N
Näköinen
Vieras
\
Ei ainakaan tietääkseni ole.... Mutta kaiken maailman "juttuja" on tapahtunut meän perheelle =) Niitä varmaan sattuu niille, jotka jotenkin uskoo henkimaailmaan...? Niitä säikähtää, mutta ei ne silti mitään hirmu pelottavia ole...
Nyt unia näkemään =)
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:54 Talitulkkunen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:52 Näköinen kirjoitti:Olen tän täällä ajat sitten kertonukki, mutta nyt sit uudestaan...
Mulla tuli kerran yhtäkkiä kotona tunne, että joku oli siellä mun ja tyttärieni kans.
Yhtäkkiä 4-vuotias kysy, että "äiti, miks tuo tuijottaa mua"... Mä tietty säikähin, että kuka tuijottaa... " En mä tiiä, se vaan tuijottaa"
Kyllä se vähän karmaisi, vaikka tyttö ei kyllä ollut yhtään ees peloissaan, leikkijensä keskeltä tommosen kysäs....
Hui Kamala! Onko tapahtunut toiste vastaavaa? Onko tyttösi nähnyt muuta?
Ei ainakaan tietääkseni ole.... Mutta kaiken maailman "juttuja" on tapahtunut meän perheelle =) Niitä varmaan sattuu niille, jotka jotenkin uskoo henkimaailmaan...? Niitä säikähtää, mutta ei ne silti mitään hirmu pelottavia ole...
Nyt unia näkemään =)