Kertokaas nyt, uskallanko mie... vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
:ashamed:
Meillä on tuossa kesäkuun alkupuolella 10. hääpäivä, ja mie sain mein kersoille hoitajan ko viikonlopuksi, jos ois tarvetta.
No... mie tästä miehelle ohimennen mainitsin, ja kyselin, jotta haluaisiko hän jotain tehdä.
Hää sanos, ettei halua :ashamed: Ei halua ainakaan mitään "nyt ollaan kahden ja vietetään laatu-aikaa ja muuta läpä-läpä-juttua" :/ , vaikken mie sellaista kyllä tarkoittanutkaan.

Joten onks nyt niin, että miun kannattais unohtaa koko juttu, ja perua se lapsenvahti-homma, sillä hälle ois kyllä tarjolla muitakin paikkoja, minne mennä. Siis meinaan vaan, että jos mie pidän häntä "varattuna" meille ja sit jos en häntä ns. käytäkkään, niin pitäs niinkun maksaa turhasta... jos mie oon antanut ymmärtää, että mie hänet otan ja maksan hälle.

Vai uskallanko mie pitää "varauksen" voimassa, ja suunnitella jotain yhteistä toimintaa miehelle ja mulle?
Mutta mitä... kun ei täällä meilläpäin kyllä oo mitään :ashamed:

kyllä minä ainakin suunnittelisin vaikka jonkun yllätyksen.
Vaikka jonnekkin mökille tai kylpylään mutta jos niitä ei oo lähellä niin aika vaikeaahan se on kehitellä.
Mutta ei kai sen tarvitse olla aina niin ihmeellistä. vaikka vain piknikki eväät ja kuohujuomaa mukaan tai jotakin lähistöllä.
tai grilli ilta naapurissa jos ei ole niin väliä onko kahdestaan vai ei.
Mutta en siis peruisi lastenvahtia vaan yllättäisin tai ylipuhuisin mieheni
:D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 07:45 Nipsukka kirjoitti:
Pidä varausta yllä.Miten olis vaikka joku piknik risteily tms.vai onko sekin liian "läpä-läpä juttua"? :whistle:

Siis meinaatko laivalle? Laivalle tuota miestä ei saa kun kilon palasina, hää inhoaa risteilyjä yli kaiken :ashamed:
Kylpyläviikonloput on "läpä-läpää" ja silleen... :/

Noo itse kai tiedät mitä mies suostuu tekemään, ei sitä voi täälläpalstalla arvailla.
Mutta kyllä10 vuotta aviossa on sellainen saavutus että sitä pitäisi jotenkin juhlistaa. Kysy mieheltä miten hän haluaa päivää viettää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 07:55 Aurinkokunta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 07:45 Nipsukka kirjoitti:
Pidä varausta yllä.Miten olis vaikka joku piknik risteily tms.vai onko sekin liian "läpä-läpä juttua"? :whistle:

Siis meinaatko laivalle? Laivalle tuota miestä ei saa kun kilon palasina, hää inhoaa risteilyjä yli kaiken :ashamed:
Kylpyläviikonloput on "läpä-läpää" ja silleen... :/

Juu laivaa ajattelin...No voi hiivatti.Jotainhan teille täytyy keksiä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 07:44 NalleKarhuÄiti kirjoitti:
kyllä minä ainakin suunnittelisin vaikka jonkun yllätyksen.
Vaikka jonnekkin mökille tai kylpylään mutta jos niitä ei oo lähellä niin aika vaikeaahan se on kehitellä.
Mutta ei kai sen tarvitse olla aina niin ihmeellistä. vaikka vain piknikki eväät ja kuohujuomaa mukaan tai jotakin lähistöllä.
tai grilli ilta naapurissa jos ei ole niin väliä onko kahdestaan vai ei.
Mutta en siis peruisi lastenvahtia vaan yllättäisin tai ylipuhuisin mieheni
:D

Ei tässä oikeen voi piknikille ihan lähistölle mennä... täällä on vaan peltoja peltojen perään :whistle:
Ja kylpylä oli liian "läpä-läpää", ja niitäkään ei ihan kulmalla taida ees olla.
Ja naapureiden kanssa myö ollaan muutenkin yhteyksissä tosi paljon... grillaillaan ja silleen koko porukalla tosi usein, että sinne pitäs sit ottaa lapset mukaan... siellä kun on mein lasten likipitäin ainoat kaverit tästä läheltä meinaan. (Muuten siellä lapsilla tulee älämälö, että missäs kaverit on ;))

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 07:58 Peppari kirjoitti:
Noo itse kai tiedät mitä mies suostuu tekemään, ei sitä voi täälläpalstalla arvailla.
Mutta kyllä10 vuotta aviossa on sellainen saavutus että sitä pitäisi jotenkin juhlistaa. Kysy mieheltä miten hän haluaa päivää viettää.

En mie sitä arvuuttele, mie koitan saada jotain ideoita, joita en itse ois tullut ajatelleeksi :ashamed:
Mies ei ilmeisesti halua viettää sitä päivää mitenkään erikoisemmin (kaikki on "läpä-läpää")... siksihän mie pohdinkin koko ajatuksen hautaamista... vaan kun mie oisin tahtonut sitä jotenkin "juhlistaa" tai jotain... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 07:59 Peppari kirjoitti:
Niin tuli mieleen, että olitko se sinä joka silloin kaipaili niitä tanssijuttuja? Kysy jos mies haluaisi lähteä tanssimaan, vai onko sekin liian läpä-läpää?

