Kertokaas palstalaiset mikä olisi hyvä puhelin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zenn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zenn

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
2 228
1
36
Tampere
Otan myös ilolla vastaan hyviä vinkkejä, mitä puhelimia kannattaisi alkaa vertailemaan. Toiveita puhelimelle on hyvä kamera, kohtuullinen akun kesto, näppärä netti ja muutenkin saisi olla näppärä.

Mitä itse ollen miettinyt on Nokia N9 ja Samsung Galaxy S+ mutta olen ihan ulkona muuten puhelimista, tykkään hyvästä puhelimesta, mutta en nyt niiiin kiinnostunut ole niistä.

storno_940nmt.jpg

Olemme mieheni kanssa päätyneet siihen, että mitä enemmän hienouksia ja mitä kallimpi puhelin, sen varmemmin tulee kummia ongelmia. Minulla on ollut kaksi tosi edullista puhelinta ilman mitään ongelmia ja noin 1.5 v. sitten ostin häävimmän kosketusnäytöllisen monine hienoine ominaisuuksineen - ja kappas! Nyt se tekee sellaista, että "kirjautuu ulos" aina kun lopetan puhelun. Eli monta kertaa päivässä pitää näpytellä pin-koodi uudelleen :(

No, vähän ohi kysymyksesi, mutta tuli vaan mieleen.

iPhone tai Nokia N9

jos Androidista tykkää niin Samsung Galaxy S2 on hyvä puhelin myös

akun kesto ei ole missään oikeissa älypuhelimissa hyvä ainakaan jos vähänkin käytät nettiä, gps:ää, wifiä jne, eli jos aiemmin on tottunut käyttämään ns. perusluureja niin tulet pettymään

Mulla on ollut HTC Desire HD nyt hieman vajaan vuoden käytössä. Se ainakin on hyvä luuri, käyttis siinä on Android. Ei ole ollut minkään sortin ongelmia, ainakaan vielä. Akun kesto todellakin on surkea, koska akun kapasiteetti on vain onnettomat 1230 mAh. Mun miehen normi-Samsungissakin on sentään 1300 mAh:n akku!

Mutta tuo akkuongelma varmastikin koskee kaikkia kosketusnäyttöluureja ihan yhtä lailla valmistajasta riippumatta.

Ja on kiva, kun puhelimeen saa ladattua lukemattomia enemmän tai vähemmän tarpeellisia sovelluksia!

Minulla on ollut pari vuotta käytössä Samsungin eka Android ja periaatteessa olen tykännyt, mutta siihen ei ole saanut mitään päivityksiä, eikä ilmeisesti tule, kun Samsungin sivutkaan ei muista koko puhelintansa, eli aika on ajanut ohi, eikä käytettävyys ole enää hyvä ja laturikin meni rikki :mad: