripäämeininkiä kuin ennenkin. Venakko näyttää olevan bannissa (joka ei ole sekään yllätys), mutta yhtä ihmettelen; MISSÄ MUMMELIISA?

Olen eronnut jo VIIME marraskuussa. :D Mutta avioero astui voimaan vasta tämän vuoden puolella. Olen edelleen sentään se pesunkestävä kepulainen.

Täällä ei ole meno tuntunut muuttuvan yhtään, ihan samaa ääripäämeininkiä kuin ennenkin. Venakko näyttää olevan bannissa (joka ei ole sekään yllätys), mutta yhtä ihmettelen; MISSÄ MUMMELIISA?

Ai, miten mulla on mennyt toikin ohi? Hyvä, että olet vielä kepulainen, ettei tarvi pelätä maailmanloppua.
Mummeliisa lähti ovet paukkuen. Se liittyi johonkin Hesarin juttuun/toimittajaan, mutta en muista tarkemmin. Muut valaiskoot.

OLEN!
Kerro äkkiä, jos tiedät!

Ai mummeliisasta? En ole ehkä oikea henkilö kertomaan, enkä muista sitä tapaustakaan niin tarkasti, mutta voi yrittää kertoa. Eli yhdessä ketjussa puhuttiin jostakin uskovaispiirien pedofiilitapauksesta, josta yhteisö oli vaiennut ja eräs toimittaja oli tehnyt siitä jutun. Jollain ihmeellisellä logiikalla Mummeliisan mielestä koko salailu oli tämän toimittajan syytä ja hän haukkui tätä toimittajaa pedofiilien suojelijoiksi tai jotenkin muulla kummallisella tavalla. Kertoi myös, että on vaatinut tuolloin lehdeltä tämän toimittajan erottamista.

Mutta siitä ketjusta on aikaa, enkä tarkkaan muista miten se meni. Lienee jo poistettukin koko ketju. Kuitenkaan bannia ei käsittääkseni saanut (ainakaan heti), mutta tuo ketju antoi viimeisen kimmokkeen häipyä palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28902035:
Ai mummeliisasta? En ole ehkä oikea henkilö kertomaan, enkä muista sitä tapaustakaan niin tarkasti, mutta voi yrittää kertoa. Eli yhdessä ketjussa puhuttiin jostakin uskovaispiirien pedofiilitapauksesta, josta yhteisö oli vaiennut ja eräs toimittaja oli tehnyt siitä jutun. Jollain ihmeellisellä logiikalla Mummeliisan mielestä koko salailu oli tämän toimittajan syytä ja hän haukkui tätä toimittajaa pedofiilien suojelijoiksi tai jotenkin muulla kummallisella tavalla. Kertoi myös, että on vaatinut tuolloin lehdeltä tämän toimittajan erottamista.

Mutta siitä ketjusta on aikaa, enkä tarkkaan muista miten se meni. Lienee jo poistettukin koko ketju. Kuitenkaan bannia ei käsittääkseni saanut (ainakaan heti), mutta tuo ketju antoi viimeisen kimmokkeen häipyä palstalta.

Kiitoksia valaisusta!
Lueskelin tuota ketjua ja jos tuo kaikki pitää paikkansa, muuttui minun käsitykseni Mummeliisasta - hän on aina ollut minulle kovin ystävällinen ja lojaali ja meillä on ollut hyviä keskusteluja. Ei olla ikinä riidelty, vaikka eri mieltä ollaan joskus oltukin.
En toki usko kaikkea, mitä noissa kirjoitetaan, mutta tuo Suomi24-palstalle ohjautunut linkki kyllä paljasti sen, ettei sillä ihan niin puhtaat jauhot pussukoissa ole kuin antaa ymmärtää. Tästä kommentista mua ei toivottavasti bannata. :D

[QUOTE="jaa";28902137]Eli sun uskottelu kaiken kestävästä liitosta oli paskaa? :([/QUOTE]

Eiköhän nyt about jokainen usko ja toivo naimisiin mennessään että se liitto kestäisi. Ei kenenkään kannattaisi pariutua tai tehdä lapsia jos ajattelisi aina että erotaan kuitenkin.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen

Yhteistyössä