kertokaas minulle mistä tiedätte (parisuhteesta asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Että juuri teidän parinne on se ainoa oikea teille ?

Mietin itse kovasti, koska parisuhteessa ei todellakaan ole enää mitään uutuudenvielätystä jälkellä, 18 vuotta takana, ja välillä tuo toinen kyllästyttää enemmän kuin mikään. Änkytä, aina omasta mielestään oikeassa oleva mies, joka kinuaa seksiä enemmän kuin itse jaksan ajatellakaan, loistava isä, loistava apu kotona, hyvä ystävä, mutta välillä niin perinteise puhumaton ja kommentoimaton mies..

Tämän kriisin olen taas voittamassa, tällä kertaa siksi, että sattui jotain todella ikävää, ja silloin mieheni, taas oli tukenani enemmän kuin paljon, eli kun se tavallinen arki kyllästyttää, ja saa riitelemään ja ärsyyntymään, mutta vastoinkäymisissä voi luottaa, että hän on tukenani.

Nykyisin on vaan sellainen tunne, että olemme toisillemme juuri oikeat ja että rakastamme toisiamme aina vaan enemmän ja enemmän.
Kummallakaan meistä ei exänsä kanssa ollut samanlaisia tunteita kuin nyt on.

;) samane aika tuloo elokuussa aviovuosii meilekkii.. välilä on ollu tosi vaikeita pätkiä ja välilä vähemmä vaikeita.Isoja iloja ja tasasta arkee.. Puhumine on toisile tärkeempee ku toisile. Piäasia lienööt ett homma toimii. Jakseles, mie oon huomanu ett jotkut jutut vuan paranoot vanhetessaa B) B)

No siihen on 17 vuodessa tottunu ;)
Ei tarvi vetää mahaa sisään kriittisellä hetkellä ja miettiä onko säärikarvat ajamatta.
Voi ihan rauhassa nukkua vaikka olis ilmavaivoja eikä tarvivalvoa miettimässä "mitä jos kuorsaan"
Kertakaikkiaan vaan just se on parasta, että kaikki alun epävarmuus on poissa.

Kahdeksassa vuodessa tuon toisen on oppinut tuntemaan niin läpikotaisin ja rakastaa sitä kaikesta huolimatta hyväksyen ne huonot puoletkin ( joita omalta urooltani löytyy TOOOSI vähän ) :) .

Miten niin ainoa oikea? :o :saint: Onpahan ensimmäinen paras. :heart: No, ehkä ei pitäisi leikkiä vakavalla asialla.

Minä luulen, että maailmassa ei ole ketään muuta, jota minä sietäsiin, ja joka sietäisi minua. Meillä sen sijaan on oikein mukavaa yhdessä.

Yhteistyössä