No sepä-se, kun myö ei sinne tanssikurssille päästy / menty... ja mies ei osaa tanssia :ashamed: , siksi ei lähde myöskään tanssimaan. Mie kyllä tykkäisin.

No järjestä itsellesi jotain kivaa jos mies ei halua osallistua. Kyllä olet ansainnut vapaapäivän ja saat tehdä mitä mieleen juolahtaa. Jaksaa niitä kotikuvioitakin paremmin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 07:59 Mahza kirjoitti:
No entäs jotain actionii? Seinäkiipeilyy, kartinkia jne? Tai sit minigolffia? Kuitenkin jotain tekemistä, eikä "läpäläpä"-oleskelua...

Niin... jostain tuollaisesta mies vois innostua, mutta sit vaan pitäs saada kaveriporukkaa mukaan... Toi ei oo oikeen hauskaa kaksin. (Näin ollaan joskus puhuttu noiden naapureiden kanssa meinaan).
Nyt ei vaan ikävä kyllä naapurit pääse mukaan, olen kysynyt, joten...

Sanoppa sille miehelles että sinä nyt haluat viettää kahden kesken aikaa ja sitä läpäläpää mitä lie onki, ja sen on siihen suostuttava. Ihan tarpeeseen se tulee.

Mie oon niin ikävä emäntä,että nimenomaan just haluisin sitä läpä-läpää... meillä oli vuosi sitten 10v-hääpäivä ja oltiin naapuripaikkakunnalla hotelliyö. Olin kylläkin viimeisilläni ja hirvee helle + siellä puljussa ei ilmastointia..mutta muuten ihana juttu ja yllätys mieheltä! :heart:

Miksei avioliittoon saa kuulua vähän läpä-läpääkin tossa vaiheessa? :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:17 Pupu T kirjoitti:
Mie oon niin ikävä emäntä,että nimenomaan just haluisin sitä läpä-läpää... meillä oli vuosi sitten 10v-hääpäivä ja oltiin naapuripaikkakunnalla hotelliyö. Olin kylläkin viimeisilläni ja hirvee helle + siellä puljussa ei ilmastointia..mutta muuten ihana juttu ja yllätys mieheltä! :heart:

Miksei avioliittoon saa kuulua vähän läpä-läpääkin tossa vaiheessa? :whistle:

Ei mullakaan mitään sitä "läpä-läpää" vastaan ois, mutta en myöskään tahtois riitaantua asiasn vuoksi :/
Mie luulen, että on paras vaan unohtaa koko juttu... ja pyytää lapsenlikka uudestaan sit heinäkuulle, kun on mun synttärit, jolloin mie voin sit tehdä vaikka itsekseni jotain... vaikka se "läpä-läpä" ei yksin onnistukkaan :D

Tuo nyt on vaan tuollainen... tyypillinen mies kuulemma. Kerran on tahtonut, mitä sitä alvariinsa hokemaan :kieh:

sano sille että lapsenvahti tulee sillon ja sillon, me lähdetään yhdessä johonkin, mies saa sanoa mielipiteen minne haluaisi. jos ei halua lähteä mukaan niin sitten ilmotat viettäväs laatuaikaa yksin! ja lähet yksin sinne tansseihin, kyllä sieltä tanssittajia löytyy!

haloo hei, kymmenes hääpäivä! ja noin monta ihanaa lastakin! pakkohan sitä on juhlia! läpä lää tai ei.

:hug:

ja onnea! :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:13 KUULEHAN kirjoitti:
Sanoppa sille miehelles että sinä nyt haluat viettää kahden kesken aikaa ja sitä läpäläpää mitä lie onki, ja sen on siihen suostuttava. Ihan tarpeeseen se tulee.

Mikä mies sulla!! Ei käy kateeksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:43 huh kirjoitti:
\

[/quote

Tarkoitin, että olen samaa mieltä kuin KUULEHAN -nimimerkki..

No tottakai te nyt jotain keksitte (vaikka yhdessä) jos kerran siihen hyvä tilaisuus on. Jotain pientä ainakin. Auto alle ja nokka sinne minne sojottaa, jalat sattuu viemään ja syömään sekä elokuviin tai pelkästään eväskorin kanssa etsitte nätin paikan luonnonhelmasta jne. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:45 huh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:43 huh kirjoitti:
\

[/quote

Tarkoitin, että olen samaa mieltä kuin KUULEHAN -nimimerkki..

Mie taas ymmärrän kyllä senkin, että tuo "läpä-läpä"-juttu ei oo niin... tai miten mie sen muotoilisin... siis tuollainen "läpä-läpä"-juttu on mielekkäämpää, jos se tulee niinkun ex-temporee... siis ettei tarvii suunnitella, että nyt myö mennään tuolloin tuonne ja pe***le kävellään käsi-kädessä, oli sää tai olotila/mieliala mikä tahansa.

Yhteistyössä