Kertokaas... teenkö nyt kärpäsestä härkäsen?

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Mies siis menossa keikalle viikonloppuna. Yleensä on pyytäny mukaan, mut ei oo edes vihjannu. Tai joskus mooonta viikkoa sitten, mut en mä voinu silloin mitään varmaks sanoa, kun ei tiiä just tän hetken tilannetta. Eli sanoin periaatteessa kyllä, mutta riippuu sit esim. siitä saako lapset hoitoon jne. Ja ei tosiaan oo millään lailla edes vihjannu nyt, että mites se on, tuutko mukaan.

Illalla sit yks tuttu nainen vuosien takaa (siis kummallekin tuttu) soitti yllättäen ja pyysi pääsiskö miehen kyydissä sinne keikalle. Ja mies sit puheli vaan, että joo kyllä jos kyytiin mahtuu. Et hän perjantaina ilmoittaa.
Olin kyllä
:o ja :kieh: ja :/

En mie siis epäile mitään vispilänkauppaa, mutta kyllä kieltämättä loukkas mun tunteita tuomoinen toiminta...

Mut kertokaahan viisaammat, jotta teenkö mie tästä itelleni kärpäsestä härkäsen vai onko mulla oikeus pahoittaa mieli ja möksähtää?

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Siis loukkaannuitko siitä, että miehesi lupasi toiselle naiselle kyydin keikalle?

Siis lähinnä siitä, että ei pyydä edes mua mukaan ja sit siihen päälle vielä tuo kyytijuttu... Varsinki ku tietää, että mun tarttis saada jotain muutakin kuin tätä ainaista kotonaoloa. Ja sen olen erittäin selvin sanoin hänelle kertonut.

Ja juu, kyllä mä olen sanonu, että periaatteessa olis paikka minne lapset sais yhdeks yöks. Eli sikäli pystyisin lähtemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Siis loukkaannuitko siitä, että miehesi lupasi toiselle naiselle kyydin keikalle?

Siis lähinnä siitä, että ei pyydä edes mua mukaan ja sit siihen päälle vielä tuo kyytijuttu...

Ja juu, kyllä mä olen sanonu, että periaatteessa olis paikka minne lapset sais yhdeks yöks. Eli sikäli pystyisin lähtemään.

en tajua sua, mun mielestä teet kärpäsestä härkäsen, jos loukkaannut.

Siis lähinnä siitä, että ei pyydä edes mua mukaan ja sit siihen päälle vielä tuo kyytijuttu...

just ton takia möksähtäisin

Hmmmm hmmmm hmmmm.....
Ehkä teet kärpäsestä härkäsen, mutta todennäköisesti minäkin loukkaantuisin tuosta. En sen takia, että tuttu nainen saa kyydin, vaan sen takia että mua ei ole edes pyydetty mukaan. Saattaisinpa jopa hankkia lastenvahdin ja sanoa miehelle että minäkin tulen mukaan B)
*muoks* Se on muuten totta, että ei miehet tajua. Niille pitää suoraan sanoa että HALUAISIN MUKAAN. Ei ne muuten hiffaa. Putkiaivot.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Mitäs jos puhuist asiasta miehesi kanssa, etkä vain mieti onko sulla oikeus mököttää. Miehet ei tuommoisia älyä

No miks se sama asia pitäs joka kerta erikseen sanoa? Kun joka kerta on yhdessä menty, niin miks sen pitäs nyt muuttua, jos kerran hoitokin olis järkätty.

Ja jos ei kerran halua mua mukaan, niin hankkis sit sen verran munaa, että sanos suoraan :|

Siis lähinnä siitä, että ei pyydä edes mua mukaan ja sit siihen päälle vielä tuo kyytijuttu... Varsinki ku tietää, että mun tarttis saada jotain muutakin kuin tätä ainaista kotonaoloa. Ja sen olen erittäin selvin sanoin hänelle kertonut.

mut oletko sä sanonut sille miehelles et sä haluat lähteä mukaan?

ja siis haluatko edes lähteä mukaan, vai haluatko vaan, et mies pyytää sua mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

mut oletko sä sanonut sille miehelles et sä haluat lähteä mukaan?

ja siis haluatko edes lähteä mukaan, vai haluatko vaan, et mies pyytää sua mukaan?

Mielellään menisin mukaan. Kun tosiaan en muista missä ja milloin oisin viimeks käyny...
Ja olen sanonu, että voin lähteä.

Miehille pitää sanoa suoraan että kyllä tai ei.
tai se että minä haluan tulla mukaan.
opin sen kantapään kautta kun mies oli menossa pikkujouluihin jonne sai ottaa avecin matkaan. soitti mulle ja kysyi tulenko matkaan ja minä onneton vastasin jotain ympäripyöreää niin oli sitten ilmoittanut vain itsensä...
eka olin vihainen ja sitten tajusin että mies vaatii selkeän vastauksen tai ilmoituksen.

etkö sitten mahdu mukaan jos mies ottaa kyytiläisen?

Mitäs jos puhuist asiasta miehesi kanssa, etkä vain mieti onko sulla oikeus mököttää. Miehet ei tuommoisia älyä

No miks se sama asia pitäs joka kerta erikseen sanoa? Kun joka kerta on yhdessä menty, niin miks sen pitäs nyt muuttua, jos kerran hoitokin olis järkätty.

Ja jos ei kerran halua mua mukaan, niin hankkis sit sen verran munaa, että sanos suoraan :|

onko miehesi aina ennen pyytänyt mukaan ja nyt jättänyt pyytämättä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

onko miehesi aina ennen pyytänyt mukaan ja nyt jättänyt pyytämättä?

Kyllä. Aina.

Mun nähdäkseni olet periaatteessa ilmottanu sillon aik
asemmi
n, että aiot lähteä mukaan, ja mieheshän ei luvannut heti paikka tuolle naiselle, vaan sanoi ehkä, jos tilaa on.
Kun kerran olet ilmoittanut tulevas mukaan, ei miehet yleensä
uu
de,
staan kysy, asia on sillä selvä. Nyt vain varmistat het+i

hoitopaikan, vahvistat lähtös miehelles ja alat miettiä illan meikkejä ja vaatteita! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehille pitää sanoa suoraan että kyllä tai ei.
tai se että minä haluan tulla mukaan.
opin sen kantapään kautta kun mies oli menossa pikkujouluihin jonne sai ottaa avecin matkaan. soitti mulle ja kysyi tulenko matkaan ja minä onneton vastasin jotain ympäripyöreää niin oli sitten ilmoittanut vain itsensä...
eka olin vihainen ja sitten tajusin että mies vaatii selkeän vastauksen tai ilmoituksen.

etkö sitten mahdu mukaan jos mies ottaa kyytiläisen
?

En tiedä. Ei ole kertonut mulle mitään. Monelta lähtee, ketä tulee kyytiin jne.

Yhteistyössä