Kertokaas palstan äidit ja isät, mikä on todellinen alkoholinkulutus per kuukausi?

Itse juon ehkä 4-8 kännit vuodessa joista kahdet on kunnolliset :D
Mies juo ehkä kerran kuussa viinipullon, viikonloppuisin yleensä saunakaljan tai kaksi. Humalan parin kuukauden välein ja silloin yleensä aika tuiskeessa eikä koskaan kotona siis.

Ite en tissuttele ollenkaan, ravintolassa saatan juoda ruoan kanssa siiderin mutta nyt oon sellasella lääkityksellä etten kolmeen kk oo juonut ja tulee varmaan tipaton vuosi.

Viimeksi muokattu:
About kerran kuussa käyn viihteellä baarissa, en aina niinkään usein. Jos menen niin silloin juomaa saattaa illan aikana mennä noin 10 annosta.. Ei tuu loppuvaiheessa enää laskettua :D Joskus saatan juoda perjantaipullon, eli yhden kuivan omenasiiderin kun lapsi on mennyt nukkumaan, mutta aika harvoin kuitenkin. Mieskin juo noin kerran kuussa kunnolla joka on ehkä pari annosta enemmän kuin minä juon. Hänelläkin joskus tämä perjantaipullo joka on yksi olut.

No mä otan ihan miten sattuu mutta max. kerralla 2 annosta.
Tän vuoden aikana oon juonut 2 annosta mutta kummankin eri kerroilla.
Sitten taas tulee aikoja että juon sekä pe että la yhden annoksen eli 8 annosta/kk.

Puhdasta nollaa täälläkin... ;) Kerran kesässä saattaa se muutama tölkki / pullo siideriä mennä, jos tämä mamma oikein "repäsee" ja lähtee jonnekin. :D Viime joulunakin heitin taas muutaman pullon varmaan kesällä ostamaani sidukkaa viemäriin, kun luulin juovani ne joskus, mutta toisin kävi ja pääsi menemään päivämäärät umpeen... :whistle: Eikä ollut edes eka kerta.

Otan viikonlopun aikana 1-3 lasillista valkoviiniä. Eli kuukauden aikana menee 1 pullollinen valkkaria. Saunan jälkeen joskus juon alkoholittoman siiderin. Huppelissa olen tosi harvoin, muutaman kerran vuodessa, humalassa vieläkin harvemmin.

Yhteistyössä